ŠTA JA ZNAM?????????

22.04.2006., subota

Samo!!!!!!!!!!!!

E samo da vas pozdravim i onda idem dalje!!!!!!!!!!!
Da danas sam se skoro izgubila u PEVEC-u!!!!!!!!!!!!
To ste trebali vidjet!!!!!!!!!!
Dobro idem ja!!!!!!!!!!!!!!



Pozzić!!!!!!!!!


- 16:29 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

don't click this link...






st patrick's day 2006

st patrick's day 2006




myspace

Stuff for your blog!



myspace

Stuff for your blog!




Ispovijesti mene i opisivanja smiješnih događaja moga razreda i profesora i ostalih luđaka.


ime:Petra
godina:14
živim:Vojak(Rijeka)
škola:Osnovna 8.r. ali još samo nekoliko mjeseci!!!!!
volim:frendice,frendove, NK Rijeku,ljude.životinje,svih a najviše ljeto!!!!!!!!!!
mrzim:šta ja znam mislim sve!!!!!!!!


Mislim da je sve to nema niš zanimljvoga!!!!!!!!!


Free Web Si</font>te Counters
Free Web Site Counters

Ovaj mi je najbolji morate to vidjet hahaha zakon je o ljubavi!!!!!Samo stisni pa vidi!!!!!!!

Ljudi koje poznam i koje čitam!!!!!!!!!blablamahsmijehmahhrvatskazijevludnamcor

Lara i Ivana
Fuf!
slančica
pajola
mil3
buta

Ljudi koje volim čitat!!!!!!!!!!!!!

zaljubljena
does
ri rockerica
invisible creature
ninči
blodymerry
luna


Linkovi

Blog
Forumćić
Monitorćićblablarolleyesmah


Voli onoga tko voli tebe
Ali pazi da te ne zaj...
I kad kaže umrijet ću za tebe
Ti mu reci :"Umri tko te j..."

Different day the same
shit nothing good in
the hood I will
run from that bitch
and I will never come back
if I could.

Ovo su riječi naše Gangsta poznatije kao ŠIŠMIŠ


saint patrick's day

saint patrick's day





MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts