utorak, 14.08.2007.

"Otvorio je vrata i zatvorio ih"

jedna rečenica u romanu "Maurov posljednji uzdah" (Salman Rushdie). Nakon te rečenice odložila sam knjigu i vratila se nekoliko mjeseci unazad...pa nekoliko godina... Koliko puta sam u životu srela i koliko muškaraca koji jesu otvorili vrata, ali ubrzo i zatvorili "ta vrata" - vrata u njihovu intimu ili njihovo "srce"??? Koliko puta sam ja sama bila ta koja je isto napravila??? Nebrojeno puta.. Ne tako davno i on je napravio isto..pustio me je samo djelomično u svoj svijet, onoliko koliko odgovara njemu i da neozlijeđen izađe iz naše veze... Ali, isto tako je ta vrata i zatvorio izgovorivši samo par rečenica. Drag, šarmantan, brižan...aliiiiiiiiiiiiii njegovo srce i njegova duša su zabranjeno područje...Barem za mene. Taj dio njega pripada nekoj drugoj osobi- voljenoj osobi. Koliko ću samo izdržati gledajući ta zatvorena vrata ???? Volim, ali nisam voljena....Da bih bila pored njega ne smijem misliti na to... Pruža mi puno, ali ponekad je to nedovoljno jer želim biti voljena...kiss

- 10:04 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Što se dešava u nama kada pređemo pedesetu...Kako gledamo svijet oko sebe? Koji su nam prioriteti? Možemo li se zaljubiti i ponovno voljeti?

Snovi

"Dreams die hard, and if they die, it hurts" kiss

Neke drage pjesme

:Umberto Tozzi - Tu Sei L'Unica Donna Per Me By Umberto Tozzi : pjeva Alan Sorrenti

Dammi il tuo amore
Non chiedermi niente
Dimmi che, hai bisogno di me!
Tu sei sempre mia, anche quando vado via
Tu sei l'unica donna per me.

Quando il sole del mattino ti sveglia
Tu non vuoi lasciarmi andare via
Il tempo passa in fretta
Quando siamo insieme noi
E' triste aprire quella porta
Io restero' se vuoi, Io restero' se vuoi

Dammi il tuo amore
Non chiedermi niente
Dimmi che, hai bisogno di me!
Tu sei sempre mia, anche quando vado via
Tu sei l'unica donna per me.

Quando il sole del mattino ti sveglia
Tu non vuoi lasciarmi andare via
Il tempo passa in fretta
Quando siamo insieme noi
E' triste aprire quella porta
Io restero' se vuoi, Io restero' se vuoi

Sei proprio tu, l'unica donna per me
Il resto non conta se io sono con te
non voglio andare via, sei ti perdo non ho
piu nessuna ragione per vivere.

(x2)
Dammi il tuo amore
Non chiedermi niente
Dimmi che, hai bisogno di me!
Tu sei sempre mia, anche quando vado via
Tu sei l'unica donna per me.

Tu sei, tu sei, oh si, tu sei l'unica donna per me.
Tu sei, tu sei, oh si, tu sei l'unica donna per me.
Tu sei, tu sei, oh si, tu sei l'unica donna per me.
Tu sei, tu sei, oh si, tu sei l'unica donna per me.