<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ZAMKA 2:ZAUSTAVITE KONAČNO TU POKVARENU TRAKU




Svi mi,negdje duboko u glavi,imamo "pokvarenu traku" koja nam govori:"Mrzim vježbe!Zašto ih uopće radim?Nikad neću smršavjeti 10 kilograma!" Često i ne registriramo ovaj glas,ali to ne znači da on ne podriva naš put do cilja.Jedan od načina da postanete svjesni ovog sabotera jest da svoje misli zapisujete u dnevnik.Istodobno,pokušajte zamijeniti negativne misli-u vašoj glavi i u dnevniku-pozitivnim i ohrabrujućim("Sviđa mi se što se osjećam dobro i što sam puna energije svaki put nakon šetnje" ili "Ovo moram učiniti jednom tjedno").S vremenom,ohrabrujuće misli zamijenit će negativne poruke koje vam šalje pokvarena traka.

Najveći problem je što se meni ne da pisati dnevnik. Imam 9 bilježnica iz razdoblja 99-05 i više mi se ne da. A još manje mi se da pisati o tome kako sam debela i kako se dobro osjećam kad idem u teretanu.
Što je najbolja stvar, stvarno se dobro osjećam kad idem u teretanu. I nije da ne volim vježbanje, samo mi se ne da. LIJENOST!

Ali imam pokvarenu traku. I govori mi da nikad neću smršavit. Onda ja kažem: Dobro i pojedem još jedan kolač. Vjerujem joj.
I to moram izbacit iz glave.


07.07.2008. | 17:31 | Komentiraj | 9 | # |