<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my little world...

odraz misli jednog običnog djeteta koje je na neobičan način posebno...

music...pictures...


o običnom djetetu koje je na neobičan način posebno...

zovem se Tonka.
rođena 18.4.1994.
prvi razred SŠ Ivan Švear.
Ivanić Grad.

Volim:
glazbu
prijatelje
crvenu i crnu
sanjariti
biti vani
smijati se
voljeti
svoje starke

Ne volim/podnosim:
svašta i ništa

msn: tonkicatortica@hotmail.com

ispuna praznine...

JA

Ja sam toliko ista, toliko obična milijunima djevojaka-ni djevojčica-ni djevojka. Izlizane traperice. Cipele do gležnja, kosa smeđa, ošišana na repove - JA – na prvi pogled dijete, u duši čovjek. Uzaludno čekaju haljine, suknje i košulje i tužno gledaju svečane cipele. Potpuno sam ista danas, kao i jučer, kao i sutra. A imam punih 14 godina…14 godina haljinama, u stranicama dnevnika. Spokojno čekajući da izađem iz izlizanih traperica, iz dubokih cipela, da začešljam razbarušenu kosu i prvi put nanesem šminku na oči. Tako, ne više dijete, dobivam
želju da razbijem ogledalo, da ispreturam ormare i da nađem traperice, da razbarušim kosu, da trčim, da lutam, da pišem pjesme, da mrzim kišu, tu kišu i samo nju…ali godine su tu. Ozbiljno šećem parkom, pričam samo o ozbiljnim stvarima. Tek kad negdje ugledam staro društvo, poletim…pronađem svoje - JA – nađem sebe!
I ponovno igram stare igre i ponovno guram druge na tjelesnom i zaklinjem se da nikada neću odrasti!!!



MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!



MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!



MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!



MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!



MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


 at Avatarz.com


Crossfade - So Far Away

I've been changin' but you'll never see me now
(I've been changin' but you'll never see me now)
Now I'm blaming you for everything

No more holding it in
How many years can I pretend
Nothing never goes the way it should
No more sitting in this place
Hoping you might see it my way
Cause I don't think you ever understood
That what I'm looking for are the answers
To why these questions never go away

[Chorus]
I'm so far away
I've been changin' but you'll never see me now
I'm so far away
Now I'm blaming you for everything

No more waiting for the end
Of every day that I will spend
Wishing that I only had a choice
No more pushing you away
Cause I will be busy watching things going my way
Never looking back on this anymore
Because what I'm looking for are the answers
To why these questions never go away


[Chorus]

I've been changin' but you'll never see me now
Now I'm blaming you for everything

I'm so far away

Hey hey watch me wave
Goodbye to yesterday
Nothing left in my way
Hey hey I've been saved
With sun shining on my pain
Getting me through this day
Hey hey watch me wave
Goodbye to yesterday
Nothing left in my way
Feels so good to say

[Chorus]

Now I'm blaming you

I'm so far away



credits: duckdz. - x,x,x

18.04.2008.

"Gdje sunce sluša riječi...gdje sunce ljubi lice..."

Meni je danas rođendan!!
Imam 14 godina!!
Baš sam cool!!
I imam novu frizuru!!
I baš sam si cool!!

Nisam se duuuuuuugo javljala pa da nadoknadim...
U subotu 12.4. bila sam na "trio" rođendanu...Sonja, Kiki i Šoja su zajedno slavili...bilo je luuuuuudo!!!
Ovaj tjedan mi je dobro prošao...skupila sam 8 petica...hehe...
Tinka ode u Gardeland...i ja bi tamo!!
Anja se naljutila na mene...ne znam zašto...ne mogu shvatiti zašto...
Ali nema veze...to me malo muči...ali ok...
Inaće sam odlično...imam 14 godina...sad sam cool...hehe...

Ne znam kaj da još napišem tak da ću objavit ovaj post...
Vidimo se, a ako se ne vidimo onda se čitamo!!



Sad sam se sjetila...još bih htjela ovo napisati...
Ja nisam osoba koja će nekome dati svoje potpuno povjerenje...ali onima kojima ću dati svoje potpuno povjerenje...oni su ga zaslužili...njima vjerujem u potpunosti...za njih bi dala život...svoj život...njih volim...a kada me oni povrijede...onda sam slomljena...gubim vjeru u sve...u sebe...meni trebaju ti ljudi...ja ne mogu bez njih...Barb...hvala...za ono jučer trebalo mi je da vidim lice nekoga kome vjerujem...koga volim...hvala...tebi vjerujem...


14:21 - Komentiraj ( 7 ) Print - On/Off