utorak, 16.05.2006.

Exkluziva!!

Sad me frendizza zvala - ekskluzivne vijesti!
Koliko je bolno zaglaviti se na vratima autobusa?
A koliko je bolno gledati zacrvenjena lica oko vas koja doslovce pucaju od smijeha?
Priča kaže sledeće...
Iako se radi o meni poznatoj osobi, frendizza mi nije htjela otkriti njegov/njezin identitet. Izvući ću ja to iz nje... Dakle, po dolasku stanovitog autobusa (vjerujem da se radi o 7 ili 7A pošto se ona vozi istim) neki su odlučili zaobići pravila provlačeći se na stražnja vrata. Vrata su se ztvorila u nezgodnu času te je nesretni frik/frikica ostao/la napola na terenu kod Slavice. Ručicom je osoba razmaknula vrata pokušavajući psovkama okolini pokazati u kakvoj je "fušastoj" situaciji. Nažalost, osoba se uspjela osloboditi :( Manje smijeha za nas. Pratioc (također nepoznat identitet i spol) nije pristigao spomenutoj žrtvi u pomoć što dodatno začinjava ovu situaciju...
Već mi neke rime padaju na um... Razmislit ćemo, hehe thumbup

- 21:07 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv