Myspace Love Icons


Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




size="1">Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

Mi smo zaljubljene budale,hehe,
koje su na njegovu ideju odlučile
napisati svoj blog kao spomenar
naše ljubavi.
Valjda vam neće biti dosadno :)
kizz

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


xx O NAMA xx


ON:
Ime:Matko...
Horoskop: Blizanac..
Voli jesti: Sve...
Voli piti:Ledeni čaj..
Ljubavni status: Godinu danau sretnoj vezi
s njom...
Hobi:Rukomet/golman...
Kosa/oči:Smeđa,zelene...
Najčešča provala:'E žene,žene..'
(ali to kad ga ja naživciram :) )
Živi u:Bjelovaru
Voli svoju curu (mene),svog fufka
i kornjaču
Škola:Medicinska

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ONA:
Ime:Jelena...
Horoskop: Jarac...
Voli jesti: Njoke...
Voli piti: Vodku..Ledeni čaj..
Ljubavni status: Godinu dana sretnoj vezi
s njim...
Hobi: Pisanje,spavanje,pisanje bloga
Kosa/oči: Crna,zelene...
Najčešča provala:' A sereš...'
Živi u:Bjelovaru
Voli svog dečka,hrčka(počivao u miru)
plesati i..spavati..:)
i ljubiti se
Škola:Bila Ekonomska..


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Jejin samostalni blogach




utorak, 01.01.2008.

********srEtNa NoVa 2008 gOdInA*******

Hej ppl!
Evo moj prvi post ove godine...Nadam se da vam je svima bilo super,kao i meni...
Evo kako je moja večer prošla:
U 20:15 sam se našla sa Matkom na Radićevom Trgu.Dok se malo nadivio mojoj haljininaughtycerek,krenuli smo prvo na pumpu po bonove,a onda se uputili prema Speed-u.
Tamo smo stigli u pola 9,i čekali da otvore.Kad smo ušli,bila sam ugodno iznenađena prostorom.Bilo je prelijepo,prefensi,baš kako ja volim.Imali su Tv,švrdski stol sa hrpetinom mesa,šunke,salama,sireva and so on...
Nama je ljupka Matea čuvala mjesto u kutubelj
Sjeli smo si popili prvu Colu.Pa drugu ubrzo.Onda je Matea donesla Juice votku,koju nisam smjela piti jer pijem antibiotike,a Matko je probao i pljunuo ju(toliko je bila finaeek).
Nisam bila baš raspoložena jer su puštali neke sjebane pjesme,no kad je Matko mene i Mateu počeo gađati krastavcima,raspoloženje je raslo.
Bilo je tu također i poziranja & fotografiranja(Matea,gotova si....stavit ću onu sliku na blogyes).
Malo smo jeli(ok,serem,Matko se prežderavaonjami),a onda kad su ljudeki koji su sjedili za susjednim stolom počeli pjevuškati i plesati,ja sam odlučila da mi nije ugodno u haljini,i da se idem presvući doma(jer živim 5 min dalje od Speed-a).Matko je rekao da može,jer ionako,ljudi,da me ne shvatite krivo,mjesto je bilo lijepo,ali društvo prestaro,pjesme domaće...No no,honey,to nije za mene!
I tako smo odlučili otići,na izlazu smo dobili crveni žig na ruku da se možemo vratiti ako hoćemo,i otišli do mene.Obukla sam crne trapke,crnu majcu i crni bolero i osjećala sam se puno bolje i ugodnije.
Otišli smo do glavnog trga tj.Korza,oko 15 do 12,taman na vatromet.Bilo je divno.Dočekala sam kraj odbrojavanja i Novu 2008 godinu u zagrljaju voljene osobe uz riječi ' Volim te...'.
Bilo mi je predivno.Tamo smo nekim ljudima čestitali,i malo prošetali po parku,i otišli u Sedmicu.
Tamo sam srela Gigu & Vrabeca koje nisam vidjela 100 godina,čestitala ih,Matko je pizdio jer me Vrabec skoro poljubio.No ok.Došli meni neki Matkovi frendovi čestitati,ja si ono gledam Jbt,jel se mi uopće znamo....Al' ajd,jučer sam bila dobro raspoložena pa sam uzvratila čestitkedead.
Sve u svemu bilo je super.No to nije sve!Najbolji dio tek počinje.
Oko pola 2 smo se uputili do pizzerije Bjelovar,gdje je Matkova mama sa svojim dečkom(budućim mužem),bila na nekoj fešti kod vlasnice Pizzerije jer su dobre frendice,pa je tamo bilo nekoliko Matkovih poznaznika i valjda i rodbine.Prvo smo došli ispred pizzerije i razmišljam jel da idem ili ne?kako ću izgledati njegovoj mami?Jel imam previše šminke?A dekolte,je li preveliki?I tako su mi se brojna pitanja motala po glavi,ali Matkova je mama otvorila vrata jer nas je vidjela kroz prozor i zvala nas da uđemo.OMG.
Ušli smo unutra,upoznala ja svoju svekrvu,izljubila me,upozala Matkovog oćuha,Matkovog trenera,Tetu vlasnicu pizzerije i Paripovićeve roditelje.I svi su me izljubili.
Kad smo sjeli,Matko je opet počeo žderati,a ja sam uživala u kolačima Tete Irene(Matkove mame).Dolazila je često do nas gdje smo sjedili da pita kako smo,da li jedemo ili to.I Matkov budući oćuh je prezakon čovjek!
Zajebava se,ima predobar smisao za humor,ma zakonthumbup
Nakon kojih pola sata do 45 minuta,došao je Paripović Junior,jeeee.Bilo nas je više mladih party
A kasnije i neki edvin i Jurić(Toni).Ali su njih dvoje ubrzo otišli.Mi smo se ostatak večeri(ili jutra)zajebavali.Kroz cijelu večer nas je Teta Irena tjerala da idemo plesati,no nismo htjeli jer je bila domaća glazbano
Ali kad smo oko 5.15 ujutro Matko i ja kretali doma,njegov oćuh(zovimo ga Marijan),me primio i učio plesati.Bože pomozi.Mislila sam da ću urmijeti.Dobro,ok,znala sam plesati,ali mi je to sve tak bilo smiješno!!
I Matko plesao sa mamom a Pare i ja smo samo gledali...nut
I onda smo sve pozdravili i otišli.
Prezadovoljna sam,jer je večer počela katastrofalno,a završila iznad mojih očekivanja.
Btw,u subotu idem sa Matkom njegovom starom u svatovenjami
Držite fige cerek
Sretna Nova Godina svima,i onima koje volim i onima koje ne volim!
Pusa i pozz od Jeje& Matka


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| Make My Day (16) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.