< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

animacija: ×

Opis bloga

*****Sve o meni...i ostalome o čem će mi se dati pisat******

DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words

***Yo ljudi,evo ovo mi je 3. blog pa se nadam
da će bar taj biti u redu!***** thumbup


DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words

Inače,zovem se Lana!mah
Moglo bi se reči da imam iskustva u
izradi blogova da,da!rolleyes
Imam 14 godina po
horoskopu sam blizanac
Završila sam 8. razred.
Sad ću 1.gimnazije.
Sviram gitaru već 3 i pol godine.
Imam psa(Leo),mačka(Lordi),
papigu(Fiki),ribicu(Šećer),
hrčak(Ricky), imala sam i zeca (Tino),
ali je otegnuo papke još u 8. mj prošle godine.
Uglavnom,puno kućnih ljubimaca!
Imam seku Laru-6 godina
I buraza Sašu-13 godina
Imam dečka,9 mjeseci smo skupa,
zove se Tin i ide u 2. srednje.
Uglavnom slušam strano,rock
to je moja furka!thumbup
Mnogi mi kažu da sam čudna al jbg!
Ja mislim da nisam,samo sam drugačija.
Imam dosta frendova/frendica bez kojih
mogu izdržat,ali jako teško...:) :

DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words



FRENDICE
-Ines(beeest frendica)
-Tanja(2.best frendica)
-Valentina(Ballackica)
-Anja(kewl frendica)
-Samanta(više nije s menom u razredu)
-Tea(Sestra od Lee)
-Lea(Sestra od Tee)
-Vanessa(s mora)
-Vanessa(sestrična)

DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words


FRENDOVI
-Tin(dečko)cerek
-Denis(best frend)
-Dario(2. best frend)
-Ivan(sweet frend)
-Igor(zakon frend)
-Matija(s mora)
-Andrija(iz drugog razreda)
-Patricio(kewl frend)
-Matko(s mora)


DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words



VOLIM
-Svojeg Tina
-filozofiratizujo
-morethumbup
-ljetoparty
-duge šetnje s dragim osobamacerek
-RHCPwink
-Anthonya Kiedisacerek
-svirati svoju gitarusretan
-pjevatipjeva
-One Tree Hillthumbup
-Chada Michaela Murrayacerek
-frendove i frendiceyes
-svoje mnogobrojne kućne ljubimcesmijeh
-rukometthumbup
-nogometthumbup
-odbojkuthumbup
-lizati lizlicu chupa chupsfino
-jesti morske plodovenjami
-prati zubemouthwash
-piti voduparty
-svoju dugu kosuyes
-ponekad shopingiratismijeh
-crtati sujčeka po klupama u školicerek
*****i tako dalje*****

DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words


MRZIM
-bahatostburninmad
-arogantnostmad
-biti slomljena srcano
-čuti lošu vijestnono
-cigaretesmokinburninmad
-previše alkoholaparty
-ratovepuknucu
-svađati se s starcimablabla
-kad mi se spavazijev
-profesoricu iz kemijemad
-svog bivšeg dečka Krunuburninmad
-narodnjakenono
-kad netko smrdiheadbang
-lažljivcelaze
-dvolične ljudenamcor

****uglavnom****


DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words


Linkovi

Ballackica

subota, 02.02.2008.

***Pozzdrav iz Zagreba***

Ey!mah,čak ni ne znam kome točno govorim ey kad nitko osim Valentine ne čita moj blog,a nema veze!Nego,ja sam sad trenutno kod moje sestrične Vanesse u Zagrebu,došla sam s svojim starcima na ručak.njami.Jučer sam bila vani s Tinom samo,al samo do 9 jer sam morala doma kad smo ujutro išli u Zagreb danas.
Išla sam s Vanessom u 9 negdje u dućan i kupila sam si nove hlače,baš su cool!
Saša i Borna se napucavaju s loptom vani pred zgradom,ajoj!rolleyesDjeca...
A ima tu jedan dečko u stanu susjednom,Marko,u kojeg sam bila zaljubljena dok sam bila mala,a sad ima 19 il 20 godina,ne znam!I danas sam ga vidla i uopće nisam skužila da je to on!Al je onda rekel bok i Vanessa njemu veli bok i onda mene pogleda i onak se nasmije i s glavom lijevo desno,odmah sam skužila da je on!roflNe znamo kaj bi radile sad,vani je malo dosta hladno tak da ne možemo u šetnju,u dućanu smo bile,na TV-u nema ništ posebnog...
A idemo igrat monopoly,nemamo kaj drugo za radit,a pisati za vam nemam isto baš puno!Ovo je tek tolko da se javim!Ajde pozzdrav svima velika PuSa!!!kisswave



komentiraj (0) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.