~srijeda, 18.10.2006.

(Haushinka 18.10.2006. 18:07)

nisam rekla da sam duplo starija nego starija par god.
dalje...mislis da si se isfurala ovim postom? ma daaaaj. ako pises takve stvari bar pisi ono sta sam rekla a ne ono sta tebi PASE da sam rekla. post ti je ispao totalno glup.
JA SAM REKLA DA nisu SVI srbi krivi jer nisu svi ratovali al ih ni ne branim. oni su preponosni na 'svoju' srbiju pa naravno da su isli u rat. eto ti patriotizam koliko je dobar (ovo je sarkazam, ako nije primjeceno). to sto ti povrsno citas moje postove ja ti nisam kriva. i ne mislim vise o tome ovdje na blogu raspravljat jer sam na forumu svoje rekla.
ja ne mrzim SVE srbe (mrzim cetnike, ustase... ma pola svijeta mi ide na zivce koje god nacionalnosti bili, meni tu nema razlika) jer mrznja nije dovela nista dobro. kad bi se svi ljudi svijeta vise voljeli i postivali ratova nebi bilo, a ti mrzi srbe kolko te volja. mi anarhisti o tome raspravljamo, ti samo nastavi zivjeti svoj zivot sto ljepse i ugodnije.

da malo bolje razmislis skuzila bi recenicu 'nacije ne postoje, postoje ljudi'.
uopce mi se neda vise o ovome, imam pametnijeg ne-cyber posla za radit.

i to sta JA ne vjerujem u boga ne moras svima iznositi jer to je moj i SAMO MOJ izbor. (Haushinka 18.10.2006. 18:07)


ajmo sad polako.


ako ti se nesviđa post, nisam ti ja kriva, to što nismo slične i ne razmišljamo slično, također nisam ja kriva.
nije me briga o toj rečenici, 'nacije ne postoje, postoje ljudi', nisam o tome pisala post.

kako si napisala, tako sam shvatila.
napisala si da nisu svi srbi dobrovoljno išli u rat.
o tome nemogu suditi jer neznam - ali znam da su krivi oni koji su močili ubijali krali i puno gore.

a što se tiče sarkazma, znam ja pojam te riječi, pamentnija sam od tebe, čim nisam prva potegnula temu rata, a vjerujem da ja, kao osoba čija je obitelj otjerana i opljačkana iz rodnog grada, imam prije razloga to činiti.

ponos ih je tjerao u rat?
prije toga bi išla pohlepa, mržnja i osveta.
srbi žele VLAST NAD DRUGIMA, i oni vide razliku među nacijama, a vidim i ja.

ja sam u ovom postu napisala što mislim, a ako se neslažeš, nije moj problem (kao što sam napisala iznad)

a što si napisama "mi anarhisti", tj. ova rečenica se odnose na sve vas anarhiste koji ćete možda ovo čitat:

ANARHIJA (BEZVLAŠĆE) JE NEMOGUĆA.
UVIJEK MORA BITI NETKO NA VRHU, NETKO KO ĆE NAPRAVIT NEŠTO PAMETNO ILI GLUPO, KOGA ĆE SE HVALIT ILI KOGA ĆE SE SPRDAT, NEMOGUĆE JE DA NEMA NIKOG KO ĆE VODIT ZEMLJU/ZAJEDNICU U ŽELJENOM SMJERU. koji god to smjer bio.

imam 13 godina, normalno da ću se trudit da mi bude što ljepše, a ti si nastavi gubit vrijeme raspravljajuć u temama o kojim nemaš pojma ili kad nemaš što radit ili pak provodit utopiju (nemoguću želju, z one koje nisu razumjeli).

a sad bog [čitaj bok].

- 18:36 - Path through the blinding light (5) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Glasaj za me

Hmmmm.....

  • Ime: Lady of the Rings
    Godine: 13 (06-03-1993)
    Grad: Vukovar

Besplatni info mail


  • A moj e-mail / msn...

    rebell.hr@gmail.com


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design