< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


bigoo.ws - Clock Generator
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
NEŠTO O MENI

IME:LUCIJA

PREZIME: DA,DA, PA NARAVNO DA GA IMAN!


DATUM ROĐENJA:22.04. ´94. U SPLITU

VOLIM: PISMU, PLES, ,PISANJE,SVOJE PRIJATELJE I JOŠ PUNO,PUNO TOGA ŠTA NE BI STALO U OVAJ BOXsmijeh

NE VOLIM:NEPRAVDU, LAŽI, DVOLIČNOST,MATEMATIKU,
POKVARENOST,OMALOVAŽAVANJE...

HOBI: FOLKLOR, PIVANJE, TALIJANSKI, INFORMATIKA...



LOVE IS THE

NAME,

SEX IS THE

GAME,

SO... FORGET

THE NAME,

AND PLAY THE GAME!!!!:


bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm not your bitch


bedzevi.com,button,badges,priponke,Hajduk


bedzevi.com,button,badges,priponke,Hajduk - Torcida

Image and video hosting by TinyPic

bedzevi.com,button,badges,priponke,Co to mas?


bedzevi.com,button,badges,priponke,Bolje sama nego s malim


bedzevi.com,button,badges,priponke,Zlocesta


bedzevi.com,button,badges,priponke,Mali ali pali


bedzevi.com,button,badges,priponke,Uzas je moja furka


bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena

Image and video hosting by TinyPic








bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka i zaboli me zvecka


bedzevi.com,button,badges,priponke,Need sex




image hosting file

image hosting file


layout for myspace

layout for myspace


Images for your blog

Images for your blog


bottom: 0">Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Bigoo

Bigoo


Myspace

Myspace


Friendster MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Friendster images

Friendster images


Image hosting

Image hosting


Bigoo

Bigoo


Myspace

Myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


free image hosting

free image hosting


Blog images

Blog images


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Images for your blog

Images for your blog


blog layouts

blog layouts


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Images for your blog

Images for your blog


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Myspace

Myspace


layout for myspace

layout for myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


sorry onima šta ne slušaju cajke ali ova pisma je zakon!!!!!!

idem, danas je nedjelja.
ne opraštam tvoja nedjela.

ti živi život da se oporaviš,
i da me jednom zaboraviš.

nosi moj pečat na usnama,
mada nije podobno,
varaj me slobodno.
kad mi se s skošulje lako pere,
al´ nikad ruke od nevjere.


nema me više u tvom krevetu,
na to nisi računao.
i da si konačno u srcu mom,
mjesto izgubio.

ti živi život da se oporaviš,
i da me jednom zaboraviš.

nosi moj pečat na usnama,
mada nije podobno,
varaj me slobodno.
kad mi se s skošulje lako pere,
al´ nikad ruke od nevjere


I´M A PERFEKT BITCH.......

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
REKAO SI MI DA SAM DIJETE......
A NISI ZNAO DA DJECA NAJISKRENIJE
I NAJPREDANIJE VOLE.......


Image and video hosting by TinyPic

bedzevi.com,button,badges,priponke,Playboy


bedzevi.com,button,badges,priponke,Bitch from hell


bedzevi.com,button,badges,priponke,Sepultura


Image and video hosting by TinyPic


bedzevi.com,button,badges,priponke,Sanjin dizajn


bedzevi.com,button,badges,priponke,Jing jang


bedzevi.com,button,badges,priponke,Happy Bunny - Kiss my ass


bedzevi.com,button,badges,priponke,(U)dala bih se


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



bedzevi.com,button,badges,priponke,Red Hot Chili Peppers (RHCP)


bedzevi.com,button,badges,priponke,Cristiano Ronaldo


bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob


bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob


bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala



bedzevi.com,button,badges,priponke,Prljavo Kazaliste


bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim skolu!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Srce (Ljubav)


bedzevi.com,button,badges,priponke,Cvijet


bedzevi.com,button,badges,priponke,Leptir


bedzevi.com,button,badges,priponke,Krava


bedzevi.com,button,badges,priponke,Starke


bedzevi.com,button,badges,priponke,Pas

Image and video hosting by TinyPic


bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat














KAD BI MI NETKO PONUDIO DA MI OSTVARI 1001 ŽELJU,
PRVA BI BILA DA ME VOLIŠ,
A OSTALIH TISUĆU DA MI SE OSTVARI PRVA.

AKO TI KAŽEM VOLIM TE REĆI ĆEŠ ŠALIŠ SE,
AKO TI KAŽEM MRZIM TE REĆI ĆEŠ NAMOGUĆE.
ZATO TI KAŽEM MRZIM TE, ALI ŠALIM SE,
ZNAM DA JE NEMOGUĆE ALI VOLIM TE!

