Yep.Nope?



By: Lucija ((:*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ljubav svakodnevno čini čuda, oslabljuje jake, a jaća slabe, budale čini mudrima,a mudrace budalama,promiće strasti,uništava razum,jednom riječju preokreće sve naopako...
____________________________


Free Music

Free Music



Free Music

nešto o meni:
imam 14 godina...dan na koji sam se rodila...11.06.1993...
rođena sam samo par sati poslije jenog frenda...grrr....krstila sam se s jednom od naj frendica...(koje gluposti pišem...)
idem u 8b razred...recimo da je najbolji..imamo jako šekši dečke u razredu....
hehe... kai još...živim u selu pokraj čakovca, nije vrijedno spominjati to ime...
slušam večinom strano...al mi ne smeta hrvatska glazba...pri tome ne mislim na maju šuput i takve nego hladno pivo, elemental i slično...a od stranog skoro sve...
nemam dečka, niti sam zaljubljena...
imam dosta frendova...i frendica naravno...neki od naj su mi nikol, marta, jela, nataša, kristina, anja, lana....pa onda čipo, želek, alex, antun,roko, nino, dodo, davor, ivan, tin...i ostali...uglavnom iz osmih razreda i tak...
ve slijedi onaj dio kai volim, kai ne volim, tj. mrzim...
pa evo.... volim...frendove i frendice, svoju sister,dobar provod, skoro sve vrste alkohola,kokice,čokoladu,kartati se (dok pobjeđujem) i biljara isto tak dok pobjeđujem,al sam na icq, ovak sam totalni antitalent, muziku, plesati, pjevati, smijati se...ma još punooo puno toga, one neke osobine kao što su iskrenost, smisao za humor...
mrzim il ne volim...ljude koji tračaju, koji neznaju kai bi drugo pa pokušavaju živjeti tuđi život...ne volim dok mi neko laže, ne volim dok neznam nekai kai me se tiće, onda...ne volim dok neko počne misao a ne završi, mrzim kuhati...onda.. ne volim jesti povrće niti juhu....i takve gluposti...
uglavno sam normalna...al imam svoje "Žute minute" neki za njih znaju više, neki manje....hehe.... tvrdoglava sam...dok si postavim neki cilj to se trudim i napraviti sve dok ne napravim (!?)...i tak...to bi uglavnom bilo to...više vam piše u postovima...koje obavezno komentirajte...hehehe....
i da....moj MSN...mislim da bum točno napisala...imam dobar predosječaj...lol....
jasminakorent@hotmail.com

imam i ja test ili kviz...kak očete...rješite ga;)



evo...uspjela sam najti fotke od skoro svih osmača
Image Hosted by ImageShack.us

alex...plavusha...šekši....

Image Hosted by ImageShack.us

antun...šekši...=)

Image Hosted by ImageShack.us

anja...

Image Hosted by ImageShack.us

bač

Image Hosted by ImageShack.us

čipo

Image Hosted by ImageShack.us

davor...nije htel pogledati fotić, pa sam ga tak pofotkala

Image Hosted by ImageShack.us

Dj Do na kvadrat ;)
Image Hosted by ImageShack.us

fečkeš

alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>

helena

Image Hosted by ImageShack.us

ivan

Image Hosted by ImageShack.us

jela (i antun)

Image Hosted by ImageShack.us

karlo

Image Hosted by ImageShack.us

kristina..jaj...hehe

Image Hosted by ImageShack.us

lajtman...de sam ipak njegovu fotku našla...=)

Image Hosted by ImageShack.us

lana....

Image Hosted by ImageShack.us

lucija

Image Hosted by ImageShack.us

marija

Image Hosted by ImageShack.us

marta, lolica, točkica...kak očete

Image Hosted by ImageShack.us

mihoci

Image Hosted by ImageShack.us

natasha....hehehe

Image Hosted by ImageShack.us

nikol...heh, da....no coment

Image Hosted by ImageShack.us

nino....hehe

Image Hosted by ImageShack.us

patrik...=)

