Naša luda noć - ×Keep me safe while I sleep× - Blog.hr
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Naša luda noć - ×Keep me safe while I sleep× - Blog.hr

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
O meni

Njeno ime je Iva
Njeno prezime je tatinosmijeh
Najdraža boja joj je:plava
Image Hosted by ImageShack.us

Ona voli
• svoj blog,afkorsnaughty
• svog mačka
• obitelj
• čokoladu
• prijatelje
• muziku
• "special someone"cerek
• svoj fotoaparat :D
Ona ne voli
• bahate i umišljene ljude
• laž
• zabušavanje
Ona sluša
• RHCP
• Avril Lavigne
• Rihannu
Njene slobodne aktivnosti
• glazbena škola{violina}
Ona gleda
• Uvod u anatomiju
• Puna kuća
• Princ iz Bel air-a
• Pod istim krovom
• Bračne vode
Ona misli da je škola
• jedino mjesto gdje životinje muče ljude xD
Voli čitati
• OK
• Teen
Ona je
• pa...najviše lijena:zubo
Ona svira:
• violinu
• klavir
Njen msn je
iva_vatra_ziva@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us


• Da sam
zvijezdica,
obasjala bih
cijeeeli svijet!

Linkovi

....klasika......

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Za uploadanje slika
Za uploadanje videa
Za uploadanje pjesama
google

........Blogovi koje čitam.....

Moja seka
Nivesin blog
Matko
rEbRiCa :D
Moj stari blog
Moj prvi blog..uu kad je to bilo!
Moj prastari blog
I još jedan moj stari blog
Bernarda,Nives i Vee
Vesnin blog
Ovaj blog mi je odličan,moja odlična rodica dada!
Moja rodica i njene prijateljice
Saraa
Lela


.......Blogovi s dizajnima...........

Katee dizajn
Lajka dizajn
Martina dizajn
Lollypop dizajn
Gadura dizajn
Free dizajn
Masha flasha dizajn
Lucijini preodlični dizajnovi!


Image Hosted by ImageShack.us

Da malo pametujem lol..& Muzika :D

>Ti siloviti užici imaju silovite svršetke
i umiru u svom slavlju kao vatra i puščani prah
što se u poljupcu nište.<

-Romeo i Julija
-drugi čin,šesti prizor


~ Djevojka upita svog dečka "Da li si zaljubljen u mene?", On odgovori Ne! Ona ga pita "Misliš li da sam lijepa?" , On odgovori Ne! Ona ga opet pita "Da li sam ja u tvom srcu?" - On odgovori Ne! Na kraju ga upita "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?", a On opet odgovori Ne! Okrenula se i veoma tužna odlučila da ode od njega. On ju na to zagrli i kaže joj: "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!" "Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!" "Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!" "Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!" ~

Kad sam u kjevetu sjetim
se tebe,pa umjesto tebe
zagujim sebe
pa od tuge i tejeta
padnem s kjeveta
kad misjim da te
jubim...uh,
tad se pjobudim...


~° I lost my number, can I please have yours?!°~

Image Hosted by ImageShack.us

~° 13 ženskih pravila xD °~

1.cure uvijek stvaraju PRAVILA
2.PRAVILA se mogu mijenjati bez ikakve najave
3.ni jedan muškarac ne može znati sva PRAVILA
4.ako cura posumnja da neki dečko
zna sva PRAVILA,ona mora odmah
promijeniti barem jedno PRAVILO
5.cura je uvijek u pravu
6.ako se pokaže da cura nije u pravu,
razlog je sigurno u nesporazumu koji je
prouzročio dečko nečim što je napravio ili rekao :/
7.ako se dogodi pravilo broj 6,dečko se mora
odmah ispričati zato što je prouzročio nesporazum
8.cura se može predomisliti u svakom trenutku
9.dečko se ne može predomisliti bez
izričitog pismenog dopuštenja cure
10.očekuje se da dečko stalno čita misli cure
11.u svakom trenutku važno je ono što
je djevojka mislila,a ne ono što je rekla
12.ako se dečko ne pridržava pravila,
to je zato što ne može podnijeti obaveze
,nema kičmu i papak je
13.ako dečko,u bilo kojem trenutku,
pomisli da je on u pravu,mora se vratiti na pravilo broj 5!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


