By: ..×..Lucija..))
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


**× ¤PiS BŁ¤ga ×**

"KraTko" 0 MeNi :
°×ZoWeM sE ŁaNa,iMaM 16 gOdInA....ZiwiM u ZaGrEbU...[ KwArT NijE biTaN ]...
°×jA sAm jAkO ChuDnA oSoßa....mAnJe wiShE dEpReSiwNa StaŁnO....
°×UwIjEk zA zAjEbAnCiJu....x]
°×SŁuShaM:-mEtaŁ [ SlipKnoT,static-x,Iron Maiden,Immortal,KoRn,System Of A Down...... ]
-roCk[ Guns N´ Roses,Marilyn Manson,The Doors,Deep Purple,AC/DC,Nirvana... ]
-pUnK[ Sum 41,Simple Plan,Blink 182,Green Day...... ]
°×NaDiMci sU mI ŁaNyCa,ŁaNchy.........[ iMa Ih jOsH ]
°×FrEnDoWi : MaRkO,IwAn,FrEdDy,WuŁe,AŁeN,DiNo,AdAm,DaDo
,MaRiO,ReNo,SaShA,RaFaeŁ,SpEaDy,IwAn,dEaN.........
°×FrEnDiCe : MiA,IwAnA,KyKa,IrEnA,MaRyA,PeTrA,
ŁuCyA,waNeSsa,MaTeA,EŁaNoR,SiŁwiJa,TaMaRa,ŁeOnA,beŁŁa,tiHaNa
AnJa,baRbaRa,daNieŁa,MaRijaNa.......
°×StHa Ja W¤Łim:
**sWoJe fReNdOwE i fReNdIcE
**mOj KrEwEt
**mObAcH
**tEbE(moŽda)
**deChkE
**koMp...
**jEdNoG dEcHkA...x] *zNa DoStA nJiH kOjI jE tO,a bOmE zNa i On*
**cEdEwiTu....x]
**mA ugŁawNoM woŁiM sWe ShTo woŁe mŁaDi XD.............
°×StHa Ja N€w¤Łim:
**uMisHŁjeNe, bAhAtE i dwoŁicHnE ŁjuDe
**SwOjE sTaRcE
**pReSeRawAnJa
**nEwoŁiM SkOŁu [ mrZim ]
°×Frendovi me opisuju kao Łudu i opichenu curu...[ makar to nebi rekla aŁ ok ]
To bi bilo to o meni.......[ rekla sam i previse ]


°×Ewo nEsH o MoIm uBaWiMa koE jAko vowiM:

~+MiA+~moa Łjubaw...obozawam tu curu...
poznamo se od 1. razza osnowne pa do srednje...
swe joj mogu reC i znam da me nece izdati...
opichena i Łuda...jako zabawNa uz nju se smijes ko Łud
Mia jube woŁim te muno i nemoj mi se pokwariti...Stwarno ju wolim jako puno...i nadam se da se nikad neCemo prestat druzit[ hahaa misŁim znam ŁoŁ ].....i da ceEo bit best frendice 4ever...
Prezgodna moaa Łutkica....moe deriste....moja boxacica.....[ cura je stwarno jaka...to je swe naucila od mene +] ]
i da...uziwa podjebaWat Łjude...to joj je postaO hObi...xD xD

+VaNeSsA+moa best frendica...Łuda i opichena...
s njom sjedim u razredu hahaha jako waZno...staŁno smo skupa[ misŁim idemo wan
i u skoŁu zaedno ]...
ma totaŁno predobra cura...mogu joj swe reC...
i tebe woŁim vanessyce moa...

+Freddy+moi najdrazi susjed...moi bijeŁi seCer...
ma predobar Łik...stwarno je super...swi ga hwaŁe...
razumie te i zna sŁusati...moi best frEnd...
Zgodan jE =P...makar on tO nezeŁi priznati...
sta wise rec o njemu...swe the best...

+TaMy+
moe mawo swatko prewepo teŁe...obozawam tu cuRiChku...predobra je...uwieK napaŁjena
...woŁi Dimu BiŁana...xD...hehehe...cuRka je iz KarŁowCa...uwiek spreMna pomoCi...itd...predobra
preŁijepa...njeNa besT frendica je crNka...hhhh...tako ju woŁim...neznam sta bi da nje nemaa...
staŁno mi pomaze...zaebawamo se...predobraaaa mi jeeeeeee...obozawam juuuuuuu....
preee cool cura...

+CrNka+
moa kobiŁa...sexy, napaŁjena..hahahaha...=P...Łuda za Dimom BiŁanom...
zakon je...i Łuda...opiChena...ma swe najboŁje...xD...


+MarKo+my best frend...Łik je Łud i zgodan...
cure nawalite dok jos mozete..hehe...
lik je predobar...ide samnom u razred...
hooŁigan =]]...ma swe naj o njemu...sŁusa metaŁ

+TuNT+moj hooligan...ma predobar Łik...
ziwi u SpŁitu...radi...opicen i uwijek me nasmije
kad mi je tesko...i uz mene je...ohrabri me...
tunt hvala na svemu
+MaRiNa+moja jubaw...predobra je cura...
ziwi u Bjelovaru...s njom prowodim puno wremena na msn-u
također zna sŁusati i sawjete davati...sve the best o njoj...x]

+ßRiNeTa+moja Silvija...predobra cura...obozavam ju..
luda...u nasoj stranci OHC!...s njom se uvijek dobro nasmijem
maa predobra je...luda i opichena..., moja pupy x]...brinetice ljubavi i tebe
puno vojimkiss

+PeTrA+
moa crwenokosa Łutka...obozawam ju...Łuda je...kreshtawa nekad xD...pametna jako...swatka...
zaŁjubŁjena u jednog swatkog dechka...i zbog njih mi je bash jako, jako drago...jako je dobra...
iskrena [ sta je jako bitno ]...nie traChŁjiwa...izbjegawa swađe...mrzi nametŁjiwost...bŁa, bŁa...

+MaRyA+
to je dijete opiCheno 100 na sat...Łuda je i zabawna...iz Sesweta...
fredy joj je muž xD...pobjegŁa je zajedno samnom iz Łudnice [ wrapcha ]...
super...moi debiŁ...i lespa...xD xD...wolije nerka...i hajduka1...xD xD
ma super je cura neam rijeChi...

+IrEnA+
moa tuka iz Pakraca....Łudaaa...smotana...zaŁjubŁjena u Nerka...xD xD...shaŁa...
predobra...iskrena...wepaa...nekad je se boim...hihihih...ma super je...wowim juuuuuuuu muno muno...

+NeHaJ+
moa swatka šwinja...zajebant...predobar i wewika maza...xD...ima skuter pa nas staŁno wozi xD...
Łik je prejeneno swadak...neam shta rech za njega...swe naj, naj...xD...i wewika moa beba...x]

+EŁaN0R+moja mala lutkica....deriste moje....predobra i presawrsena cura.....
zowemo ju Barby jer je cura preljepa i prejebeno slatka[al narawno ne Łjepsha od moje Mie]ŁoŁ....Ma swe u swemu dobra, luda........

+ZAVODNIK+ - Almir....moj muž....wowim gaaaa[ kAo mUzA ]xD xD..puSsa najweChaaa samo za tebeeeeeee!!!...

**zaŁjubiŁa sam se xD...u jednog deChka...nemogu wjerowati...kako je swadak...
baSh ga wowim...xD...

**a o oStAłiMa kAsNiJe...sAd SaM sE sAmO oWiH sJeTiŁa...

LiNk0wi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

ObAwEzNo iH pOsJeTiTe!!

Forum.hr
Monitor.hr
+mOe beStiCe+
+AnCyca+
+freDy+
+IreniCa mOa tUka+
+mOa MaRiJa+
+TaMy & Crnka+
+beBiCa mOa swaTka zŁoCa+

Image Hosted by ImageShack.us

(**A kAd OdU sWi,
Mi OsTaT ChEmO sAmI.
SaMo Ja I tI
i PoGłEdI u TaMi.
ReCi Mi Da ZnAm,
Da JuTrO nIjE bŁiZu.
i dA iMa wReMeNa
Za PoŁjUbCe U nIzU**)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



**Ew MaŁ¤ MoJiH NaJDraZih Pj€saMa**
















MusicPlaylist









°× ...SŁawŁje nA bUnDeKu... ×°

**eŁŁo...nakon dugo wremena ja pishem post...ew owak jucer sam biŁa na ßundeku i swi smo se napiŁi ko stoke...ŁoŁ...[ gŁupo je ljude naziwat stokama aŁ smo biŁi stwarno jako pijani XD ]...ugŁ. i zabawiŁi smo se...i to je najbitnie...gŁedaŁi tekmu i nawijaŁi za nashe koi na kraju nisu pobijediŁi zbog neposteno odigrane tekme...sudac je bio na strani Turaka...jbg...i na samom kraju bio je goŁ koi je bio izwan wremena...uzaSh!...onda jedanaesterci su biŁi katastrofa...Turska je imaŁa weŁiku srechu aŁi bitno je da smo mi igraŁi srcem....yes...Hrvatska je za mene pobjednik makar nikad nepobjedila...x]...ewo swi moŁimo da Turska izgubi od Njemačke !! hihih....
eto toŁiko od mene...nemam woŁje pisati...gŁawa me jako boŁi i Łeđa ma swe žiwo od padowa koŁiko sam biŁa pijana...ŁoŁ...
ade wOwiM wAs swE...

**Samo je jedno u mom zivotu vrijedno
da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
zivot mi dala, bas kao da je znala
da nikad nece nestat' sa mojih usana
Hrvatska

S ponosom narodu svom
ljubi grb na dresu tom
na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
nek se slavi cijeli dan i noc......ima jOsh aŁ neda mi se kopirat...XD


|subota, 21.06.2008. , 18:32|

| Komentari (14) | Da/Ne| Print| ^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.