Image Hosted by ImageShack.us

roko, šekši

Image Hosted by ImageShack.us

simona...fotka nije baš nešt uspjela

Image Hosted by ImageShack.us

vanek

Image Hosted by ImageShack.us

vanja...slikano je negde v noči, na maturalcu...pa nije baš uspelo

ovo su blogovi koje ja posječujem...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
želekbang
jela...zujo
filipnut
glumcovawink
monikawave
Nikolcerek
martinadead
pupikasmijeh
karlozijev
alexrolleyes
narkomanka....mah
kristina =))cerek
isto kristina...mah
manuel mah
laurayes
mateja & petrawave
danieldead
dora i ananut
tea i petrawave
richie14dead
Nika...thumbup
Marioyes


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad ovu noć pobijedi dan i kad se probudi priroda iz sna, tebe neka probude šapati moji. Jedini moj volim te ja!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad procitas ovu poruku, ti pomisli na mene, kako me srce steze! Otkad tebe znam sve me za tebe veze. Tvoje Ime u srcu nosit cu i dok zivim tebe voljet cu!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad sam bila mala, rekli su mi stariji da su med i mlijeko dvije nasladje stvari, a sad kad sam starija i stekla iskustva sladja su mi tvoja usta!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad se gledam u ogledalu vidim TEBE, kada lutam ulicama vidim nekog tko lici na TEBE, kad sam s nekim mislim na TEBE, sad vidis VOLIM SAMO TEBE.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad se poklope kazaljke na satu i kad otkuca ponoc, ti zatvori oci i stisni ih jace i sjeti se onog tko zbog tebe place!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad se probudis jedne divne noci, ti pogledaj kroz prozor svoj i preko najljepse zvijezde primi poljubac moj!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad se sjetim Tebe u hladnim nocima bol mi na dusi pociva, srce me zaboli jer te ono jos LUDO VOLI!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad sklopis oci svoje, ja cu doci zlato moje, da te ljubim, da te mazim, da te cijele noci pazim, da te cuvam od svih zala jer te volim sreco moja mala!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad te nema moji snovi se izgube, moja masta se zamrzne, moje usne ne govore, moja dusa se izbrise i sve bol postane!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad te tuga slomi, kad te srce boli, procitaj ovu poruku i vidi tko te iskreno voli!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kada budes spavala, u san cu ti doci ja, da te vidim, da te grlim, da te ljubim, da te imam samo za sebe. Jer jedino te tada mogu imati, nesudjena ljubavi!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kada otvoris prozor i pogledas nebo i kada vidis zutu zvijezdu sto najjace sja, ti se sjeti mene, jer to poljubac ti saljem ja.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kada se iskreno voli, ni razdvojenost ni vrijeme ne mogu nam nista!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kada vidis pticu u visokom letu ti se sjeti mene u dalekom svijetu, gdje god odes putevima svijeta, gdje god sunce sja, nikad nikog neces naci, da te VOLI KAO JA!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kada vidis ruzu da u vrtu vene ti uberi je i sjeti se mene !!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kako mi nedostajes, samo ruku da mi das, kako mi nedostajes da li znas???

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kao more sto se njise, kao kapi kise, kao vjetar sto lagano puse, kao zaljubljene duse, kao sto srce voli i za ljubav moli, kao sto sunce sja, tako te volim ja

