...slikice...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics

...mjuza...

Ponovocry



četri strane sveta winkwinkwink



Oprosti laze



Don ´t chanaughtynut



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

...o meni...

Ime: Lana
Prezime:od tate..
Nadimak:Lanchy
Hoby:tae kwon- do, odbojka, badminton,...
Volim: sve što mladi vole, čoksu, bit vani,
FERKUcerekcerek,VUKOMERECcerekcerek;DINAMO.., brata..
Ne volim: neke ljude, bahatost, i još puno toga..
Naj frendovi:Tea, Matija, Monika, Ines, Luceee, Rino, Dewa,
Ines, Melanija...
to je nešto kratko o meni..
e da rođ.mi je 29.09. to vam kažem da mi možete čestitat..
moj msn : lanchy4ewer@hotmail.com
pusekkisskiss

..cool blogechy..

Inkabeljkiss
Claudiakissbelj
Pepabelj
Punekbeljwave
Matadeadzujo
Teichybeljbeljkisskiss

srijeda, 16.07.2008.

..kai da pišem...fkt mi se neda..a tjeraju me...

ewo nešto kad neam kai za pisat...d.d.d pooz mojoj mawoj pepiwavebelj...

Frendowi=) ma to wam je moa najbolja ekipa.. krećem=)
Frendice=) Pepa, Ines, Šefika, Matea, Monika, Matija, Tonky, Ida, Tea 8.a, Melanija, Tena, Romana, Dora, Laura, Nikolina, Maria, Martina, Marina iz Londona, Romana od Brune, I ima ih još al sad krećem na dečke..beljcry

Frendowi=)Punek, Anel, Putanec, Dewa, Rino, Rodić, Barać, Lepesić, Frčkawi, Sedla, Filip, seno, Mičo Mačo Mučo, Riba Ribi Grize Rep, Danko sa mora, Mawi Karlo, Dominik, Mate, Fran, i ima ih još al mi se fkt neda nabrajat...=)

Izlasci=) Ma to wam je swe po ljeti..
swaki dan wani..zaebancia do bola... najwiše izlazim tu u kwart, wukomerec, ruđer i to je to..
al naš kwart is the best!!!!cerekcerek

Ljubaw=) Ma to wam je moa zaebana stwar...kai da kažem.. jbg tre nutno slobodna.. ali možda dođe neki mali u moi žiwot..
a kai ćeš.. i takaw je žiwot..
i moa frendica pepa je nesretno zaljubljena u jednog..tak da nisam jedina..cerekcerek kad se radi o ljubawi swi smo nma prwom mjestu..

More=) Ajoj more!!! jedwa čekam da idem na more..weć sam bila odma nakon zawršetka škole.. tjedan dana samo...crycrycry sad u subotu sam trbala ić al jbg ne idem zato kai stari nemože.. u kurac crycry
pepa mi ide u ponedjeljak na more i ja ostajem sam a.. ajoj!...

Pozz=)Swe koe sam gore nabroila i moju najdražu sestričnu ...DOLCHE... pusa weiiika njoj.. nadam se da se widim sutra..kisskisskiss

Oću puno coom potrudial sam se i napisala nowi post...

ljubim waskisskiss



| komentiraj! (40) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.