Myspace Codes & Myspace Code
Myspace Codes
- Online Dating Site

Band Lahko Ćemo

23.03.2006., četvrtak

E A MALO O CURAMA?

ljudi opet vam ja pisem.... eee ... sta se tice cura.... Karlo i IVan su zauzeti.... pa cu malo ja pisat....
Trenutno nemam curu... ono ni ne trazim je... al ima jedna slatka crna koja mi se full sviđa... pa cemo vidjet... ma dosta o tome....
htjeo sam rec svoj tip cure.... otprilike ovako: mulatkinja.... eee... tamne oči... kovrčava kosa... oko 177cm i 58kg.... trojke čvrste....
ahhaha sad cete sigurno rec da sam skroman aaa? ma ... ono to mi je cura iz snova... al nazalost jos je nisam ni sanjao a kamoli vidio i upoznao.... sad zaozbiljno... ma nisam nesto prekompliciran sta se cura tice... ono samo da je ok... pametna... da je za zajebanciju... i da sad nije babaroga.... ihhihihi

P.S. ako neka cura ovo procita... a slici... curi iz snova .... neka se slobodno javi.. . hehhehe


Myspace Graphics

- 14:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovo je blog od naseg benda.... koji se sastoji od 3 člana... tj. bubnjara, bassiste i gitariste-pjevača...
- dodatak: i bubnjeva, basa, gitare, pojačala, miksera, mikrofona i zvučnika, stalak i palica za bubnjeve



Myspace Graphics






Myspace Graphics


partysmokinheadbang

OVAKVA JE POSTAVA BANDA:
Ivan-gitara i vokal:party
Karlo-Bubnjevi:smokin
Mauro-Bass:headbang

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gitaristov blog

http://www.rhg.clan.co.sr - pogledajte forum jeeeea


Free Counter
Free Counter


JEBOTE KOLKO VAS IMA!!!!!