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kazi mi sad, mili moj, zasto je tuzan pogled tvoj, za kim tvoje srce pati hoces li mi svoju ljubav dati. Dok u noci oganj gori, sjeti se dragi, neko te VOLI.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kazu da je poljubac najljepsi susret na svijetu, hajde da se nadjemo!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kazu ljudi da je lijepo u raju, al ja bi rekla da je jos ljepse u tvom zagrljaju.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Klecim ispred slike tvoje, suze krase lice moje. Sklopljenih ruku te molim: oprosti mi jer te volim.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Koliko prozora ima dvor, koliko iglica ima bor, koliko zvjezdica na nebu sja, toliko te volim ja!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Koliko u satu ima minuta, toliko te zelim poljubiti puta.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Korak naprijed, korak natrag, to je ljubav s tobom. Malo crno, malo bijelo, slatko ali otrovno. Zrno srece, zrno bola cas na nebu cas na dnu...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Krenut cu sutra putem nekim, lutat cu dugo svijetom dalekim. Trazit cu novu srecu za sebe, al' znam da nemam srece bez TEBE !!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Kroz vatru i vodu, kroz zime i ljeta, ici cu sa tobom sve do kraja svijeta!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Lijepo je znati da postojis u mom zivotu. Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zasto. Lijepo je otvoriti oci i jednostavno znati da si blizu.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ljubav je kada srce prestane kucati i pocne drhtati, a to moje cini kad si ti u blizini!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ljubav je kao dupin sto se obasjan mjesecinom kupa u toplini tvojih ociju. Zato ih nikada nemoj sklopiti, jer kazu da dupini umiru u tami.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ljubavi moja volim te najvise na svijetu i saljem ti srce u paketu.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ljubavi, jako mi trebas, jer osjecam neki bol u dusi, a taj bol mozes samo ti izlijeciti svojim osmjehom, dodirima, poljupcima koje mi ne mozes sada dati.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ljubila bih tvoje oci, provodila s tobom noci, samo s tobom ja postojim.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ljubim drugu, jer tebe ne mogu, srce mi place, volim te sve jace.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Meni nisu potrebni ljudi, meni nisu potrebni sni, meni je potrebna ljubav, meni si potreban ti.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Mislim na tebe svaku vecer, a suza za suzom niz lice mi tece.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Mislim na tebe, zelim samo tebe, hocu samo tebe, ne mogu bez tebe, venem bez tebe, gladujem bez tebe, volim samo tebe! Sto tu ja mogu?! Ne moze mi nitko nista!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Mjesec je pao, ja sam zaspao, ali tvoj zagrljaj nisam osjetio! U tudjini dusa mi sada zebe, jer ce jutro svanuti bez tebe!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Zivot zelim dijeliti sa tobom. Srce zelim ti pokloniti. Trebam te! Ne mogu vise zivjeti bez tebe. A za to postoji samo jedan razlog: VOLIM TE!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Moje srce je kraljevstvo, ne poznajes njegove granice, a ipak si njegov kralj!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Moje te oci traze, moje te ruke mole, moje ti usne sapcu da te jako vole...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Moju ljubav prema tebi, ni najljepsa pjesma opisala ne bi, sto te volim nisam kriva, voljet cu te dok sam ziva.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Moram biti pametna, kazem sama sebi, ali da sam pametna, voljela te ne bih!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Na ovom ekranu bijele boje ne mogu stati sve zelje moje, al mogu stati 24 slova: PREVISE TE VOLIM LJUBAVI MOJA!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Na pijesku napisah tvoje ime ali ga obrisa vjetar ludi. Na stablu ga urezah ali ga posjekose zli ljudi. Tad ga urezah u srce svoje gdje ce zauvijek ostati moje

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Na prvi pogled se zaljubila. Tvojem prvom poljupcu se predala. Za jednu noc srce zauvijek izgubila. Sada patim jesam li ostala bez tebe ja.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Najljepsa je ljubav kad se usne spoje, a za tu ljubav potrebno je dvoje!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ne daj da se gasi nasa ljubav, ne daj da se ruse nasi sni, pocnimo ljubav iz pocetka, ponovo zagrli me ti.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ne kazi sve sto znas, ne cini sve sto mozes, ne vjeruj u sve sto cujes, ne daj sve sto imas, ne zeli sve sto nemas, samo voli onog tko te voli!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ne marim vise na sate, ni po suncevom kodu, dan mi je kad se njegove oci vrate, i noc kad ponovo od mene odu.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ne trazi da Sunce uvijek sja. Ne moze, postoji noc! Ne trazi da covjek vjecno zivi. Ne moze, postoji smrt! Ne trazi od mene da ne volim. Ne mogu, postojis ti!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ne trazi od mene da budem savrsena. Ako to postanem potrazit cu i savrsenog decka!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ne zelim biti prva koje ces se sjetiti, vec posljednja koju ces zaboraviti!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Ne znam kako da pobjegnem od sna, i ne znam voli li te itko kao ja, ali ne bi ova noc, tako boljela...da te nisam voljela!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Nece jos mnogo proci dana, necu jos dugo biti sama, kada vidim osmjeh tvoj, shvatit cu da si zauvijek moj!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-16

Nedostajes mi jako, tvoji poljupci i tvoj zagrljaj. Nedostaje mi tvoj osmjeh i tvoj pogled. Ne zaboravi na mene tamo daleko i vrati se brzo

Image Hosted by ImageShack.us

Negdje u daljini pogled mi se gubi, negdje u daljini moje srce ljubi. Prolazi mi mladost i u ceznji vene daleko si daleko od mene.