IVONA SAMO ZA TEBE!!!!!!

wink PILE
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic




OVO JE SVIJET ZA PAMETNIJE,
OVO JE PUT ZA NEKE HRABRIJE,
A MOJE SRCE JE PILE,
DRHTI OD STRAHA KADA GRMI,
NJEŽNO KO SVILA NA KALDRMI.
A MOJE SRCE JE PILE,
POKISLO ŽUTO I MALO,
ŠTO JE KRAJ ORLA JEDNO ZASPALO.

NIJE DA NIJE TI BIO NI BLIZU NITI ĆE TKO,
A JA SAM SA SVAKIM OTIŠLA PRE DALEKO.
AL´NE STIGNEŠ NIGDJE KADATE SLOME I SRUŠE TI SVE,
LETI DALJE SAM,
DOLJE NE GLEDAJ NE.

MOJE SUZE PREMA TEBI PADAJU,
MOJE SUZE PREMA TEBI PADAJU.
MOJE SUZE PADAJU NE GORE.

OVO JE SVIJET ZA NEKE VAŽNIJE,
OVO JE PUT ZA NEKE SNAŽNIJE,
A MOJE SRCE JE PILE,
DRHTI OD STRAHA KADA GRMI,
NJEŽNO KO SVILA NA KALDRMI.

NIJE DA NIJE TI BIO NI BLIZU NITI ĆE KO,
A JA SAM SA SVAKIM OTIŠLA PRE DALEKO,
AL´ NE STIGNEŠ NIGDJE KADA TE SLOME I SRUŠE TI SVE,
LETI DALJE SAM,
DOLJE NE GLEDAJ NE!!!!!!!!!

četvrtak, 26.04.2007.

poljubi me,kao more obale...

to mi je najdraža pisma,na koju se zamalo rasplačen,ma ima jedan tip-necu ga imenovat,a smisan mali,oce da hodan s njim,ali-uvik taj ali... nije moja skola,i daleko mi je i nebi se vidjali bas cesto!!!
sve bi to bilo puno lakse da je bar moja skola,vidjala bi ga svaki dan!!!i jos je razlicita smjena!
a sjebat će me više ovo,u mojoj školi sve neki jadnici(čast iznimkamA),ali moš ih na prste pribrojat!!
mislin,nađe se tu pokoji slatki tip,ali ili je zauzet,ili je glup ili uvik nešto fali!!!!
a stvarno mi se svidja!!! ono, taman!!!! ali uvik mi nesto zajebe stvar!!!!
ma proklet život!!!!!!!!!!!!non-stop neka sranja!!!
Kad cu vise posteno zivit!???? U skoli sve po starom, nista nova!! Jedva san vise docekala ove praznike,
sad cu se bar malo odmorit od one ludare!!! Fala na komentarima, samo tako nastavite!!
Sad cu vam dat jedan tekst da ga procitate!!! Ne radi se o meni ali svakako ga procitajte!!!
A ja se iden UBIT jer ovako se ne more živit!

Naša razrednica, Vesna Ilić je stvarno pra-
va duša od žene!Medu nama uopće nema nesugla-
sica! Mi mislimo da nju definitivno treba pre-
dložiti za direktora! Ona bi to zasigurno mogla
biti,iz više razloga! Npr. kako nas je samo odr-
žavala u redu u Karlovcima ili organizov-
ala u Budimpešti... To je za priču! Sve pa-
soše, karte,novac i one najvažnije papi-
re je uzela kod sebe i tako nas značajno
obezbjedila od neke lopuže koja bi nas sigurno
pokrala! A da i ne govorimo o njenim daleko us-
pješnim,interesantnim,kvalitetnim i sofistici-
ranim predavanjima iz matematike,poslje kojih sve bo-
lje razumjemo,maltene,kao da smo sve to već od prije zna-
li.Zbog toga stvarno zaslužuje da je pose-
bno pohvalimo,i na dalhje kao i do sada u svemu podupi-
remo. dok imamo nju imamo i največeg ga-
ranta uspješnosti i svjetle budučnosti našeg razre-
da. i na kraju,što reći? Samo ovo: Vesna,te-
ba najviše volimo.Vodi nas i dalje,i ne uma-
raj se!To je sve što smo imali da kažemo!!

SADA,KADA STE PAŽLJIVO PROČITALI TEKST,PROČITAJTE
SVAKO DRUGI RED,POČEVŠI OD PRVOG!



MySpace hosted images

MySpace


|Komentiraj 175| Printaj| #|

srijeda, 18.04.2007.

Bože kako godine lete...

