Kako probiti himen - Datiranje za seks

utorak , 08.01.2019.

Prvi spolni odnos










Click here: Kako probiti himen






Sve što je potrebno je da imate maloviše razumevanja i pratite signale koja će vam devojka za vreme tog prvog odnosa davati. Za skidanje nevinosti najbolje je koristiti klasičnije poze i ne treba previše experimentisati. To mi je prvi momak, nikad nisam imala seks i nisam nikad sama sebi stavljala prst prije njega.





Na ulasku u vaginu nalazi se kod djevica himen djevičnjak. Osetila sam tad da sam bila spremna,ali mi je trebalo dosta dugo da se opustim,on me je spremno cekao. Joą bi me zanimalo da li mi je probio himen budući da nisam krvarila.





Savjetovalište - Posto vidim da ovde ima svakakvih saveta da dam i ja svoj.





Ako ima zaista enormne bolove neka se javi ginekologu koji to moze olaksati najednostavnijim rezom za manje od deset sekundi. U drugom slucaju mozda je problem u obimu tvog penisa. Ako je deblji od prosecnog mozes pokusati sa da ga podmazes. Ali iskljucivo sa vaginalnom mascu npr. Nustatin koji imada se kupi u svakoj apoteci bez recepta. Nece skoditi ni najmanje ni tebi a ni njoj. A moze olaksati ulazak. Drugo,nemoj pokusavati najednostavnije gurati. Pokusaj da je blagim ali kontinuiranim trzajima opustis. Prislonis glavic na sam ulaz. I polako simuliras odnos iako nisi u njoj. Ali naravno vrlo plitki trzaji,tada moze doci do opustanja misica i omoguciti laksi ulaz. Inace problöem moze biti ako ima zapalenje koje nemora uvek siptomatski da se odrazava. Tako da je mozda otecena a da nije ni svesna toga. Budi nezan samo pokusavaj ali nenavaljuj. I njoj stalno govori kako si vec unutra tada ce se opustiti i kada bude opustena dovoljan je jedan jaci trzaj i sve ce se namestiti na svoje mesto. Drugo,nemoj pokusavati najednostavnije gurati. Pokusaj da je blagim ali kontinuiranim trzajima opustis. Prislonis glavic na sam ulaz. I polako simuliras odnos iako nisi u njoj. Ali naravno vrlo plitki trzaji,tada moze doci do opustanja misica i omoguciti laksi ulaz. Budi nezan samo pokusavaj ali nenavaljuj. Pokusaj da je blagim ali kontinuiranim trzajima opustis. Prislonis glavic na sam ulaz. I polako simuliras odnos iako nisi u njoj. Ali naravno vrlo plitki trzaji,tada moze doci do opustanja misica i omoguciti laksi ulaz. Budi nezan samo pokusavaj ali nenavaljuj. Posto vidim da ovde ima svakakvih saveta da dam i ja svoj. Ovo je metoda defloracije po cika-snokiju i proverena je u praksi vise puta. Znaci sad su njene noge skupljene, par santimetara tvog penisa je u njoj a tvoje noge su rasirene. Videces kako lako ide. Cika-snoki je svojevremeno radio za jednu stranu tajnu sluzbu a zbog svog umeca u oduzimanju nevinosti code name mu je bio DEFLORATOR. Posto si dobio lepe muske savete, evo jednog zenskog iskustva. Ja sam tek iz petog, dakle malo po malo svaki put i jezivo je bolelo iako mi je ginekolog konstatovao da je sve u redu i da je to normalno kod nekih devojaka. Inace bila sam i dovoljno opustena, sa covekom kojeg sam volela, extra napaljena i td. Elem i ovako nesto moze da ti se desi, dakle ne brini. Evo i mene sa savetom, koji ce ti nadam se pomoci. Slusaj sad dobro:jedino bezbolno resenje za tvoju devojku je sledece, u apoteci kupite gel za lokalnu anesteziju Lidokain ili nesto slicno. Naravno koristi ga devojka, a ti obavezno koristi kondom, da ne bi i na tebe delovao. Ovo je zagarantovana pomoc. I sledeci put mozete isto uraditi ako bude potrebno. Kasnije sve ide OK. Veliki pozdrav i srecno! Izvini , a na koju foru da joj RUKAMA miluje G-tacku? Jadnici, nije do zivota a sad treba da popije i fisting... Pa, vidis da ne zna... Hajde, Mandrak, ucini svijetu uslugu pa nekim velikim ovdasnjim znalcima objasni ovu, jednu od osnovnih stvari... Dakle, znalci, prosvetlite me... Izvini , a na koju foru da joj RUKAMA miluje G-tacku? Jadnici, nije do zivota a sad treba da popije i fisting... Pa, vidis da ne zna... Hajde, Mandrak, ucini svijetu uslugu pa nekim velikim ovdasnjim znalcima objasni ovu, jednu od osnovnih stvari... Dakle, znalci, prosvetlite me... He,heeeehe, imaš i drugu rupu pa probaj, možda ćeš se prosvetliti Eeee, nemoj se sad izvlaciti... Provalio si se sa fistingom i to ti je to... Hajde, procitaj jos jednom Mandrakov post pa ces valjda shvatiti sta je napisao, a to je da nju pusti da sama sjedne na kitu a da on odradi do tada sve sto moze, rukama i jezikom... Znaci, da je pripremi rukama i jezikom da sama sjedne odozgo... Osim sto hocete da me ubedite da ne znam gde je G tacka, hocete i da mi imputirate da ne citam pazljivo tvoje i d1 postove gde ste toliko plasticno objasnili sve to da to samo debil ne bih skapirao...



HIMENOPLASTIKA - KLJUC ZA PONOVNU NEVINOST
Nakon toga dobila sam redovno menstruaciju dobijam na 30 dana i uvek je redovna. Zanima me realno jesam li stvarno luda i brinem li se bezveze jer vecina mojih vrsnjaka bez problema ulazi u odnose i ne brinu se ni upola kao ja! Najvjerojatnije će biti oduševljen :-. Moje pitanje glasi: Da li česte upale jajnika često mokrenje, bolni jajnici, neredovna menstruacija mogu biti uzrok neplodnosti kod ľene? Drugi - ako djevojci pukne djevičanska opna himen mimo spolnog odnosa. Jadnici, nije do zivota a sad treba da popije i fisting... Specijalisticki pregled ginekologa 2. Liječenjem krioterapija tekućim duąikom, laser, kirurąki zahvati se mogu ukloniti, ali nerijetko s kratkotrajnim efektom.

[Dodirni mi kolena notni zapis|Upoznavanje ljubav|Zdravlje iz prirode]






Oznake: HIMEN, ne, puca, posle, prvog, seksa, sve, laži, o, vagini, naš, koje, ste, naseli

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.