Image Hosted by ImageShack.us

Neka te nebo obasja kada se tama pojavi oko tebe, i neka ti andjeli ne dopuste da places kada ti suze ispune oci, jer ti zasluzujes zivjeti u svijetu LJUBAVI!

Image Hosted by ImageShack.us

Neka ti carobni veo divnih snova uljepsa noc kad u mekani krevet odlucis poc. Bogovi neka cuvaju andjela mog dok mu saljem poljubac iz srca svog.

Image Hosted by ImageShack.us

Neka ti svjetlost novog dana obasja dusu, ispuni ju najdivnijim osjecajima i neka ti Bog podari sve sto NEMAS, a ZELIS i sacuva sve sto IMAS, a VOLIS!

Image Hosted by ImageShack.us

Neki dani su duzi od drugih dana, neko vrijeme je bolje od drugog vremena, neki snovi su ljepsi od drugih, a moj najljepsi san upravo cita ovu poruku!

Image Hosted by ImageShack.us

Nekom je tesko dignut 100 kila, nekom je tesko kopat kuruzu, nekom je tesko ujutro se budit, a tebi je tesko nazvat moj broj. Zasto?

Image Hosted by ImageShack.us

Nemoj me voljeti mnogo. Voli me malo, ali zauvijek.

Image Hosted by ImageShack.us

Nezdravo, neshvatljivo, potpuno, nezamislivo, nemoguce, nenormalno, ludo, carobno, cudno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno mi nedostajes!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Nije mi zao sto mi lazes, zao mi je sto mislis da ti vjerujem!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Nikada nemoj odlaziti, ako imas razloga ostati. Znamo sto jesmo, a ne znamo sto mozemo biti.

Image Hosted by ImageShack.us

Nikada te se necu sjecati, jer te nikada necu zaboraviti!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Nisam ja ona koja misli na tebe vec si ti onaj koji mi dolazi u mislima.

Image Hosted by ImageShack.us

Nista u zivotu tako ne boli, kao kada srce uzalud voli.

Image Hosted by ImageShack.us

Nocas sam sanjala andjela kako ljubi moje usne na kisi, nocas sam se vidjela u zagrljaju daleko odavdje, nocas sam sanjala TEBE!

Image Hosted by ImageShack.us

Nocas za tebe stihove pisem, nocas za tebe zvijezde brojim, dopusti da te poljupcem uspavam dopusti da ti kazem koliko te volim.

Image Hosted by ImageShack.us

Od sveg na svijetu tom ti si najvredniji i sve sto zelim to si ti, na svijetu tom nista mi ne treba, sve sto zelim to si ti!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Odapeo si ljubavne strijele, pogodio si srce moje, sada sam dozivotno zarobljenica ljubavi tvoje!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Okreni se, vidjet ces u mom oku suzu koja te moli da ostanes, sacekaj, vidjet ces ruke koje se pruzaju tebi da te zagrle, slusaj, to moje srce lupa za tobom...

Image Hosted by ImageShack.us

Osjecas li poljupce mojih usana, dodir moje ruke, vidis li sto mi radis, zaspim s tobom, s tobom se budim, sto se sa mnom dogadja, i ja se cudim.

Image Hosted by ImageShack.us

Otkad te nema, sve mi je isto, samo sto sunce slabije grije. Noci su tuzne, bolesne, tihe, ni zvijezda nema kao prije.

Image Hosted by ImageShack.us

Otvori mi vrata svoga srca, pusti me unutra i nedaj mi nikad da izadjem.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad bih opet srela tebe, ponovo bih srela srecu, jer dečka slicnog tebi vise nikad sresti necu!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad more zavlada kopnom, kad u pustinji padne snijeg, kad se ledenjaci otope, kad usred noci zasja sunce; NI TAD TE NECU PRESTATI VOLJETI!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad noc se spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac saljem svoj, nek poljubac stigne gdje ne mogu ja i tiho ti sapne: mislim na tebe maleni

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad nocu nebo gledas ti mislis da zvijezde sjaje, a to se andjeli nebom bude da tebe gledaju.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad bih ljubav svoju suzama morala dokazati, ja plakala bih dan i noc, ali suze svoje nikad isplakala ne bih jer te volim kao bolesnik svoj posljednji dan
.



Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav ne zahtijeva da dvoje ljudi gleda jedno u drugo, već da zajedno gledaju u istom pravcu!

Image Hosted by ImageShack.us

Kada se pogase svijetla i moja gluma prestane…kada nestanu svi koji su tu iz potrebe…kada skinem masku koju nosim danima…ostaju 4 zida i Ti u mislima!

Image Hosted by ImageShack.us

bolje da me mrze zbog onoga što jesam, nego da me vole zbog onoga što nisam.

Image Hosted by ImageShack.us

Putujem daljinama svojih misli, a zaustavljam se u ovoj lošoj stvarnosti….

Image Hosted by ImageShack.us

život je prilika, iskusi je.
život je ljepota, divi joj se.
život je san, učini ga stvarnim.
život je izazov, suoči se s njim.
život je zadatak, izvršavaj ga.
život je igra, igraj je.
život je dragocjen, njeguj ga.
život je bogatstvo, čuvaj ga.
život je ljubav, uživaj je.
život je tajna, pronikni je.
život je obećanje, ispuni ga.
život je tuga, nadiđi je.
život je himna, pjevaj je.
život je borba, prihvati je.
život je tragedija, uhvati se s njom u koštac.
život je avantura, usudi se.
život je sreća, zasluži je.
život je život, brani ga!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Da li me voliš pitam se sada,
Sada dok kraj mene stojiš ti,
Ti koji u meni ne vidiš ništa,
A ja u tebi vidim sve.

Da li me se sjetiš dok drugu gledaš,
Zašto nju vidiš a mene ne,
Al' znaj da će doći onaj dan,
Kada ću ti prići i reći: "Volim te!"

Image Hosted by ImageShack.us

Najgori način da ti netko nedostaje jest da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.

Image Hosted by ImageShack.us

Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužan. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmijeh.

Image Hosted by ImageShack.us

Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih osoba prije nego što upoznaš pravu i na tome ćeš mu, kad se to bude dogodilo, biti zahvalan.

Image Hosted by ImageShack.us

Ne plači zato što je završilo. Smij se zato što se dogodilo!

Image Hosted by ImageShack.us

Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi oprezniji.

Image Hosted by ImageShack.us

Mislim da ću samo sakriti svoje osječaje na neko vrijeme i namjestiti lažan osmjeh natrag na svoje lice kroz svaku sekundu ove boli… dobro sam, ne brini…
Boli me jedino kad dišem!

Image Hosted by ImageShack.us

zašto srce kuca za život, a ne za ljubav?

Image Hosted by ImageShack.us

…među tisučama srca, ja sam pronašla tvoje, i iskreno se nadam da če zauvjek biti moje.

Image Hosted by ImageShack.us

…on je stvarno super biće, treba mi više nego alkoholno piće. Volim ga više nego narkoman drogu, odavno me već obara s nogu. Ovo nije samo obična fraza jer on je moja slatka maza.

Image Hosted by ImageShack.us

…moje je srce bilo pijano…kajalo se…boljelo…davalo…uzimalo…bilo sretno i gubilo…ostavljalo i bilo ostavljano…ali nikad ovako zaljubljeno…

Image Hosted by ImageShack.us

…mnogi su mi ljubav priznali i kažu da zbog mene pate, da volim njega nikako da shvate, jer on ima dio srca moga i njega ću voljeti do kraja života svoga…

Image Hosted by ImageShack.us

volim ga kad hoda i kad se smije, volim njegov ponos i suze kad ih krije, volim kad me mrko gleda i kad se ljuti…volim ga više nego što sluti…

Image Hosted by ImageShack.us

ne budi uvjeren da si sam i da živiš samo za sebe, za nekog si rođen i neko je rođen za tebe.

Image Hosted by ImageShack.us

i kada poželiš plakati,
ti se nasmij…
i kada osjećaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko…
i kada vidiš da ti sreća dolazi,
ti stavi život na kocku…
i kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni s poda…
i kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide…
život te neće maziti…
ne dopusti da budeš lutka
ne dopusti da ljudi kažu
da si bila kukavica
jer to bi bilo kao da se
nisi ni rodila…
digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno pogledaj gore..
i što god te u životu čeka,
ti budi svoj…
samo ćeš tako postati čovjek.


Image Hosted by ImageShack.us

svijet pripada onima koji vole...

Image Hosted by ImageShack.us

da bi život imao smisla treba se zaljubiti u nešto nedostižno...

Image Hosted by ImageShack.us

zašto se za sve lijepo mora reči:"bilo je"?

Image Hosted by ImageShack.us

tugu ne zalijevaj suzama...jer sve što se zalijeva raste...

Image Hosted by ImageShack.us

Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Citam knjigu, a oci mi suze, mislim na tebe, sto mi srce uze!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Cokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od ljesnaka. Ne. Secer. Nema sanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim nista sto je sladje od tebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Covjek se budi najcistije duse koja ceka da ju oblikuje buduci dan. I zato priusti sebi da ti prvo "dobro jutro" pozeli onaj tko te voli. DOBRO JUTRO!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Cuvaj me u malom kutku svog srca! Neka ti moje misli ne remete ni jedan trenutak zivota, a voli me tek toliko da znam da postojim!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Da budem sretna jer si mi prijatelj ili da placem jer je to najvise sto ces mi ikada biti?

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Da je zrno pijeska jedinica za ljubav, sve pustinje ovog svijeta ne bi bile dovoljne da ti kazem koliko te volim!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Da se sva mora svijeta razbiju u kapi, koliko bi ih bilo? Da se sve zvijezde svemira zbroje, koliko bi ih bilo? Ne znam, ali mojih poljubaca bi bilo vise.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Da si lijep, to vidim. Da si dobar, to znam. Da volis, to mislim. Ali koga, to ne znam.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Da su noci duge koliko te ja volim, nikada ne bi svanulo!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Daj mi 1000 poljubaca, pa jos 1000, pa jos 1000... Kad razmijenimo milijun poljubaca pomijesajmo ih zajedno sve dok ih ljubomorni ne budu mogli prebrojati.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Daj mi sebe od sebe ako neces da mi srce nazebe jer kad tebe nema ljubavi, cini mi se da je zima.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Daleko je zvijezda, sto na nebu sja, daleko je momak sto ga volim ja!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Daleko si od ociju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni andjeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Daleko si voljena moja, duge su mi tamne noci, ali ljubav snagu mi daje da izdrzim u samoci. Daljina nas dijeli, ljubav nas spaja, tesko je bez tvog zagrljaja.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Dan je zaljubljen u noc, noc je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljena u tebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Divno je kad nekog volis, jer ljubav je najveci poklon koji dajemo. Ljubav je skola nesebicnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga volis kao ja tebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Doci cu ti nocas u san, na obraz cu ti stavit dlan, njezno cu te milovati po licu, necu pustiti suzu izdajicu, poljubit cu te u snene oci i tiho nestati u noci

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Dodirni me kao meka pahulja, zagrli kao meka kosulja. Izbrisi trag mojih nemira - umrijet cu bez tvog dodira.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Dodji da ti nesto sapnem na usta, mozda pronadjemo zajednicki JEZIK!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Dok se zemlja bude okretala, ja cu te voljeti, dok sjaje zvijezde, ja cu te maziti, kad vjetar puše, ja cu te paziti, kad izadje sunce, shvatit ces da te volim

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Dovoljan je jedan tren da nekoga zavolis, a premalo citav zivot da ga zaboravis - zauvijek ces mi biti u mislima.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Dugo, vec dugo te promatram pokusavajuci otkriti neku tvoju manu, i konacno sam uspjela andjele, pa ti nemas krila!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Eh da imam zlatan noz, da rasijecem srce svoje, sa svakom bi kapi krvi, napisala ime tvoje.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Eh da mogu, u sitne sate, kada me misli navedu na te, da tiho, necujno svratim i tebi se za ljubav obratim.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Evo sada nagovaram mjesecinu da u tvoju sobu zaviri i da te umjesto mene probudi i zagrli. Neka te cuva i neka ti prica, neka te ona ljubi kad ne mogu ja.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Gdje god podjes sirom svijeta, gdje god zarko sunce sja, nigdje neces naci djevojku da te voli kao ja!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Hej ljubavi u dalekom gradu cuvaj mi se da te ne ukradu, cuvaj ljubav da nam ne uvene, cuvaj srecu za tebe i mene!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

imam sve u zivotu, sto se kupiti moze, jedino ti nisi tu, ali te cuvam ispod koze!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

