lanci

subota, 15.11.2008.

PRAVA LJUBAV

Vezala me tuga
Svojim koncima
Tražila sam ljubav
Na krivim mjestima
Što samoća čini
Ja najbolje znam
Čovjek nije rođen
Da bi bio sam
Zarobi me svojim usnama
I ne daj mi da potonem do dna
I reci da će ovog puta
Biti sve što želim ja
I kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta nema
Roka trajanja
Jer prava ljubav
Nije potrošna
Lomio sam grane
Od života svog
Ko da neću umrijet
Da sam iznad tog
I bilo me je svuda
A sad sam kraj tebe
Još vjerujem u čuda
i u nas oboje


- 12:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NESTO O LANI


  • ALBUMI

    Lana
    1. Rođena da budem prva
    2. Na pola
    3. Tvoja bivša
    4. Otvori srce
    5. Samo za tvoje oči
    6. Preboli me
    7. Otrov
    8. Što mi vrijedi sve

    Jedan Razlog
    1. Prava ljubav (duet s Lukom Nižetićem) - HRF 2006.
    2. Najbolja glumica - Na Dori 2006.
    3. Jedan razlog
    4. Kao prah
    5. Otkad te nema - Na Zadarfestu 2005.
    6. Kradljivica srca
    7. Zlato moje
    8. Ovo nije istina
    9. Prava istina - Na Dori 2003.
    10. Odlaziš - Na HRF-u 2002.IME I PREZIME: Lana Jurčević
    NADIMAK:Lanchy,Lanica
    DATUM I MJESTO ROĐENJA: 7. studenog 1984, Zagreb
    KOSA /OČI: smeđa(sa plavim pramenovima) /smeđe
    ŠKOLA: Ah, ja sam se neprestano selila, pa tako i moje škole
    ŽIVI U: stanu u Zagrebu sa mamom i pesekom Moom
    KUĆNI LJUBIMAC: pesek Moo
    NAJ HRANA/PIĆE: tikvice na žaru i čevapi/ sok od bazge
    HOBI: " sve sam hobije pretvorila u svoje životne pozive"
    NAJ KNJIGA: Možeš ako misliš da možeš, N.V. Peale
    NAJ MJESTO ZA IZLAZAK: restoran ili kino
    NAJ GLAZBA: pop, soul, r'n'b
    NAJ INSTRUMENT: klavir
    AMBICIJE: " Uh, samo ne o tome. Svako jutro imam novi zadatak za sebe


ANKETA

  • Da li vam se svida blog?
    naravno
    tak-tak
    ne
    neznam
      
    pollcode.com free polls