Ma znate šta,ovaj život je totalno usran!!!!
kao prvo ovi stupid profesori ,mislin, neznan ko in je da posa,usrali su mi život prvi dan škole!!!ali prvi,kad se ponovo vidimo,i ova mi baba iz matiše da duju iz matiše!!!
ma jebala joj ja mater!!! baba glupa,vrime joj je za penziju!!!!!!
kad smo pisali kontrolni još prije praznika oduzela nan je 15 min. sata jer je šitala neke obavijesti,i na kraju,kad je zvonilo,iščupa mi kontrolni iz ruke!!!! i jučer su mi bila primanja, nisan imala pojma jel mi mater došla,i dođen ja doma i pitan oca jeli mater bila u školi, a on kaže da je i da je popizdila,da če me ubit kad uđen u kuću!!! majke mi moje noge su mi se osikle,prišutila san joj tu duju!!!!
rasplačen se ja prid vratima i kažen da san joj tila reč za tu duju ali da me bilo straj šta će mi reć!!!
a ona uopće nije bila na primanjima!!! ma tek san onda pukla!!!!!! al bar mi je sad lakše!!!
mogu mirno spavat! bar nešto dobro u ovome svemu!!!!!!
ali ljudi moji u nedilju mi je rođendan!!!! jedva više čekan! napravit ću neki tulum doma, i šta me briga,
I NIKO I NIŠTA MI GA NEČE POKVARIT!! već san teen (hehehe)!
a neznan ni sama kako ću ga proslavit još,nisan ništa isplanirala!!!
dajte mi neke ideje!!!!!!!!! ali ni u ludilu neću ono puhanje svićica i takva sranja!!!!!!!
tila bi neki ludi provod!!!!kužite,ono da mi je u sićanju do kraja života,i pozvat ću svu ekipu iz škole!
bit će ludnica!! aj sad se lipo bacite na pisanje komm. jer mi nisu baš na mistu ovih nekoliko zadnjih posteva!! iden van ća!!!!!! ajde pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
p.s. bit će zaaaaaakon!!!


Cursors



MySpace Layouts

MySpace Layouts


|Komentiraj 42| Printaj| #|

ponedjeljak, 09.04.2007.

NASLOV JE SUVIŠAN...

JER NEMAN ŠTA PAMETNO ZA REĆ!!! PA LJUDI MOJI NISTE MI SE NEŠTO PROSLAVILI NA ZADNJEM POSTU ŠTA SE KOMENTARA TIČE!! A NISAN SE NI JA BAŠ NEŠTO PROSLAVILA SA SVOJIN POSTEVIMA (hehehehe) !!!!!smijeh
NEGO DA VAN NEŠTO OTKRIJEN(A DA NE BUDEN DOSADNA) ZALJUBILA SAN SE!!!
I TO NE DO UŠIJU NEGO PRIKO GLAVE!!!! cerekA STA ĆU, PA I JA SAN OD KRVI I MESA...DOBRO,MOJE FRENDICE I NISU NEŠTO PREVIŠE HAPPY ZBOG MENE JER MISLE DA ON NIJE ZA MENE!!!A JEBATE,PA NEĆU SE UDAT ZA NJEGA-MA U OSTALOM ŠTA ME BRIGA ŠTA ONE MISLE, PA TO JE MOJ ŽIVOT!! A DA SU MI PRAVE FRENDICE ONDA BI ME PODRŽALE!!!
UGLAVNOM, MALI JE TOTALNO LIP!!! IMA OGROMNE PLAVE OČI-TO MI SE NAJVIŠE SVIĐA,MA SLADAK JE!!!! DOBRO NIJE ON SAVRŠEN,IMA ON SVOJIH NEDOSTATAKA!!! ALI TO SU SVE SITNICE!!!
NEGO SAD PRIKO OVIH PRAZNIKA GA NIKAKO NISAN VIDILA!!!! ALI SVE JEDNO MI JE NON STOP PRID OČIMA PA MI JE SVE JEDNO!!! (HAHAHAHA)
GLUPO ĆE TO ZVUĆAT ALI... JEDVA ČEKAN ŠKOLU,SAMO ZBOG TOGA, ALI KAD SE SITIN ONIH GLUPIH PROFESORA ODMA MI MRAK PADNE NA OČI!!!KOJI SU TO DEBILI EJ (ČAST IZNIMKAMA,ALI RIJETKI SU) KOLIKO MI PUTA ZNAJU ZAGORČAT ŽIVOT,ALI NE DAN SE JA SMEST!!!!
I TO VAN JE ZA SAD NEŠTO NOVO!!! JAVIT ĆU VAN SE OPET KAD POĆNE ŠKOLA JER OVAKO NEMA ŽIVOTA. AJDE POZZZZZZZZZZZZ!!!!!!
EVO KOJA SLIĆICA!!!!!! LJUBAV,NARAVNO!!!! E... I SRITAN VAN USKRS!!!!-SA ZAKAŠNJENJEM!!!

MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images




|Komentiraj 21| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.