La Libertad

četvrtak, 28.01.2010.

IPAD - revolucija?!

novi revolucionarni gadget iz ejpla... I PAD... meni je bila bolja ona druga moguča verzija - I SLATE... al ocito su htjeli iskoristiti marketing ipoda... no.. evo što nam donosi...



INTERNET
korištenje interneta je u biti i najvažnija stavka ovog gadgeta... wireless..a internet je danas svugdje... u restoranima, knjižnicama, školama, itd. iako se naravno i preko mobitela i laptopa može na internet...nekako mi se čini da je surfanje na ovoj stvarčici ipak doživljaj... imat ćemo osjećaj da stvarno surfamo... meni je i dalje odlazak na net na mobitelu napor... s obzirom da sam pomalo ćorav meni je sve premalo i ne vidim.. navika o velkim ekranima ...;)
TIPKOVNICA
glavna vidljiva razlika između laptopa i ipada... tipkovnicu upališ i kao na iphonu tipkaš...
MULTIMEDIJA



ništa pretjerano novo neće unijeti ipad u doživljaj gledanja slika i videa... sve isto kao na laptopu...full screen

ITUNES
naravno... itunes instaliran i kao takav glavni program za svu multimediju na ipadu...
IBOOKS
zanimljivo...možda po prvi put će biti gušt čitati knjigu na "kompu"...a ne listajući
MAPE, ADRESAR, KALENDAR, ITD.
standardne opcije



BATERIJA: drži do 10 sati uz stalno korištenje; na stand byu do 30 dana

Uglavnom, ipad ima još tonu aplikacija, igrica i svega ostalog... uređaj je u principu samo za zabavu...svaki ozbiljan rad ipak ostaje za kompjuterom... zanimljiv gadget koji ima jedan problem... ili će unijet revoluciju ili će zauvijek propast kao idea... na žalost svih star trek fanova...
OCIJENA (naravno subjektivna..uređaj sam vidio samo na netu):
8/10















- 18:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #