nedjelja, 21.05.2006.

*sarkastično* Dimmu Borgir kicks ass!

Ajme, predugo nisam bila u Marišćini! Jučer smo odlučile obnoviti gradivo i bilo je predobro!
Kao i uvijek, započinjemo laganom šetnjicom gradom, a vani nikog živog (od bitnih ljudi, je l'). Pa gdje su svi nestali?! Ble votevr, idemo dalje... Prođe onaj pravi nelijep samuraj, a Ambi kaže: „E, a š'a ne bi prošao onaj lijep kojeg actually želimo vidjeti?“. Zašto ovo pišem? Ah, vidjet ćete... Movin' on.
Odlučimo otići do Spirita oplakivati prošlost, haha! I nikog živog ni tamo, osim... Približim se ja i gotovo u šoku izustim: „Deni?“ E, kol'ko njega nisam vidjela... Od... Od prvog razreda, mislim. Predugo! istračamo mi sve bivše kozalske osmaše gen. 03./04., svašta se tu doznalo, hehe :) Na kraju smo zaključili da su svi onak' malo propali. A muu. Like I care.
Dakle, sretna, gotovo euforična s kolegicama napuštam područje Spirita žureći na zadnji bas za Šćinu. Vozimo se... Vozimo... Još uvijek se vozimo... Je li ono...? Ha, ma mo'š mislit'! Oh my God!! Ma nije, š'a ti je... Oke, ipak je. Lijepi samuraj, da, onaj THE samuraj je u basu! U basu za Marišćinu. Ovo je predobro. A već sam pomislila kako nikakvih ironičnih spletki neće biti. Doduše, likac je izašao van prije nas. Ah, fala Bogu, jedan problem manje :)
Oh no! Tu je i Tiranin Mnogi. „'Ko me dira?!“ Ovo samo naviru moja sjećanja... A jadna i ona djevojka... Mislim, ne mo'š Harryja Pottera zamijeniti s... S ovim tu, s tim Mnogim. Kad se samo sebe sjetim... Ali ajde, „always look on the bright side of life, du du du du...“ – ja se barem sada smijem onima koje ne znaju pravu istinu, hehe :)
Aaaaa, kad će moji konkvistadori?! Ne puštaju tu „Riotsku“ jurišnu („Riotsku“ pod navodnicima jer smo konstatirali da je pjesma krivo ubačena u jukebox). Ipak, imamo zanimaciju – neka wanna be bikerska treba trudi se (nisam rekla uspješno ;)) otpjevati sve pjesme. A riječi ne izlaze...
Oh my God! Levo?! Ma nije, ne... Ne može biti, relax man... Issse, ne može!!! Previše je to za jednu večer! Dižem pogled – yep, Levo. Gledam kroz prozor čisto još jednom za provjeru... Oke, nije Levo :)
Ah, š'a ćemo mi sad, ha? Malo je i dosad... Oh no, evo ona hebena Čop Skrui. Zašto ju svi pjevaju?! Oke, ajd' idemo i mi. Danas se vide posljedice ;) Malo nakon idu konkvistadori iliti Conquistadores :) Good, good... Sad možemo i kući. Go Finland, go, go! Issse, ne mogu vjerovati da postoji ufuraniji bend od Dimmu Borgira *shoots herself*

- 19:37 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv