srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (2)
Srpanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Discover Ronan Hardiman!


Discover Serj Tankian!


Discover Serj Tankian!


Ja sam Aart story teller isprićat ću Vam priču jednu,koja se odigrava u tako davnoj prošlosti! Priča kaže sljedeće...

Image Hosted by ImageShack.us
Torr

Image Hosted by ImageShack.us
Orm

Image Hosted by ImageShack.us
Alrik

Image Hosted by ImageShack.us
Odon

Image Hosted by ImageShack.us
Atol

Image Hosted by ImageShack.us
Geir

Image Hosted by ImageShack.us
Ottar

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Tarantachine price

Coroshi
Sonjecka

četvrtak, 10.07.2008.

Dragon Part III

Nekoliko sati bio sam u nesvjesti i kada sam napokon otvorio oci imao sam sto za vidjeti,velika livada puna leptira,a tada je preko nje dotrcao konj na kojemu je bio kraljevski vitez,pogledao sam njega a zatim sebe i tada sam primjetio nesto cudno,bio sam nekoliko godina stariji.vitez je dosao do mene i ostrim glasom povikao:“ocekivali smo te,kralj tindagger me je poslao po tebe“.kralj tindagger,ja nisam ni postojao dok je on vladao ovim podrucjima,odvratio sam vitezu.nazalost,stvorio se veliki procjep izmedu naseg i tvog vremena,postoji vec odavno ali je bio na zapustenom djelu kraljevstva,nikomu nije smetao,ali zatim ti si pozvao kralja tindaggera u pomoc i on je premjestio taj portal ovdje,objasni mi vitez.iz svojih istrazivanja znao sam da se premjestanje vremenskog procjepa moze uciniti samo jednom,a ja sam uzrokovao velike probleme i svom svijetu i tindaggerovom.vitez je bas kanio vratiti se u dvorac ali sam ga zaustavio pitanjem,zasto sam nekoliko godina stariji?da si ostao u svojoj dobi prilokom ulaska u nasu zemlju nebi se mogao nositi sa svim opasnostima ovog svjeta,vidim da imas puno pitanja pa je najbolje da porazgovaras sa tindaggerom.sjeo sam na njegovog konja i odjahali smo prema dvorcu.na putu tamo pitao sam viteza kako se zove,isprve nije htio odgovoriti ali ipak sam ga natjerao.zovem se torr birchleaf odgovori vitez,a sad dosta pricanja nisam bas raspolozen za cavrljanje,sutio sam sve dok nismo dosli pred dvorac.

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:06 - komentiraj (2) - printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.