...slikice...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics

...mjuza...

Ponovocry



četri strane sveta winkwinkwink



Oprosti laze



Don ´t chanaughtynut



  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

...o meni...

Ime: Lana
Prezime:od tate..
Nadimak:Lanchy
Hoby:tae kwon- do, odbojka, badminton,...
Volim: sve što mladi vole, čoksu, bit vani,
FERKUcerekcerek,VUKOMERECcerekcerek;DINAMO.., brata..
Ne volim: neke ljude, bahatost, i još puno toga..
Naj frendovi:Tea, Matija, Monika, Ines, Luceee, Rino, Dewa,
Ines, Melanija...
to je nešto kratko o meni..
e da rođ.mi je 29.09. to vam kažem da mi možete čestitat..
moj msn : lanchy4ewer@hotmail.com
pusekkisskiss

..cool blogechy..

Inkabeljkiss
Claudiakissbelj
Pepabelj
Punekbeljwave
Matadeadzujo
Teichybeljbeljkisskiss

petak, 04.04.2008.

new blog...

ja morala otvorit novi blog jer sam zaboravila
korisničko ime..wavewavewavewave
užas prvo zaboravim lozinku pa sad to i
tak...headbangheadbangheadbangburninmadburninmadburninmadmadmad
škola kao i uvijek katastrofa..
danas pišemo matišu..burninmadburninmadburninmad
kuja jedna
već cijeli ovaj tjedan nam zadaje po 50 zadataka za riješit..
mrzim ju mislim ne samo ja već i cijela škola.
moj stari blog vam jelana
pa pogledajte ga..
ovaj post neće bit jako dugačak zato što idem ga uređivat metat slikice mjuzu i uvijek se nešto nađe...
tak da
ostavljajte mi comm.....
pusekkisskisskisskisskisskiss



| komentiraj! (0) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.