Athenodora Sulpicia Vector De Domines - Athenodora Sulpicia Vector De Domines - Blog.hr
12.04.2009.
Athenodora Sulpicia Vector De Domines

OVAKO

Blog više neće imati onu priču od prije jer je površna! To je moj zaključak. Prebacujem se na pisanje priče djevojke koja se zove:

Athenodora Sulpicia Vector De Domines
Poznatija kao Sulpicia De Domines ili Athena Vector De Domines
To je kći Septime Callidore Vector profesorice Aritmancije u Hogwartsu i Marcusa Septimusa De Dominesa , Ministra Magije.

Pa evo...

1. Poglavlje

„Athenodora Sulpicia Vector De Domines ustani iz kreveta ili će te moj štapić ustati“ - vikala je već po četvrti puta mama.

„Hmm daj mi još samo 10 minuta, nema potrebe da idem na vlak kad mogu s tobom Aparacijom u Hogwarts“ - odgovorila sam.

„Athenodora USTANI!“ - viknula je mama a njen štapić se nekontrolirano okrenuo u njenoj ruci i povukao moj pokrivač.

„Mama prestani! Imamo vremena!“ - pobunila sam se.
Na brzinu sam obukla izlizane bijele poderane traperice usku majicu sa printom stavila ogrlicu i šešir, navukla sandale i u jurnula u prizemlje
„Auuu“ - vrisnula sam pošto sam pala niza stube.
„Libius ne spavaj na stepenicama!!“ - viknula sam na jednog od svojih 2 pasa.

„Sulpicia dušo čemu takva uznemirenost?“ - upitao me tata dok je oblači pelerinu.

„Ma ništa tatice uobičajena nervoza za školu“ - rekla sam mu pokišavajući se smiriti.

Pošto smo tigli na Kings Cross roditelji su užurbano izašli iz auta izvlačeći moj kovčeg, ja sam ponijela samo torbicu u kojoj mi je bila preobrazba 5. stupanj i časopis „Moderna Vještica“. Izvukla sam se iz auta i zatvorila vrata dužnosnik Ministarstva Magije auto je odvezao do svog mijesta. Pogledom sam tražila Rose i Huga ali nisam ih vidjela. Malo dalje vidjela sam Christianu i Knoxa ali to su bili jedini frendovi. OMB srce mi je stalo skrenula sam pogled kad me netko zazvao. Nemogu vjerovati! Rose i Hugo mašu ko luđaci i vrište
„Athena, Sulpy heeeeey tu smo“-

„O Moj Bože ljudi moji kako ste vi meni falili“ – rekla sam kroz suze radosnice dok sam trčala prema njima.
„Athenodora gdje ti je tata?“ – pitali su Ron i Harry u isti glas.
„Ahhh tamo kupuje bezjačke novine.“ – rekla sam.
„Dušo gdje je mama?. Kupila sam tako divnu knjigu koju joj moram pokzati.“ – pitala je Hermione

„Hermione zašto ideš s nama?“ – pitala sam Hermionu. Koja je u Hogwartsu učiteljica Preobrazbe.
„Molim? Kako to misliš s vama?“ – doda Hermiona nježno.
„Mislim s nama nama? Zašto ideš vlakom kad možeš aparacijom ili letimrežom?“ – rekla sam.
„Ma znaš dušo prošle godine je Albus Severus imao histerični ispad pa plakao jer nije mogao obući pelerinu a i znaš kakav je James prefekt i tragač isti je otac u njegovima godinama. Dušo nemoj mislit da ga kontroliram. Napraotiv presretna sam što si mu ti djevojka “

„Svi učenici penjite se na vlak!“ – začuo se kreštav glas konduktera.
„Amicus, Athenodora brzo imam cijeli kupe slobodan za vas Pottere i Weaslye“ – vikala je mama

Nakon što smo James, Hugo, Rose, Teddy (Theodore Lupin), Victorie, Albus i Lilly okupriali cijeli kupe na kojem je na pločici pisalo „Potter, De Domines, Weasley >>Kupe Br. 7<<“ Ušli smo sjeli i zadovoljne se uputili u Hogwarts čekajući puno zabave i slatkiša u našem malom „Rajskom Kupeu."


