ČLANICE
Analie,
Naj Lady 1 ,
Nikolina d,
Mistery - girl,
Raye ,
Harty ,
Iva50804 ,
Anisaa,
Lane 000 ,
Jana j,
Donnal,
Merijem,
Lakana,
Lizzy ,
Super ladyca,
Maya_dubrovac,
Kristen444333,
Coco,
Maty 1705(Tea Directioner),
Diannchy,
Filipina bik,
Elma Hasic,
Nina k.,
Bary,
Desy 123,
Erna Avdic
Nikol malla

Lady Kreativke

22.03.2012., četvrtak

L. Raye

Odlučila sam s vama podjeliti predgovor svojeg novog romana, koji je u procesu nastanka. Jako me zanimaju vaši komentari! Kiss kiss

Prolog

1300.

Bježale smo. Trčale koliko su nas noge nosile. Ali šuma je bila mračna i puna prepreka, tako okrutna. Kao da je željela da nas uništi. Ali nismo odustajale, borile smo se zbog naših obitelji, naših kćeri.
Bili su brži od nas, znala sam to. Mogla sam vidjeti svjetlost baklji kako se približava. Digla sam pogled prema nebu i punom mjesecu koji je osvjetljavao put kroz krošnje drveća. „Bože, molim te, pomozi nam.“
Ali tada nas je sustigla. Bojala sam se ovog trenutka više nego bilo čega drugog u životu. Nosila je do poda dugu, crnu haljinu, a duga kosa joj je divlje vijorila. Bila je to jedna od onih koji su nas željeli vidjeti na lomači. Mislili su da smo vještice, ali nismo bile. Ona je bila „jedna od onih koji su prešli na tamnu stranu“.
„Sada ste gotove“, rekla je.
Ljudi koji su nas proganjali i dalje su bili blizu, ali ne toliko. Razmjenile smo poglede, a u očima svojih prijateljica vidjela sam strah. I sama sam se bojala. Ostanemo li sustići će nas ljudi, a ako odemo ona će nas slijediti i uništiti. Nismo imale više snage i sama sam to znala, ali nisam željela odustati. Željela sam se boriti za svoj život! Ali moje prijateljice su se predale i ona je to vidjela. Nisam ih željela ostaviti same.
„I bolje da ste se predale, vještice jedne!“
„Ti si vještica!“ rekla sam joj.
„Proklinjem vas! Sve tri, vaše kćeri i kćeri njihovih kćeri i tako naraštajima. Prvorođena kćer će biti ta koja će nositi vašu kletvu u svojim žilama. Tako dobre, a dobit ćete sposobnosti koje će uništiti svijet. Moći tame, vode i zemlje. Moja kletva koja započinje sada će vas pratiti dok zadnja pripadnica vaših loza ne izumre! To je kazna zato što ste me htjele izdati.“
Njen smijeh mi je odzvanjao ušima, a odjednom mi je tijelo počelo gorjeti iznutra. Ipak smo na kraju bile u pravu, ali nitko nam nije vjerovao. Ona i je bila vještica. Bol koja mi je prolazila tijelom bacila me na koljena. Vidjela sam da su baklje blizu, previše blizu, ali više se nisam mogla ustati. Vidjela sam kako biježi, a nekad nam je bila prijateljica!
„Evo ih! Evo vještica!“ čula sam kako je netko viknuo.
Ovo je bio naš kraj, osjećala sam to. Suze su mi počele teći niz lice, moja jadna kćer. Znala sam da je postala jedna od „Ukletih“, osjećala sam to u krvi koja mi je gorila u žilama.
Sada sam ih mogla vidjeti, sve njih, ljude koji su nas progonili optužujući nas da smo vještice. Koji tužan kraj.
„Sada ćete platiti svoju kaznu... vještice!“ rekao je i bacio baklju na mene. Drugi su napravili isto.
Sada nam nije samo gorila unutrašnjost, već i mi same. Vrištale smo od boli dok su na vruči plameni jezici polagano palili kožu i kosu. A onda je nastupio mrak.





- 19:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (13)
Ožujak 2012 (30)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

UPUTE
Ne znam koliko se vi razumijete u blogove, ali Nikol će vam dati lozinku i korisničko ime. Njima se koristite jedino u trenutku kada želite nešto objaviti. Ako pak želite komentirati nečiji post odete pod "komentari" i kliknete ili prijava na facebook pa preko svog fejsa komentirate, ili anonimno. Koristite se svojim imenima koja imate u igrici tako da znamo tko je ko i nakon svakog komentara se potpišite. Ovdje smo da se zabavljamo i podijelimo svoje radove jedne s drugima. :D Ovaj blog je PRIVATAN i jedino je članicama dopušteno imati lozinku i korisničko ime.cerek