°?^yeP Or nOp^^?

DeSigneD by:BuBsi deSign ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

ImE : Katarinasretan
NaDiMcI: Kety, Kečerina,Katarinko......
RaZrEd: 8.
RoĐeNa: 24.sječnja 1995.
VoLiM: Dečkecerek, čokoladu, One Tree Hill, Uvod u anatomiju, svoj razred, frendice i sestričnu Angelu..lol.. sestru Ivanu..PLESkiss..svoje sa plesa i svog trenera Dinka.. Ištvana Vargu..hehe...biti zaljubljna... skakati..TORTICU fingers..hehe
Ne VoLiM: Laž, dvoličnost.....burninmad..i naravno školu
HoBi: ples(latino i standard)mah
NaJ pJeVaČ: Jesse McCartney, Mario Roth...hehe...Zac Efron..
NaJ pJeVaČiCa: Britney Spears.
NaJ gLuMaC: Zac Efron..Jastin Chambers...James Lafferty...Jesse Spancer
NaJ gLuMiCa: Vanessa Hudgens...Bethany Joy Lenz...Hilarie Burton
NaJ pJeSmA: Ginem- Magazin ( Mariova verzija)
NaJ bOjA: Ljubičasta
NaJ fIlMoVi: High School Musical 1 i 2, Prljavi ples 1. i 2. dio,Step up 1 i 2kiss i Zauvijek djeveruša, nikad nevjesta..Lak za kosu
NaJ sErIjE: One Tree Hillthumbup.. Uvod u anatomiju i Dr. House
KUćNi ljUbImAc: Pas Donna
NaJ pIćE: cedevita
NaJ hRaNa:pizza i neka tjestenina što mi napravi Angela..lol
NaJ kNJiGe: trenutno čitam mange, a naj više preplanulu Momo...OK!...a knjige su mi naj teen romani (Što mi se to događa...Jesam li se zaljubila...)i tak..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sestra i ja ( mala montaža)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sestrična, sestra i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u bolnici ( poslije operacije)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u bolnici ( na hallo trakciji) ....e to vam je to istezanje...

Malo plesnih:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja, Marin i trener Davor ( prije četiri godine)u Osijeku ( organizator D&D)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Marin i ja ( isto prije 4 godine)na turniru u Osijeku (organizator Bolero)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Marin i ja ( na istom mjestu kao i na prethodnoj slici)




Web Counter
Web Counter


...×FrEnDoVi×...


**seka** **Ivana**sretan-super mi je iako je mlađa od mene i katkad me gnjavi...ima 10 godina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Angela (Anđela)kiss- moja naj..naj frendica i super sestrična...starija je od mene i sad će napunit 18...s njom je super u shoping..i odlično crta...lol

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dolores ( Doxic)sretan- super frendica...zabavna...super...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Nana(u sredini) ( Marijana)kiss- odlična frendica..super zabavna i otkačena..hehe..super je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anasretan- super frendica i zabavna i sve super...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Alex ( Aleksandra)sretan - ok frendica..super..sve 5..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ela (cura iz bolnice)kiss- sve naj..naj..naj..jako dobra i zanimljiva osoba..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ines( isto i bolnice)kiss- super... cura je stvarno super i puna optimizma...
Image Hosted by ImageShack.us


Sara-Elena- ma cool cura...pjevačica..plesačica...skoro me upoznala sa Dinom Jelusićem...ma stavrno cool...pjevala je sa Dinom..Modna je dizajnerica...ma naj.......
Image Hosted by ImageShack.us


Hermina( iz bolnice)kiss-jako je dobra i iako je prošla više od deset operacija odlično se drži..hehe..jako snažna osoba..

Ljiljana(na hallou)(isto iz bolnice)kiss- SUPER FRENDICA..dobra i zanimljiva osoba..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





**Valerija**kiss-super cura...zabavna i otkačena..lol..jojim ju puno..hehe..super je
Image Hosted by ImageShack.us


Katarinakiss- sestrična...imenjakinja..sve cool...jako zabavna...kissa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Vedran- Veco- naj frend..jako zabavan..ima smisao za šalu..uvijek me nasmije..podrška...i sve naj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Marijakiss- cura je pre zakon...jako ju volim...ma naj je...ide u šesti razred...ma pre cool cura...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Dorotea...i...Vedrana..kiss..super cure...ma pre zakon su...jako ih volim..idu s Marijom u razred...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MaLo SlIkA iZ rAzReDa
stipe i adrian
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



školski ljubavni par..hehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







LiNkOvI


***Ljudi kojih poznajem:***

*Moja Ela*
*Moja lajfica Ines*
Ale
Doxic
Nana
othachenelegice
Veco
Luce(dizajni)
Lucija
****Ljudi s Bloga:***
Elizabeta-One Tree Hill
Leonela
Klara
Ivona
Smokyy
Petra
Tamara

****Blogovi s dizajnovima****

Naj Dizajnovi
luce dizajni

***High School Musical***

High School Musical
Zac Efron
Zac Efron-web site
Vanessa Hudgens
Ashley


Image Hosted by ImageShack.us


..×LjUbAvNi SmS- OvI×...

×Vjerujem u ljubav tvoju
i na engleskom šapćem
I LOVE YOU!
Francuski to već kazati znam
i nježno šapćem- JE T*AIME!
Na grčkom ja ne lažem kad ti
EGO SAGABO kažem!
Njemački to je najljepše od svih
kad ti priznam ICH LIEBE DICH!×


Image Hosted by ImageShack.us




×Po članku ljubavi: zbog zločina što me zaboravljaš
zakon moje duše donio je presudu:
dobivaš doživotnu robiju u mom srcu!×


Image Hosted by ImageShack.us


×Nisam pjesnikinja da pjesme pišem,
niti vrijeme da da boli brišem.
Nisam više dijete, nisam još ni žena
i samo jedno dobro znam-
da sam zaljubljena!×


Image Hosted by ImageShack.us




×Nebo je staza koja te u raj vodi,
ljubav je riječ koja te do mene dovodi,
ali samo je moje srce tebi reći znalo:
Volim te, moja najdraža budalo!×


Image Hosted by ImageShack.us



×Ti si svjetlost u tami mog života,
ti si u mojoj glazbi jedina nota,
ti si beskrajna tema za moje sne,
ti si moj život i moje sve!×



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




×Kad poželim sunce, ono me grije.
Kad poželim lijep dan, on mi se smije.
Kad poželim kišu, oluja se sprema,
a kad poželim tebe- nigdje te nema!×



Image Hosted by ImageShack.us



×Pomirenje tražim, oproštaj molim
jer na svijetu samo tebe volim!×



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




×Pitam čarobnjaka za cvijet,
on mi da cijeli vrt.
Pitam ga za potok,
on mi da cijeli ocean.
Pitam ga za budalu,
a on mi proslijedi tvoj broj...hehe..×

Image Hosted by ImageShack.us


× Ne shvaćam da te više vidjeti neću.
Samo znam da te želim zagrliti
i da mi suze teku kao kiše,
a onda se sjetim dviju malih riječi:
Nikad više!×


Image Hosted by ImageShack.us



×Abeceda ide u ritmu a, b, c
brojevi idu u ritmu 1, 2, 3
a ljubav ide u ritmu ja i ti.×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






×Dok bude krvi u svakoj veni,
živjet ćeš, ljubavi, duboko u meni.
I kad sve nestane i prestane da boli,
ostaje srce koje samo tebe voli!×



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





petak, 05.12.2008.

Novi postek

Došla samwave. Nije me bilo malo duže vrijeme, al ok.sretan Nisam znala što da pišemtuzan. Mislim, ne znam ni sad, al pisat ću neke glupostiyes Evo ovako:dead
Ples:kiss
Sve je odličnosmijeh. Polako se uklapam u grupu i počinjem komunicirati sa ljudimathumbup. Lijepo se zabavljamo i uživamozujo. Heh. Svaki trening je ispunjen smijehom i zabavompjeva. Ma kad imam prekrasnog trenerakiss. Super je Dinko, a i društvo nije lošeyes. Još uvijek svaki sad plešmo sambumad. Sad sam ju već usavršilazubo. Hehe. Prošli put tj. jučer sam nekako namolila Dinka da mi pusti jedan jivekiss. I splesali smo (samo za mene)sretan. Tako sam se umorila da danas nisam mogla pješke u školuzijev. Jedva sam se dovukla. Uglavno prekrasno mi je. Jao kako sam happy.
Školaheadbang: Mrzim školumad. Jedva čekam praznikesretan. Sad pred polugodište toliko testova i ispitivanja. Mislim da ću prolupat. kmeee. Život mi se svodi na učenje i vježbanje plesova i predstava za priredbulud. Mislim, svi su se na mene okomilipuknucu. Postoji velika mogućnost da prođem sa 5.00thumbup. Juhhu. Danas nam bio sveti Nikolazujo. Dobili mi bombone i papali pod satomnut. HEHErofl.
Ljubavcerek: Ma za to ne znam ni samatuzan. Zaljubljena sam i nisamcerek. Ma ja sam vam zaljubljena u život, pleskisscerek.. Sve što obožavam.kiss

Idem sad gledat princezine dnevnikeyes. Papa. Ljubim vas sve, a posebno moje sa plesa,kiss moj razredkiss, Mariukiss, Doroteu kissi sve blogere.:kiss



| °~*..sMiLee..*~° (11) | ..[kLik.].. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.