L*A*N*A

09.05.2006., utorak

Alo svima kolko god vas ima

Hey ljudi!Evo dovukla sam se nekak s treninga,navečerala se i sad sjela pred komp da vam se javim,i papam čokoladu...Današnji dan?Sve u svemu je bilo ock!Prvi i drugi sat smo pisali knjigovodstvo i nemrem vjerovat,al rezultat mi se poklapa i točan je!!!!Jupiiiiiii.bit će bar 2thumbup!I tak ja napisala taj test i van izašla pola sata prije i prolazi mama kraj škole,a ja trk do nje i velim joj kak mi je knjigovodstvo točno,a ona meni:"ma da,tebi je uvijek točno,al nikad ne dobiješ pozitivnu ocjenu",mislim,jako utješno!!!!Al dobit ću pozitivno!!!!Hoće se netko kladit?I da ona meni čokoladu,a niko od mojih cura nije htjel jest,al našla sam ja žrtvu(jednu od njih) i zaletile se u hlad i papale čokoladu...Onda engleski koji je svaki put zezancija jer se ovi pojedini "specoši"(to im ja velim odmilja) stalno zezaju i provaljuju neke glupe spike i čovjek nemre da im se ne nasmije.To vi morate vidit kad se 6 bedaka nađe na okupu...komedije!Onda sam imala 2 sata kemiju i možete me ubit,al ja to ništ ne razumijem,apsolutno ništ!!!Onda geografija(opet sami smehi) i povijest.I nadam se da smo uspjeli nagovorit profesora da sutra nemamo 6.sat.I tak,došla doma u pola 8,i nakon 2min.izletila na trening...čak nismo puno trčale na treningu i sve u svemu je bilo ok.Glavno da oni nas ne muče...ma gotova je sezona,pa su i treninzi lakši!I tak,ja vama pišem i jedem čokoladu...još ju nisam cjelu pojelanjami...Siniša,koji si ti luđak!!!Tak si me luđački opalil po nogi,i onda si još misliš da te bum takva ranjiva naganjala po školi...bedak jedan(i to je odmilja)...al vratit ću ti ja to!!A vezano uz ono stavljanje slike na post-pa kaj nisi mogel to još duže napisat!Al hvala,ma bit će slika...strpljenja molim!A onu pjesmu(ljubi,ljubi,ljubi me,volim,volim te) pa to nisam dugo pjevala,al mogla bi ju sutra opalitsmijeh.
Idem polako...hvala svima na komentarima...
Pozdrav svima...i svim mojim curkama iz kluba pošto sam čula da se neke motaju po mom blogu!ajd uživajte i primite vveelliikkuu PuSu kiss
- 22:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

about me: