Darkwood - Athenodora Sulpicia Vector De Domines - Blog.hr
25.05.2009.
Darkwood

Sjedila sam na prozorskoj dasci Društevnog Doma Cadre. Bože Cedric gdje si? mislila sam ljuto. Letimično bacim pogled na sat,10:40. Pa gdje je Ced trebao je doći prije 10 minuta. Čekala sam još malo i lagano cukpala potpeticom Oxfordice po podu lupkajući neodređene melodiju. Prikipjelo mi je i skočila sam sa prozora. Otrčala sam na kat i upala u Cedricovu sobu.
„Hej! Diži se!“ viknula sam. Samo se prevrnuo na drugi bok.
„Cedric diž' se!“ viknula sam jače. Ništa ostao je spavati.
„Sad bi bilo dosta!“ rekla sam kroz smijeh i bacila mu se u krevet.
„Daj Cedric diž' se više!“ rekla sam okrećući se prema njemu.
„Pobogu Athena pa nismo više djeca da se igramo skakanja po krevetu!“ rekao je Cedric kroz smijeh i razbarušio mi kosu. Zakreštala sam od smijeha mahati nogama. Cedric je od rođenja bio moj najbolji prijatelj i obožavala sam ga. Ležali smo u krevetu i prisjećali se naših gluposti iz djetinjstva. Čula sam neke.
„Athena idem se istuširati.“ Rekao je Ced.
„OK. Moramo se u 10:30 smo se trebali naći sa Siobh i Aethe kod Starog Hrasta, kasnimo!“ rekla sam „Izvući ću ti neku odjeću iz ormara.“
Cedu je trebalo točno 5 minuta za tuširanje. Taman kad je on izašao iz kupaonice omotan samo ručnikom (ništa posebno za vidjet) - a ja sam se i dalje izležavala na krevetu - Siobhan je uletjela u sobu. Kad me ugledala oči su joj se razgoračile. Ja sam joj veselo mahnula.
„Ti...ti...ti...što ti raiš tu?“ promucala je.
„Ja ovaj pa ja sam...“ počela sam
„U čemu je problem?“ pitao je Ced ponovno izlazeći iz kupaonice još uvijek u ručniku. Kad ga je vidjela Siobhan je poludjela.
„Kuja glupa kujo! Smatrala sam te best frendicoma vidi šta mi s dečkom iza leđa radiš! Kao on ti je samo BF!“ vikala je Siobhan. Meni je ovo bilo premsiješno pa sam se počela histeročno smijati i izjurila sam iz sobe. Neznam što se dalje događalo ali kunem se da sam čula lom drva.

Popodne

„Ko je bio Louis Xereenox?“ pitala je Aethe ravnodušno dok je pisala sastav iz Povijesti.
„Ma daj nas pitaš?“ rekla sam pokazujući na sebe, Lilly Penny, Ceda....
„OK idem ja lelujati po knjižnici.“ rekla je Aethelwyne.
Nakon što su Lilly i Penny otišle približila sam se Cedricu i pitala ga:
„Nego Ced slušaj jeste li se ti i Siob pomirili?“
„Aha. Sve sam joj ispričao a onda je ona počela smijati kako je sva krivo shvatila.“ ispričao mi je on.
„Oh hvala Bogu!“ rekla sam „Ajde idem ja“. Trčala sam po stepenicama dvorca i uputila se na 5. kat. Trebala sam do mame da mi da nešto novca za sutrašnji izlet u London. Na tom 5. katu nešto mi je privuklo pogled. Na početku hodnika stajao je natpis Prof Moseley, Herbologija. Oklijevala sam hoću li ući ili ne kad su se vrata iznenada otvorila.
„Oh bok Athena. Trebala si me nešto?“ pitao je Will sa iznenađenjem u očima.
„Ja...ovaj...NE...“ rekla sam.
„U redu doviđenja onda!“ rekao je Will.
„Zapravo trebala sam te!“ rekla sam kad je on bio nekih 3 metra dalje od mene.
„Da, što je?“ rekao je vraćajući se i otvarajući vrata kabineta.
„Ma ništa... Nije važno.“ rekla sam i okrenula se na peti. Otišla sam do mame po novce i spustila je u Perivoj

14:22 - Komentiraj { 2 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo NIJE moj OSOBNI blog
Ovdhe pišem priču o djevojci koja se zove
Athenodora Sulpicia Vector De Domines

Linkovi

LIKOVI
Athenodora Sulpicia Cosmo Vector De Domines
Candra 5. godina
Ja. Obožavam konje, volim kupovinu, pisanje, čarobiranje, modu, shopping
Imam izrazituo veliku tjelsnu moć i sposobnost upravljanja elemantima te vrelinu ako me netko pokuša napasti
Photobucket

