< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

Pa nadam se o.k.... vi procjenite...
vans,  Image Hosting

 

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 

nešto malo o meni:

IME: Ivana
PREZIME: ----------
VOLIM: hranu,tv, frendove i frendice,blog...
MRZIM: narodnjake,profesore...
OD SLAVNIH VOLIM: Nelly Furtado,Beyonce,P!nk,Akona,Shakiru,Olsenice, Jima Carreya...
GODINE:13


Mojih 5 najboljih filmova:
-Vječni sjaj nepobjedivog uma
-Nebo boje vanilije
-Broj 23
-Sjećanja jedne gejše
-Najbolje iz Malibua




sad girl,  Image Hosting

shakira,  Image Hosting


Click here to get avatars like this!



mycodesplace.com



 Image Hosting


Najdraza serija?
Lude 70-e
Kralj Queensa
Svijet prema Jimu
Svi vole Raymonda
  
pollcode.com free polls




 



th music,  Image Hosting

emo,  Image Hosting

akon,  Image Hosting

akon,  Image Hosting


Rihanna Lyrics
Shut Up and Drive Lyrics




IIrresistible
VVirile
AAmbitious
NNaughty
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

no music,  Image Hosting

jinx avatar animated full body,  Image Hosting

music,  Image Hosting

angel,  Image Hosting



Avril Lavigne Lyrics
Hot Lyrics



Nickelback Lyrics
Rockstar Lyrics

WiCeVi:

Piše Ivicin razred na temu: Kako sam proveo ljetne preznike.
Ivica je napisao:
- "Hvala na pitanju, dobro."


Zaustavi policajac plavušu i kaže:
- "Moram vam naplatiti 300 kn zbog pokvarenih svjetala."
Kaže ona:
- "Super, u servisu su mi htjeli naplatit 1000 kn."

Vratila se plavuša iz Amerike sa izbora za miss
svijeta. Pitaju kolegice kako je prošla a ona veli:
- "Ne znam, ali pisalo je u novinama da sam MISS TAKE."


Hvali se Perica Ivici:
- "Ja sa bio jako pametno dijete! Prohodao sam s 9 mjeseci."
Kaže njemu Ivica:
- "Ja sam bio još pametniji! Pustio sam ih da me nose do svoje 4 godine."



Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


eternal sunshine,  Image Hosting


Click here to get avatars like this!













 


srijeda, 05.03.2008.

 

evo, došao je red i na štafetu...

Zagrljaj ili poljupci?
Paaa... ovisi s kim...hehhehwink ma šalim se, tata!

Pepsi ili Cola?
Ma meni je sve to isto

Čokolada ili vanilija?
Čokolada, definitivno.njami

Slušati nekoga kako govori ili govoriti?
Ovisi... koji put kad puno pričam me zabole usta.

Kod dečka...

Boja očiju?
Svejedno.

Kratka ili duga kosa?
Duga!

Visina?
oko 1,80... jer sam ja dosta visoka.

Hot ili cute?
Ako je zima onda cute, a ako je ljeto onda hotnaughty

Frendovi...

Najbolja frendica?
Ajooooj, ima ih puno najboljih... ali the best of the best je Diana...

Pa opet ovak općenito...

Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled?
totalno

Tko je zadnja osoba...

Koju si poljubila?
ne sjećam se...kiss

Koju si zagrlila?
pa jednu od frendica u školi...

S kojom si razgovarala na telefon?
Diana.

Na koju si vikala?
moja idiotna 5-godišnja krava..pardon, sestra...

Pa opet ovak općenito...

Uzimaš li droge?
No way!

Piješ?
Nope

Koji je zadnji film koji si pogledala u kinu?
Sweeney Todd. fkt je zakon!smijeh

Najveća slabost?
Lako planem..

Najveći strah?
Psi... jedan me ugrizo za facu kad sam bila mala...još imam ožiljak.

Prva pomisao kad se probudiš?
Hmmm, kako je danas raspoložen prof iz zemljopisa?

Slažeš li se s roditeljima?
da, uglavnom.

I to bi bilo sve!
I hvala Lordici na ovoj štafeti!
Pozzmah





| komentari (46) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.