<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Povratak ratnika


Evo me!!

Nije me dugo bilo, gotovo mjesec dana..

Update od zadnjeg posta:
Razočarana ne djelovanjem UN dijete, proklela sam sve dijete koje postoje na ovom svijetu, i mjesečevu, i UN, i Atkinsovu, i Zonu i sve ostale koje postoje, a za koje ne znam.
Pojela sam strašno puno čokolade.
Nakon toga sam pojela jako puno svega.
I tako sam radila nekoliko dana za redom.
Nakon što mi je bilo slabo u nekoliko navrata nakon jela, otišla sam i kupila si cipele.
Uplatila sam odlazak u Francusku u svibnju.
Ponovno pala isti ispit i posvađala se s asistenticom.
Našla dečka. :)

To destruktivno ponašanje trajalo je dva tjedna.
Nakon toga, uzela sam tenisice, i krenula trčati. Trčala sam dok nisam umrla (figurativno, naravno). Danas trčim 4 kilometra na dan, izuzev subote i nedjelje, i tri puta tjedno idem na aerobic (ništa novo).
Jedem doručak, obavezno. Za ručak jedem jako malo, a za večeru voće.

Postala sam ljuta.
Shvatila sam da mi je tako lakše nositi se s neuspjehom. Ili tugom ili razočaranjem.
Sad iz čiste ljutnje prema glupoj UN dijeti koja baš neće funkcionirat na meni, trčim. E to ne može ne uspjeti, jednostavno ne može.
Jesti jako malo i jako puno trčati. I hodati, a ne voziti se.

Ne može ne uspjeti.
Inače svi zakoni biologije, kemije i fizike padaju u vodu..
A to sumnjam da ću uspjeti vlastoručno učiniti.




02.03.2008. | 21:30 | Komentiraj | 9 | # |