Smor....,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Smor....,blog.dnevnik.hr/lampirica" />

lampirica

nedjelja, 26.03.2006.

Smor....

Ewo sam se sad wratila iz HN...Imali prwo nastup sa folklorom.Igrala sam Glamoc i swi kazu da ye s00per bilo...Onda kao neka zurka gl00pa gdje ce swi ucesnici programa da budu...I tu se ya smorim najstrasnije,a nije nikog bilo da me prebaci qci!Citawo wece drwili narodnjaci oni teski,a ya ih stwarno ni cut ne mogu!Swo sam wrijeme samo sjedala sa jos par cura koje balet igraju i cudila se ljudima na kakwu muziku je njima zadowoljstwo plesat...Pi!!!
Na kraju nas par izasli napolje,zezali se mawo,one nas ucile neke njihowe korake sa baleta,mi njih Lindjo i Glamoc i tako...I kao da mi ye neko procitao misli poceli dda pjewaju Knocking on heavens door :)))) I ya se tu odusewila skYoooooz...I onda bile swe neke banja rock pjesme...Kako se niko ranije nije sjetio,moroni jedni...Weze sa ziwotom nemaju...Nismo swi stworeni da odwratni Grand sl00samo...Rock ye zakon!!!Bar su swi igrali(swi koji su ostali tamo)...Ono,ne para usi kao "a ona igraaa wrtiii se kao cigra..."BLJAX...Neki ljudi stwarno nemaju uqsa za muziq...Definitiwno...
Sad me je do kuce doweo Marko i ismijali smo se u auto sa malom Biljanom(koja je bila mrtwa pijana),pa izwaljiwala swasta...Kaze ona njemu "E Marko,uspori tuda...ima jedan LETECI policajac" Stwarno mi ye swe to zalosno.Swa ta neiziwljena djeca koju su mama i tata drzali pod stakleno zwono,pa sad kad izadju nedje kao pusteni sa lanca...Em se ne znaju ponasat,em se ubiju od alkohola....Haos...
Sad odoh da sppawam yer ne mogu wise na oci gledat,a i posto sam puna fuj utisaka,da ne sirim negatiwnu energiju na kompjuter :/
PS.Najwjerowatnije cu se upisat na moderni balet ili standardni ples...Widjecu yos...Na ples sam i ranije isla,ali mi ye trulo sto partnera nemam.<..!!!!!!!Ako ima zainteresowanih,jawite se..LOL

- 03:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • There's just too much that time cannot erase...

Linkowi