Myspace Love Icons


Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




size="1">Sweeten Up Your Myspace
MySpaceSugar.com




< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

Mi smo zaljubljene budale,hehe,
koje su na njegovu ideju odlučile
napisati svoj blog kao spomenar
naše ljubavi.
Valjda vam neće biti dosadno :)
kizz

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


xx O NAMA xx


ON:
Ime:Matko...
Horoskop: Blizanac..
Voli jesti: Sve...
Voli piti:Ledeni čaj..
Ljubavni status: Godinu danau sretnoj vezi
s njom...
Hobi:Rukomet/golman...
Kosa/oči:Smeđa,zelene...
Najčešča provala:'E žene,žene..'
(ali to kad ga ja naživciram :) )
Živi u:Bjelovaru
Voli svoju curu (mene),svog fufka
i kornjaču
Škola:Medicinska

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ONA:
Ime:Jelena...
Horoskop: Jarac...
Voli jesti: Njoke...
Voli piti: Vodku..Ledeni čaj..
Ljubavni status: Godinu dana sretnoj vezi
s njim...
Hobi: Pisanje,spavanje,pisanje bloga
Kosa/oči: Crna,zelene...
Najčešča provala:' A sereš...'
Živi u:Bjelovaru
Voli svog dečka,hrčka(počivao u miru)
plesati i..spavati..:)
i ljubiti se
Škola:Bila Ekonomska..


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Jejin samostalni blogach




nedjelja, 30.12.2007.

Bolesna ja + pripreme za doček + jučerašnja subota and so on..

hm...Ne znam od kuda da počnem...Možda od toga da moram ići na liječenje ZUBA,jednog faking zuba,u ZAGREB???I to ne jednom...ne,to bi fakat bilo ono,jadno...nego 3 puta?!cry
Wtf,jel su ovdje zubari mutavi ili što?No never,majn,dobit ću 3 putna naloga i pare smokin
Ajd bar nešto pozitivno.Nisam 3 noći spavala koliko je zub bolio.I to pazite ovo:Dođem ja zubarki zbog zuba br.1.
Ona se na njega ne obazire.eek
Nego krene jebat' zub br.2(koji me,napominjem,nije bolio dok ona nije primila alat u svoje ruke).lud
I kaže,sad bi trebalo biti sve u redu.Ako će te boljeti zub(br.2),dođi opet sutra popodne,ili ujutro u dežurnu ambulantu.
Ja izađem van i mislim si,hello?Jel ona mene čula?nisam došla zbog tog zuba!!rolleyes
Ali nekim čudom i onaj koji me zapravo bolio je prestao boljeti kad sam izašla van(iako nije ništa napravila,nego se bacila na drugi zubić).
Ja stojim ispred ambulante i s Matkom se čudim koji joj je Bog.zaliven
Čim sam došla doma,osjetila sam užasnu bol u desnom oku(gdje je i onaj zub br.2 koje je sjebala iako me nije bolio).
Nakon par sati,bol je prešla i na desnu stranu glave.Mislila sam da ću umrijeti.bang
popila sam jedan Lekadol,za bolove.
Nije popuštalo.Popila sam i drui.I treći.Bol ostala ista.tuzanCijelu noć sam bila budna,sa hladnim oblogom na desnoj strani lica i jedva čekala jutro da odem dežurnom zubaru,puknucu
Mukotrpno sam dočekala jutro,i u 8 sati se (naravno sa Matkom) uputilla zubaru.
Radila je neka druga,nemam pojma koja nije ni bitno.Kad sam ušla rekla sam joj da mi je moja zubarka u zub koji me dosad nije bolio,stavila neki otrov,i da s me užasno boli,i da je prešlo na cijelu desnu stranu lica.I tako meni dobra teta zubarka otvori taj zub i izvadi otrov i samo stavi neku vaticu.I napomene da se javim svojoj zubarki opet.
Došla doma,bol nije prestala(omg) i čekala ja pola 2 da odem svojoj zubarki.Čekala koja 4 sata na red.Išla slikati zub.Čekala sliku.Opet čekala na red.Konačno došla na red kak Bog zapovijeda.eek
I tada meni ljubljena moja zubarka kaže A čuj,mi takve zube vadimo jer mi njih ne znamo liječiti.Ali možeš ići u Zagreb na liječenje.Morat ćeš ići 3 puta na male sitne operacije (???).Bit će sve ok.Dobit ćeš injekciju i usput možeš u Zg-u obaviti i shopping nekakav jer znam da sve cure to vole.Ja si mislim ženo,ne znam kak ću zaspat noćas od boli a ona meni priča o shoppingu!!!nono
Isss.I uz sve to,šopa me antibioticima za upalu + tabletama za bolove.I morala platiti 40 kn recepte uputnice and so on...
Ali,hvala Coneru,nakon što sam popila ddrugi antibiotik tj.drugu tabletu,bol je počela popuštati.I tako.Sada je već ok.Iako još uvijek se bojim zagristi na desnu stranu.
Sutra moram zvati Zg da dogovorim kada da dođem na to liječenje.Lijepo je mene zubarka utješila 'Ma oni ti imaju veće igle tamo u Zg-u,te će ti igle zabijat u meso i vaditi živce(???).
Hvala što ste bili tako ljubazni pa mi to rekli...no
Bože.
I tako.Išla sam jučer u grad,omotala šal oko vrata i usta da ne boli zub.Smijala se nekim ljudima.Skoro povraćala od nekih prizora.Uglavnom,bilo je lijepo.Bila na pizzi s Matkom.Gledali Gospoda prstenova u pizzeriji...njami
I eto me sada doma,spremam polako sve što mi za sutra za doček treba.Naravno Novu ću dočekati u Speedu sa dragim i sa frendicom i voljenom mojom sestričnom(??).Očekujem dobru zabavau jer nakon ovakve boli,mislim da sam zaslužila.Eh da,meni i Matkuza 2 mjeseca bude godišnjica,to je još jedno slavlje.Pa je meni za 16 dana rođendan.Još jedno slavlje.Jea.Bolje ne možeparty
Ljudi,želim vam svima Sretnu Novu 2008(u nadi da će biti još bolja nego 2007),želim vam ludi provod i budite svi dobri i pametni i nemojte da vas boli zub
Pozdrav i Kiss od Jeje & Matka mah


P.S.Malo sam promijenila dizajn i pjesmu,da sve bude po mom ukusu :)

P.P.S. Stavila sam veeejiku sliku koju sam sad napravila,na njoj imate mene u haljini nekoj jedne subote,mene kako glumim zombija i ide mi super,matkove pločice koje obožavam,nebo koje je na jednom dijelu tamno a na jednom bijelo,divota,to je bio zalazak sunca,imate natpise koje smo matko i ja napravili na snijegu,ugriz koji sam mu napravila and so on...

Za veću sliku kliknite na nju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Make My Day (12) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.