< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*...DiZaJn By: PomA...*
Komentari On/Off

MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Metal Handcuffs & Key Icons

Metal Handcuffs & Key Icons



image hosting file hosted images

image hosting file



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Wish You Were Redhead Like Me Icons

Wish You Were Redhead Like Me Icons



Image hosting codes

Image hosting



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



SUPER STRANICE
lola95 (lucija)
lalaura95 (laura)
larivaiva (ivana i laura)
piki123 (ana)
floki0852 (dora)
boss123 (josip i dominik)
shakiragirl4

CHAT






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 19.03.2007.

Pooostich

Eeej ljudovi!!! Nismo se dugo čuli (tj. vi nas niste dugo čuli)!!! A evo, ja imam ispriku zašto vam nisam pisala čak tjedan danasmijeh!!! Ja sam čekala Luce da ona napiše jedan post jer je bio dogovor, ali ona nikako da napiše taj maleni malenkasti post... Al kaj ćeš, obećala mi je milijun puta da će napisat post, aliii ništa od toga headbangmadpuknucublabla... Više nisam mogla izdržat pa sam ja počela pisat post... A eto danas je u školi bilo dobro... Prije škole je Ivana došla po menesmijeh!!! Ja sam mislila da je utorak i totalno sam danas bila luda, nemam blage kaj mi je bilo... Pod hrvatskim smo pisli diktat za veliko i malo slovo... Mislim da neću dobit ocjenu manju od pet... Ivanu je pod hrvatskim tak jako zaboljela ruka koja joj je napuknula da je morala ić doma... Izabrala je mene da je otpratim kući smijehsmijehsmijehsmijehroflroflroflroflcoolcoolcoolcool... YES, YES, YES!!! Nisam bila bar 20 minuta na satu povijesti... Ja sam dana spisala vježbu, ali hvala Bogu da je mogu nosit doma!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehcoolcoolcoolroflroflroflwinkwinkwinkyesyesyesyescerekcerekcerekthumbupthumbupthumbupthumbupsmokinsmokinsmokin
Nemam koje da vam još znakiće stavim da vam iskažem svoje osjećaje,... Ma dosta je za danas!!! Ajd boook!!!

Ki$$..&...PoZz...!!!! VAŠA LaUrA!!!!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us19:29 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.