°°OvAj žIvOt iMa lAžAn sJaJ...mIsLiŠ LjUbAv a oNo kRaJ ...ZaTo lJuBi i nE MIsLi nA KrIzU, JeR JeDiNo žIvOt nEmA RePrIzU°°

1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi dali život za tebe!
2.barem 15-ero ljudi na svijetu te voli na neki način
3.ako te netko mrzi onda je to samo zato što želi biti poput tebe!
4.tvoj osmijeh svima donosi sreću čak i onima koji te ne vole!
5.svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi
6.nekome si čitav svijet
7.da nema tebe netko sada nebi živio
8.ti si posebna i jedinstvena
9.voli te netko za koga ne znaš da postoji
10.kada napraviš i najveću grešku,nesto dobro izađe iz toga!
11.uvijek pamti komplimente koje primaš,a zaboravi ružne primjedbe
12.uvijek reci nekome sto osjećaš za njega,ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba zna!
13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena da mu daš do znanja koliko ti je dobar!!

Image Hosted by ImageShack.us

°* Vrijeme je... presporo za one koji čekaju, predugo za one koji žaluju, prekratko za one koji uživaju, ali za one koji se vole - vrijeme je vječno! *°

Image Hosted by ImageShack.us

Kako iživcirati svoje roditelje:

1. Slijedi ih svugdje po kući.
2. Reci nešto u smislu "c" ili "ajme" kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće
protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori:
"Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se
smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i
vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše
" Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja
s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA,
NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj
svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom
im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:
"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:
"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.




















Za lakše snalaženje lol.

Linkovi postova:

Biiip
Sretan Božić
Danas je teško biti glup jer je konkurencija prevelika
Ouć
Cuz I'm broken
Nju post
Friends are like baloons... Harry Potter is gone -.-
Svaštara
Evo me
Naša luda noć

subota, 13.10.2007.

