< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

o svemu i svačemu.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovo morate obavezno pogledat:

virusovska35
Iskreni
Umorno oko
Lady Di
Maja<
Dro
Tina
.::Majek::.
Jove oli ti ga Ivana


Ima ih još........

O meni

Pa za početak ja sam Ana. Rođena sam 18. dana, u osmom mjesecu 1991 god.
Živim u Kaštel Sućurcu - MAŠOGRADU smijehsmijeh (pokraj splita)
Imam sve karakteristike istinskog i iskrenog lava.smijehsmijeh.
Volim: samu sebe ( baš san umišljena smijehnaughty ), svoje prijatelje, bubnjeve, zabavne, otvorene ljude.....Svoje kućne ljubimce, te rock/metal glazbu....
Ne volim: arogantne, prgave, umišljene, napuvane, lažljive ljude...cajke, prat suđe..smijehsmijeh... ogovaranje iza leđa....


Love Icons



image hosting file hosted images

i

Friendster Layouts hosted images



free image hosting hosted images



image hosting for myspace hosted images

i

Love Icons



Love Black & White Tongue Kisses Icons



Try Love, Not Drugs Icons



Celebrities Female Images

subota, 02.06.2007.

Holla

Evo ljudi bilo mi je dosta onog klasičnog dizajna..pa sam se odlučila za novi.... I kakav vam je..... Oni koji su ga vidjeli kažu da baš opisiva mene...Fora....smijehsmijeh..
E jutros sam tribala sredit sobu.....Ajme majko mila koliko nereda...Ja san se jedva snašla u vlastitoj sobi....
Image Hosted by ImageShack.us
Mislim strava..... I to ona brutalna... Shame on me !!!!rolleyesrolleyes

A sad o mojin malin beštijama...Jutros najranije su se sitile mjaukat i igrat.... A u 8 uri ih je uvatila žuta minuta.... Prvo Riky nije tija izać iz kese....
Image Hosted by ImageShack.us

Greta je navalila na spizu..zamalo je izila i mene i onaj Wiskas u zdilici....
Image Hosted by ImageShack.us

A Šimica je pokušavala naučit vozit biku... hehe

Image Hosted by ImageShack.us

A šta da vam pođen pričat....... onda su se delikventi primistili u materinu ˝cvijetnu gredicu˝
( bar je to bila dok se nisu okotili...sad tu ima, kesa, loptica, gumenih igračaka...)

Image Hosted by ImageShack.us
Eto to je bilo jutros...A večeras ću pisat šta je bilo tokon dana...Pozdrav

- 13:23 - Oh, How I Wish . . . (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.