< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)





Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

poželite li posjetiti..

Blog

trill
pegy
Jovana


>riba sam u horoskopu-to ste možda i sami primjetili
>zaljubljena sam u krasnu osobu s kojom sam dugo i koju bezuvjetno i jako volim
>volim umjetnost,fotografiju i glazbu
>kreativna sam
>ovisna sam o čokoladi i o ljubavi
>blog sam otvorila slučajno,nisam znala šta radim,ali sad mi je drago zbog toga
>nadam se da će vam se svidjeti moje teme

>to je sve :)

utorak, 19.12.2006.

u spomen na "malog" bobu

bobo je bio osoba koju sam prvi put srela u trećem razredu osnovne škole.. svidio mi se.. nakon toga je kroz cijeli moj život bio negdje sa strane.. živio je u zgradi blizu moje,išao u istu srednju,poznajem mu skoro cijelu porodicu,i na krju je radio s mojim dragim.. bio je jako draga osoba,a površ svega bio je jako živ,vrckast,simpatičan.. i iako se nisam puno družila s njim,bio mi je jako drag..
prije tjedan dana zazvonio mi mobitel. zvala me cura s kojom više nemam previše kontakata,i nakon malo bezveznog čavrljanja mi rekla:bobo,znaš bobu? poginuo je u saobraćajnoj nesreći.
prviše me osjećaja preplavilo.. ne mogu to objasniti.. tek sad sam svjesna (recimo) da ga više neću sretati. imao je samo 19 godina.. i nema ga više.. u sekundi je otišao..
i onda kako da se ne zapitam šta je poslije smrti? vjerujem u nešto,svi vjerujemo,ali posumnjam.. voljela bi znati gdje je bobo sada? jeli svojevoljno otišao? zna li koliko mi je teško bez obzira što nismo bili bliski?
i sad su mi suze u očima,i nije me sram.. ni malo..
bio je nešto posebno,i bez obzira što ga više nema,uvijek će biti dio mojih uspomena.
R.I.P



| KoMeNtArI (5) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>