I kad nas tisuce kilometara budu razdvajale, kad najmanje mislis na mene, moje oci ce gledati u daljinu i vidjeti samo tebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

I pustit cu ovu suzu tise jer tebe nema pored mene vise.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

I sve sam druge tvojim imenom zvala, i sve im uzela, a nista im dala, jer kad se samo tvojih ociju sjetim, na svim se neduznim muskarcima svetim...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Iako daleko u gradu tom, vjecno ti si u srcu mom, jedino tebi cu poruke slati, jer samo za tobom srce mi pati.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Ima 7 svjetskih cuda, 6 kontinenata, 5 krakova zvijezde, 4 lista djeteline, 3 svjetska oceana, 2 oka... ali samo 1 si ti!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Iz ociju suze kaplju, usne tvoje ime sapcu, a srce boli stoga sto te ludo voli!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Izblijedit ce slika, uvenut ce cvijece, ali ime tvoje iz mog srca se izbrisati nikad nece!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Ja cu tebe nocima sanjati tvoje ime necujno dozivati, ti si vizija mog sna, duso moja daleka. Oci moje traze te, usne zovu te dodji molim te jer ludo VOLIM TE.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Ja nisam zena bez ponosa, pa da kleknem i da molim, na koljena svoja necu pasti iako te ludo volim!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Ja znam da nemam vise prava na tebe, al ipak ne mozes mi uzeti snove. U snovima te imam samo za sebe i ne dajem te nikome!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Je li grijeh sto te zelim svaki tren, i sto mi je pogled zaljubljen. Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu koje je cijelog zivota cekalo nekoga kao sto si ti.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE, i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJES!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Jedino ti znas sto mi treba, tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba. Jedino ti mozes to da mi das, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAS.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Jednom se radja, jednom se dise, jednom se voli i nikad vise.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Jos uvijek zelim iskrenu plavu dubinu tvojih ociju, zelim da moja ruka dodirne tvoju, toplinu tvojih usana na usnama zelim, zelim da me ljubis i volis do kraja.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Kad bih kralj svijeta bio, on se ne bi Zemljom zvao, tvoje ime bih mu dao. Kad bih svemirom carevao, svaku zvijezdu, sve bih TEBI darovao.




i najačeg čovjeka kad razmišlja o životu i shvati da ga zapravo ni nema, srce zaboli i i suza mu poteće

evo...novi post...kai si nebute mislili da je zbog toga kai ste ostavili hrpetinu komentara pa ve moram pisati... nego... jednostavno mi se piše...ve sam v izljevu emocija... na velikom...i to onih loših... kak i govori naslov... nemam života... nikvoga... tj imam ....lošega... i ve baš razmišljam kak nema smisla živjeti... al jela je tu...takšega teksta mi je napisala kai se čovek zamisli...hehe...pozz jela... ajd...mislila sam da bum imala inspiracije pisati puno više... o tom mojem tužnom raspoloženju...al sam več napisala da imam jelu...i ve me marta i filip nasmijavaju...pa i njih pozz... evo...hehe... spomenula sam ih neočekivano...lol... i tak... ocjene su zaključene...s 5 sam prešla...bar za ve...lol... sutra imamo svih 6 sati...koja je to politika...jbt...=)... i da... idem na natjecanje s biologije...da...ja...vjerujte...ne zezam vas...lol...i još kai? ma ne... a je...de budem za novu godinu?? ima neko odgovora na to pitanje...ja nemam...pa kai bum sad? i da...mama i tata, oču punooo poklona za Božić...lol... tj...ve bi mogla napisati pismo djedu mrazu...(on postoji)...al mi niko neče pomoći...pa onda niš od toga,...zna on kai meni treba...hehe...ve ja i jela pišemo to pismo...al nebudem objavila, kai nas nem javno osramotila... a to nebi bilo oke...lol...ovak se dosta sramotimo ( hlače za dva put na dan, hej, a da pojedeš bananu?) ovo buju neki skužila...a večina ih nebu...tak da...nemojte se nit truditi...jer nit ja i jela ne kužimo o čem govorimo...lol... al nema veze...hehe...ajde,....gibam sad....več sam morala spati...hehe... očekujem punooo komentara...od vas...za Božić,,,lol...budite darežljivi...ajde...pa-pa