22:20 - Komentiraj { 0 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo NIJE moj OSOBNI blog
Ovdhe pišem priču o djevojci koja se zove
Athenodora Sulpicia Vector De Domines

Linkovi

LIKOVI
Athenodora Sulpicia Cosmo Vector De Domines
Candra 5. godina
Ja. Obožavam konje, volim kupovinu, pisanje, čarobiranje, modu, shopping
Imam izrazituo veliku tjelsnu moć i sposobnost upravljanja elemantima te vrelinu ako me netko pokuša napasti
Photobucket

Marcus Septimus De Domines
Bivši Ravenes
Moj otac
Ministar Magije i veliki fan West Ham Uniteda, ima moć da kontrolira događaje
Photobucket

Septima Callidora Vector
Bivši Marsicius (ali nikada nije bila hm znate onakva kakvom opisuju Slytherine)
Moja mama
Najsavršenija osoba koju poznajem otkačena, sluša ludu muziku a svakodnevna joj je zabava shopping sa Nadiom, Comso i Annabeth, moć predviđanja
Photobucket

Lillian Rose Potter
Estelar 5. godina
Jedna od mojih najboljih prijateljica. razigrana poznata po kečkama koje obožava nositi tjelesna moć joj je nedodirljivost
Photobucket

Amicus Noxus Vector De Domines
Hufflepuff 7. godina
Brat, malo razmažen ali ga ipak obožavam. Njegova cura Cynthia mi je jedna od boljih frendica. Odlično igra karate. Super izvodi čaroliju štita i popravka, Sposobnost proziranja laži
Photobucket

Penelope Afrodita Weasley
Gryffindor 5, godina
Jedna od BFFFF
Ludo zabavna
obožava vikende na jahtama i kupanje na bezenu, plaži bilo gdje i neizostavan shopping, Posjednuta je satom Proricanja Sudbine, Istančano osjetilo vida, sluha, njuha i opipa
Photobucket

Siobhan McCarthy
Jedna od best frendica, ima sposobnost da uvjeri stvari teku tokom kojim ona želi tj. da ljudi rade što im ona kaže a nitko joj se nemože oduprijeti, Jako zabavna, Dobra prijateljica, Iskrena, u vezi sa Cedricom, poznata po izrazito crvenoj kosi.
Photobucket

Cedric Smith
Indijanskog podrijetla
Zabavan, Veliki fan američkog mogometa i košarke. ima moć čitanja misli.
Photobucket

Caleb Olsen
Sladak, zabavan ima sposobnost štita
Photobucket

James Sirius Potter
Gryffindor 5, godina
Bivši dečko
Sin Harrya i Hermione
Odličan biciklist i planinar. Super čarobnjak, Sposobnost ulaženja u trag tj. tragač i to vraški dobar
Photobucket

Aethelwyne Moira De Medici
Gryffindor 5. godina
Best frendica
Iznimno nadarena za crtanje
prava prijateljica, fotografsko pamćenje, ima sposobnost, prikazivanja ono što želi da drugi vidi (poput Zafrine iz Sumraka) tj. ljude hipnotizira predivnim ali nekada i užasnim prizorima.
Photobucket

Cynthia Nofreteta
Ravenclaw 6. godina
Luda otkačena cura koja obožava surfanje i piknike na plaži, kao i Cedric indijanskog podrijetla, sposobnost oduzmianja vida
Photobucket

William Areus Moseley
Zamjenik Ravnatelja Hogwarts
Veliki junak, Profesor Travarstva
Zamjenik postao nakon završene škola
Ima 18. godina
prezgodan, sposobnost da popravi spone
Photobucket

Mia Wednesday Besson
Mia Besson je bila djevojka crvene kose, intenzivnih plavih očiju i bijele kože. Uz svu tu blijedost bila je predivna.Sitne građe bila je poput balerine gracizona plesong koraka. Na 1. i 2. godine smo bile najbolje frendice. Trenutno hoda sa Cedricom sa 6. god. Sad se ofarbala na crveno, prozire laži
Photobucket

OBITELJI
Obitelj Vector - De Domines
Otac: Marcus Septimus
Majka: Septima Callidora
Sin: Amicus Noxus
Kći (Ja): Athenodora Sulpicia
Baka: Andromeda Callisto Vector
Djed: Ignotus Akexandrius Vector
Baka: Narcissa Terezziana De Domines
Djed: Cesarus Rubicus De Domines

Obitelj Granger - Potter
Otac: Harry James
Majka: Hermione Amentia
Sin: Albus Severus
Sin: James Sirius
Kći: Rose

Obitelj Brown - Weasley
Otac: Ronald Billius
Majka: Lavender Rose
Sin: Hugo Optimus
Kći: Lilly Annabeth
Baka: Molly Prewet Weasley
Djed: Arthur Fabianus Weasley

Oitelj Malfoy
Otac:Drace
Majka: Adrothepa
Sin: Scorpius Hyperion

Obitelj

credits
duckdz. - xxx