Da se jawnem :),blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Da se jawnem :),blog.dnevnik.hr/lampirica" />

lampirica

srijeda, 15.03.2006.

Da se jawnem :)

I ya sam otworila bYog na hr,jer mi hotmail wise ne funkcionise...Pozdrawljam swo drustwo za #jazz-a jedan weeewiki jub jub za njih...Najbolji ste!
Smorila sam se skroz...Bon Jovi je krenuo na turneju po Ewropi,ali najblize gdje dolazi je Njemacka,a ja se naravno ni ne usudjujem da pitam moje da idem.. :) A to mi je ziwotna zelja,da na njegow koncert odem...Jbg...Shipak Sanja,ici ces kad budes wewika,pa ne budes morala mamu i tatu da pitas za misljenje :)
Za sjutra bih trebala da ucim tonu stwari i iskrena da budem i krenula sam,nego...Usred mog namjerawanja da pocnem drugarica mi salje poruke dda sjutra na prwa 2-3 casa samo idemo jer nam je onda hooooor :)) Strasno mi sad kriwo sto ne moram uucit nista :D
Sad odoh da gledam jeeeeeepu seriju-St.Tropez :))



- 19:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • There's just too much that time cannot erase...

Linkowi