...slikice...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics

...mjuza...

Ponovocry



četri strane sveta winkwinkwink



Oprosti laze



Don ´t chanaughtynut



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

...o meni...

Ime: Lana
Prezime:od tate..
Nadimak:Lanchy
Hoby:tae kwon- do, odbojka, badminton,...
Volim: sve što mladi vole, čoksu, bit vani,
FERKUcerekcerek,VUKOMERECcerekcerek;DINAMO.., brata..
Ne volim: neke ljude, bahatost, i još puno toga..
Naj frendovi:Tea, Matija, Monika, Ines, Luceee, Rino, Dewa,
Ines, Melanija...
to je nešto kratko o meni..
e da rođ.mi je 29.09. to vam kažem da mi možete čestitat..
moj msn : lanchy4ewer@hotmail.com
pusekkisskiss

..cool blogechy..

Inkabeljkiss
Claudiakissbelj
Pepabelj
Punekbeljwave
Matadeadzujo
Teichybeljbeljkisskiss

utorak, 01.07.2008.

pOsTiCh nA bRzAkA

ejjjj!!!!!!!!!!!
ljudeki moiii....
kak ste vi meni...xxxxxxxxxxxxxxxxxxxdbeljbeljbelj
Škola je napokon gotowa..
wwweeethumbupthumbupthumbupthumbup
mi svaki dan van idemoo
jbt oko 3000 nas jeee....
pre jebenooo nam jeee..rolleyesrolleyeswink
ja šajem najwechu pusicu mojoj majoj pepichi....
ja sam proshla sa 4 wweee...
danas se sedla najutio na mene
sjucajno sam mu šamar zviznua...ajojjjj ssrryy..crycrycrycry
danas smo ja i pepa išle u megichhh njaminjaminjami
ja sam bila na moruu..
ajmo reć da je bilo dosadno ali bilo je i okkk...
nakupaja sam se1111
sutra bi tjebala ići po svjedodžbuuu...
idem sa pepom!.....
jedwa chekam..
eeee da pepu je rušila matišu...
al je prošla,...
wwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeebeljbeljbeljbelj
ochu puno coomm..
ljudi wojim vas...
pusek..!!



| komentiraj! (6) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.