Sve i svašta u Lalitinoj glavi

srijeda, 14.07.2004.

Lalita u Saboru

Moji dragi novinari i ja jučer smo išli na izlet u Sabor i na galeriju sabornice smo upali usred govora ministra o rebalansu proračuna.
Prije toga dočekala nas je žena iz ureda za odnose s javnošću, smjestila nas u dvoranu za primanje stranih delegacijai držala nam užasno dosadan "sat povijesti". Na galeriju su me jedva popeli, užasno je tijesno, a lijepo im je pisalo da sam u kolicima. Inače je praksa da se osobama u kolicima dopusti ulazak u sabornicu, ali ja iz nepoznatog razloga nisam bila te sreće.
Poslije Sabora išli smo u Muzej grada Zagreba, tamo sam vidjela svašta, ali ništa se ne može mjeriti sa saborskim iskustvom. Zato sam zaključila I'LL BE BACK! SOONER OR LATER!

See ya all!

14.07.2004. u 16:41 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje (ne)pismene umotvorine i razmišljanja.

Koliko li to ljudi posječuje moj blog?!? Baš se pitam?!?

Free Web Counter

Free Hit Counter

Ljudi koje volim čitati!!!!

asti100
keksi i smrad by diplomirana debelakrava
Bračne vode...ili...gratakaža



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Cursors