Grijeh mi je ime...
Ludost prezime.
Samoća me obilježava...
Po lažnom velikom osmjehu ostat ću zapamćena.
Mrzim sebe najviše
I sav svoj nedovoljni trud,
Nepoznatima dajem snagu
Iz srca crpim njihovu slobodu.
Ja san onakva kakvom su me oblikovali.
Hoću li krenuti naprijed
Ili posrnuti?
Ne mislim na sutra
Niti želim znati sve
Jer život samo je laž
I nepotrebno ufanje.
Nevinost svoju prodala sam nebu,
Zauzvrat dobila krv i suze...
Nikad na staro vratiti se neću
I nikad...
Nikad
Priznati neću.
Samo tiho prošaptat ću riječi
Koje istinu o meni zbore
Ali nitko moj vapaj čuti neće
Jer ne želim njihov pogled baciti
Na rane svoje.
Možete govoriti o meni sve.
Ne morate reći ni riječi.
Kažite ono što leži vam na duši
Ja sigurno zamjeriti neću.
Veseli me što netko želi čuti moju priču
Ali osuđivanja su prevelika da bih izgovorila to.
Samo lagano zapjevat ću tišini
Neka prijatelj moj postane sloboda...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (6)

...komentari ima ih/nema ih

design: T

font: ×

slika: ×

Opis bloga

Jaa...

*samo joS jedna cura
*oboZava piSanje
* Nightiwish
* Belly danCe
* vampire
...
ziVim svoj zivot kako JA ocu.
praviLa ne poStoje
zoVu me raznim imenima...
luđakinja,drolja,buntovnica... -.-
vi me zovite kako god vi hocete
I DON'T CARE

Nisam jedna od onih osoba kojima je sve savrseno.
Ima dosta govana u mom zivotu.
lazi i prljavih igara. a vi...vi cete znati sve...
naravno ako vas zaniMa

...

Linkovi

AniMe otakU
...Christina Tomoe Kuran...



I LoVe yOu
happy girL in the happy worLd


sk8 kuLL
skeJterica

ponedjeljak, 30.08.2010.

Yo.!

tuzna sam...jako.
Jebe me svasta u zivotu.! grrrrr
sve osin ekipe. za njih bi glavu u vatru stavila.

Volin ih sve vise i vise i neznan kako cu sad bez njih kad pocme skola.
<3 Metal <3 oni su mi totalno navukli na metal. i zavik cu i nbit zahvalna na tome.
Sa njima nikad ne moze bit dosadno.
Drugaciji smo od ostalih ekipa koje se setaju po gardu i vrime provode u kaficima.
Svako od nas u sebi nosi svog freak-a.

Dugo me nije bilo radi raznih sranja. Pocipala san se cak nedavno. Mrzin te cure koje nemju svoj zivot pa se misaju u tuđi.
i onda se još dođu kurcit. Pocipala san se sa tri cure (one su mene napale) uskocila je i Anička.
Nemogu rec da nismo i mi dobile dobre batine ali ni one nama nisu ostale duzne.
Meni je jedna on njih slomila rebro pa su me moji (koi su sve to podnili mirno,jer svacaju da ja nisan nista kriva)
poslali u Supetar dok se situacija ne smiri dok mi rebro ne zacjeli. Morala sam ko nesto mirovat i tako ta sranja.

U supetru je bilo super. Svaki dan san isla u to jedno malo dalje misto sa buson. Tamo mi zive dvi pre dobre prije.
Bilo nam je super. Prvi put u zivotu san se bas ono napila. Ubila san se kralju.
Rođak me izvuka pa tetka nije nista skuzila.

Sta se tice ljubavi pun mi je kurac SVEGA. Viktor...toliko ga volin...
Nikad nisan mislila da ovo moje malo srce moze toliko volit.
A on mene mrzi -.-
Ima onu novu curu znate, koja je na kraju ispala skor okej osoba i postala mi je poprilicno draga.
Sretna san zbog njega...drago mi je sta je bar neko od nas dvoje krenija dalje :).

a Nikola...on je sam sebe zasra kraljuu... -.-
napravija je sranje koje je sad nevazno i gotovo. ne osjecan nista vise prema njemu.

pun mi je kurac ljubavi i svega.

Skola... iako jos nije ni pocela ja jedva cekan da završi. -.- želudac mi se preokrene kad se sitin da pocinje za 6 dana.
Ne veselin se...niti malo.
Falit ce mi ekipa. Sigurna san da cemo se viđat vikendima ali pitanje ce bit koliko cu ja moc izlazit...jer znate moju majku i njena visoka ocekivanja :SS

Sad kad se vratin u skolu..morat cu opet gledat sva ona mjesta i prolazit ona sama....morat cu se opet sjecat njega i svega sta smo prošli.
Pitan se jel on ikad ovako promili na mene..
vjerovatno ne.
Kiša je dnns padala. Bas se osjeca jesen u zraku. Podsjeca me na njega. Onaj njegov pomjesan miris cigareta,marihuane i kiše.
Teško mi je kad mislim na njega.
Ako stojim na plazi dovoljno dugo vidim ka kako prolazi sa ekipon.
U zadnje ga vrime ne viđan. Vratila san mu majcu i svo zalo i nakit koje mi je da preko njegove nove cure.
Iako me ona pitala zelim li barem majcu zadržat... ja sam samo rekla ''nosi to šta dalje od mene''
Toliko puta zagrlim Frku ili nekog od ekipe i zamisljam da grlim njega.
Fale mi ti dani...volila bi to prozivit jos jednom.

Vama se ljudi ispricavam na jadno i pretpanom postu i na greškama u pisanju.

volin vas sve.

Peace.!



~ komentiraj (21) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.