Naša luda noć

smijehEvo mene , napokon sam smislila o čemu da napišem novi post!Sinoć smo ja i moji rođaci(Roko i Marta,blizanci)spavali zajedno u garsonijeri.Roditelji su nam išli na nekakav koncert s mojom sestrom.Dok nisu otišli,pravili smo se da smo nekakve dobrice i zajedno zalijevali vrtcerek.Kada su otišli,vozili smo se na biciklama.Išli smo do mačića od mog mačka.Bili smo ondje oko pola sata , hranili smo ih i mazili.Joj ,kako su slatki!!smijehDošli smo kući i trebali ići na noćno kupanje.Bilo je toliko vruće i mi kretali ,a onda se Roko ustrtario mraka i da on neće ići.A mi,dobro,ali mi idemo!I tako on kaže da će nas cinkati,pa nismo mogle ići!!Naravno,naljutile se mi(vještice.heherofl), i otišle na 3.kat a Roko je ostao u garsonijeri,gdje smo trebali spavati.Nakon nekog vremena gore dotrči Roko i kaže da mu je dolje netko kucao na prozor.Prepao se i ostao gore s nama gledati Bitange i princeze.Kada su završile,počeli smo gledati neki film koji nije radio,pa smo pokušali gledati drugi.On je radio do zadnjih 10 minheadbang.Onda smo išli gledati isti taj film u garsonijeru na playstationu,jer ovaj DVD nije radio od prvog dana kad smo ga kupili..Usput smo i provjerili kuću , zbog onog koji je kucao Roku na prozor.Kuća je velika , na 3 kata s prizemljem,garsonijerom i podrumom,30 stepenica,pa je malo strašnije kad je pregledavaš..Zbog toga smo za svaki slučaj išli s oružjem.Marta je išla prva s štapom drveta a kojem su mini-sjekira i mini-čekić s zaobljenim šiljcima.Ja sam išla druga,s vilicom koja je oštra s dva zubca,to su one velike vilice za gradele.A na kraju je išao Roko isto s takvom vilicom,samo s oštrijim zubcima.Pregledali smo cijelu kuću,osim WC-a za koji smo smatrali da ne treba.Hehe.Kada smo u garsonijeri pokrenuli film,nije radio ni početak!puknucuPošto film nije radio,ja i Marta smo gledale Uvod u anatomiju,a Roko se izležavao na bračnom krevetu.Image Hosted by ImageShack.us
Kada su bile reklame , čuli smo da roditelji dolaze s koncerta.Brzo smo ugasili TV,svjetlo(iako sam ja rekla da će vidjeti da smo ga tek sad ugasili)i u robi ušli u krevet ,nisam ni donijela svoj jastuk..Prepirali smo se za pokrivač jer su bila samo dva,a nas je bilo troje..A ,osim toga,Roko je uzeo sveyes.U zadnji čas smo se pokrili i onda je ušla moja sestra.Sjela nam je na krevet sa zločestim smješkom,i rekla da se ne trebamo praviti.Lol.Marta se prva počela ceriti,zatim ja ,a onda Roko!Na kraju su svi ušli u našu sobu,tj.garsonijeru,a onda su nas pustili da idemo spavati.Kada su svi otišli,mi smo uzeli ključ od kuće,otvorili prozor garsonijere,i izašli iz kuće kroz njega(vrata od kuće su preglasna,pa bi sve probudila).U pidžami smo trčali po ulici,i to bosi!nutsmijehTuristi su nas gledali kao neke luđake!I išao tako jedan par,Roko ih je pozdavio,a onda oni njemu nekako čudno odvratili..Ja sam se u to vrijeme skrivala iza auta,pa sam potrčala kada je par prošao,ali svejedno mi je muški rekao:"I saw you!"A ja se samo nasmiješila-smijeh,i nastavila dalje.A kad su oni izašli iz ulice,onda sam se počela cerekati!Nastavili smo trčati do drugog kraja ulice,a onda smo čuli da neki luđaci pjevaju,pa smo se ustrtarili!Ušli smo u kuću kroz prozor,pa nam nije trebao ključ.Oprali smo doslovno crne noge,i onda smo išli leći.Ja sam spavala u sredini,Roko s moje desne ,a Marta s lijeve.Cerekali smo se jer smo jedan drugome radili grimase,glumatali itd.a kada smo se smirili i skoro zaspali,mene Roko izlupao i rekao da to prenesem Marti.Ja prenijela Marti i onda ona mene izlupala i rekla da to prenesem Roku.Prenijela sam Roku,i tako je išlo u krug,dok me nisu oboje počeli tući u isto vrijeme!Toliko smo se smijali i vrištali da je došla njihova mama i rekla da nam je ovo zadnji put da zajedno spavamo.Onda smo se smirili i zaspali.Ujutro nam je rekla da je bilo 1:20 kada je ona došla dolje,i da je na stepenicama srela moju mamu koja nas je isto išla smiriti,i da je bila toliko ljuta,da bi me sigurno poslala gore,ali ju je preduhitrila i rekla da će nas ona smiriti.Ujutro smo se isto tukli i vrištali pa nas jeopet njihova mama smirivala jer moja ,hvala Bogu,nije bila kod kuće.Danas sam se sjetila da smo se mogli slikavati ,pa da vam stavim slike,išli smo se danas slikati da bar stavim ikakve slike.Martu sam slikala,sebe nisam,a Roko se nije dao jer je toliko sramežljiv..Ali slikala sam ja njega potajno ,i njegove pločice....Ali skužio je on to,pa mi sad neda da to objavim..Dogovorili smo se da ćemo se slikati kako skačemo s mula na plaži ,ako stignemo,pa da ću vam objaviti.Puno hvala svima koji su pročitali ovaj post,i imali strpljenja,idem ja sad,(redoslijed ovog kilometražnog posta sam smislila danas na plaži)dead!Ki$$ach!

- 14:54 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.