<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

... eto kratki post u nedostatku inspiracije i u višku tjelesne temperature..



Naravno..
Zašto ne meni?
Pogotovo sad kad je lijepo vrijeme, nemam ispite i vani se može raditi milijun stvari..

Iščašila sam gležanj.
Skočni zglob mi je iskočio iz čašice.. Prije točno osam dana.
Ja još uvijek ne mogu stat na nogu kak se spada, a kamoli išta trenirat ili bilo što slično..
I ode mi u k... sav moj trening i sve moje.. Sad samo malo(??) jedem.. A fali mi i trčanje i aerobic..

Nakon što sam iščašila gležanj, dobila sam gripu.. Već 5 dana imam temperaturu i kašljem ko zadnji nikotinski ovisnik..

Ovo stvarno nije moj mjesec.. A baš bi trebao bit, s obzirom da mi je za 2 tjedna rođendan.. :)

Curke, nadam se da ste vi bolje od mene, istini za volju, gore i ne možete bit.. :)

Unkica, tnx za mail.. :))


10.05.2008. | 19:45 | Komentiraj | 7 | # |