Myspace Love Icons


Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




size="1">Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

Mi smo zaljubljene budale,hehe,
koje su na njegovu ideju odlučile
napisati svoj blog kao spomenar
naše ljubavi.
Valjda vam neće biti dosadno :)
kizz

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


xx O NAMA xx


ON:
Ime:Matko...
Horoskop: Blizanac..
Voli jesti: Sve...
Voli piti:Ledeni čaj..
Ljubavni status: Godinu danau sretnoj vezi
s njom...
Hobi:Rukomet/golman...
Kosa/oči:Smeđa,zelene...
Najčešča provala:'E žene,žene..'
(ali to kad ga ja naživciram :) )
Živi u:Bjelovaru
Voli svoju curu (mene),svog fufka
i kornjaču
Škola:Medicinska

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ONA:
Ime:Jelena...
Horoskop: Jarac...
Voli jesti: Njoke...
Voli piti: Vodku..Ledeni čaj..
Ljubavni status: Godinu dana sretnoj vezi
s njim...
Hobi: Pisanje,spavanje,pisanje bloga
Kosa/oči: Crna,zelene...
Najčešča provala:' A sereš...'
Živi u:Bjelovaru
Voli svog dečka,hrčka(počivao u miru)
plesati i..spavati..:)
i ljubiti se
Škola:Bila Ekonomska..


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Jejin samostalni blogach




nedjelja, 02.03.2008.

buuuuuu

Yo svima! Evo meni dosadno pa malo piskaram.Nemam više volje pisati,a nemam ni vremena.Skoro stalno sam s Matkom negdje,ili se vozikam u brm brm.Tako da nemam baš vremena za blog.Al dobro.Što se mora mora se.Matko i ja smo lijepo proslavili godišnjicu,nikakve detalje nećete dobiti,to je naša privatna stvarroflcerek
hehe.Nikad nam nije bilo lijepše.Za Valentinovo sam dobila knjigu P.S. Volim te.Predivna je.hvala Matkić!kiss
Svake subote idem negdje s Matkom papati,pa onda šetamo.jednostavno mi se ne da nigdje u gomili biti.
Ali ipak završimo u sedmici gdje se grlimo i tak dalje.
Ima tamo svakakvih budala.Jučer sam iimala zakooon zurku.Neki punk repić.Super je ispalo.i onda se nađe seljačina poput žmarića i gleda onak kakva je to frizura.Ma nabijem te!Posebno me ta osoba živcira jer stalno komentira ljude,a on očito nikad u životu ogledalo nije vidio...
Al dosta o nebitnima.Pričajmo malo o meni
HAHAHAHA
lol
malo se zajebajem.Inače čula sam se s Lavcom(Lavinijom).dugo se nismo čule.Baš mi je falila i danas idemo u šetnjicu i na trač party.šala.Ili ne.
Uglavnom,eto tako.
Puuuno me još ljudi živcira.Ali valjda tako mora biti.
Eto.Matko volim te,vidimo se today.A i onako se sad u ovo vrijeme dopisujemo pa je suvišno više pisati.hehe
Ajde pusa ljudi.Ali samo pusa ovima i nikom više:
Matko,Lavinija,Vanja,Lucija,Kikica,Matea,Anamarija a.k.a Mia i ostali blogeri kojima ostavljam komentare a i oni meni.Drugima ne.
Ajde,,zzzzzzz



| Make My Day (22) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.