Marcus Septimus De Domines
Bivši Ravenes
Moj otac
Ministar Magije i veliki fan West Ham Uniteda, ima moć da kontrolira događaje
Photobucket

Septima Callidora Vector
Bivši Marsicius (ali nikada nije bila hm znate onakva kakvom opisuju Slytherine)
Moja mama
Najsavršenija osoba koju poznajem otkačena, sluša ludu muziku a svakodnevna joj je zabava shopping sa Nadiom, Comso i Annabeth, moć predviđanja
Photobucket

Lillian Rose Potter
Estelar 5. godina
Jedna od mojih najboljih prijateljica. razigrana poznata po kečkama koje obožava nositi tjelesna moć joj je nedodirljivost
Photobucket

Amicus Noxus Vector De Domines
Hufflepuff 7. godina
Brat, malo razmažen ali ga ipak obožavam. Njegova cura Cynthia mi je jedna od boljih frendica. Odlično igra karate. Super izvodi čaroliju štita i popravka, Sposobnost proziranja laži
Photobucket

Penelope Afrodita Weasley
Gryffindor 5, godina
Jedna od BFFFF
Ludo zabavna
obožava vikende na jahtama i kupanje na bezenu, plaži bilo gdje i neizostavan shopping, Posjednuta je satom Proricanja Sudbine, Istančano osjetilo vida, sluha, njuha i opipa
Photobucket

Siobhan McCarthy
Jedna od best frendica, ima sposobnost da uvjeri stvari teku tokom kojim ona želi tj. da ljudi rade što im ona kaže a nitko joj se nemože oduprijeti, Jako zabavna, Dobra prijateljica, Iskrena, u vezi sa Cedricom, poznata po izrazito crvenoj kosi.
Photobucket

Cedric Smith
Indijanskog podrijetla
Zabavan, Veliki fan američkog mogometa i košarke. ima moć čitanja misli.
Photobucket

Caleb Olsen
Sladak, zabavan ima sposobnost štita
Photobucket

James Sirius Potter
Gryffindor 5, godina
Bivši dečko
Sin Harrya i Hermione
Odličan biciklist i planinar. Super čarobnjak, Sposobnost ulaženja u trag tj. tragač i to vraški dobar
Photobucket

Aethelwyne Moira De Medici
Gryffindor 5. godina
Best frendica
Iznimno nadarena za crtanje
prava prijateljica, fotografsko pamćenje, ima sposobnost, prikazivanja ono što želi da drugi vidi (poput Zafrine iz Sumraka) tj. ljude hipnotizira predivnim ali nekada i užasnim prizorima.
Photobucket

Cynthia Nofreteta
Ravenclaw 6. godina
Luda otkačena cura koja obožava surfanje i piknike na plaži, kao i Cedric indijanskog podrijetla, sposobnost oduzmianja vida
Photobucket

William Areus Moseley
Zamjenik Ravnatelja Hogwarts
Veliki junak, Profesor Travarstva
Zamjenik postao nakon završene škola
Ima 18. godina
prezgodan, sposobnost da popravi spone
Photobucket

Mia Wednesday Besson
Mia Besson je bila djevojka crvene kose, intenzivnih plavih očiju i bijele kože. Uz svu tu blijedost bila je predivna.Sitne građe bila je poput balerine gracizona plesong koraka. Na 1. i 2. godine smo bile najbolje frendice. Trenutno hoda sa Cedricom sa 6. god. Sad se ofarbala na crveno, prozire laži
Photobucket

OBITELJI
Obitelj Vector - De Domines
Otac: Marcus Septimus
Majka: Septima Callidora
Sin: Amicus Noxus
Kći (Ja): Athenodora Sulpicia
Baka: Andromeda Callisto Vector
Djed: Ignotus Akexandrius Vector
Baka: Narcissa Terezziana De Domines
Djed: Cesarus Rubicus De Domines

Obitelj Granger - Potter
Otac: Harry James
Majka: Hermione Amentia
Sin: Albus Severus
Sin: James Sirius
Kći: Rose

Obitelj Brown - Weasley
Otac: Ronald Billius
Majka: Lavender Rose
Sin: Hugo Optimus
Kći: Lilly Annabeth
Baka: Molly Prewet Weasley
Djed: Arthur Fabianus Weasley

Oitelj Malfoy
Otac:Drace
Majka: Adrothepa
Sin: Scorpius Hyperion

Obitelj

credits
duckdz. - xxx