travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Novi box koji je promijenjen 13.10.2007.

Ovim blogom upravljaju dvije lepojke, Ivona i Dea.
Dea i Ivona mogu svašta.
One su lijepe ali nisu umišljene xD.
Ako nas ne poznajete, vjerojatno nećete ni skužiti što zapravo želimo reći u našim postovima.
xD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vid nas kak smo lijepe ^^

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
^^ajme kak smo i tu lijepe. ljepota koja pozira s nama je Birdie xD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
^^a ovo je gracija, kuma Deine tikve, i ona je isto lepojka i Isus ju obožava xD

Image Hosted by ImageShack.us

Jednog dana kad narastem, želim biti slobodna, totalno slobodna, da me nijedan zakon ne ograničava, da mogu biti vani koliko oću a da mi murja nije na svakom koraku, da navečer u 4 mogu slobodno šetati bez straha da će mi neka pijana budala oduzeti čednost xD
I jednog dana kad narastem želim biti slobodna, živjeti gdje hoću i skim hoću, raditi što hoću bez da mi itko prigovara.
I želim otići na Kubu.
Tamo je bila moja zubarka, pokazala mi slike i svidjelo mi se.
Ima dupina.
hoću Na Kubu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Jednog lijepog dana svojoj veoma mnogo vrlo jako puno dragoj prijateljici Ivoni obećala sam da ću pisati blog. I evogac...Ovaj blog je napravljen upravo za nju. Napokon. Obećah joj to negdje za dan škole, a sad je skoro već mjesec dana prošlo od tog obećanja.
Inače, Ivona je veoma drago dijete. Obožavam ju. Cura iz sjene...Curica koja ima jako vrlo mnogo puno čudnu sudbinu. xD. Tako je ona vjerojatno jedino dijete koje se može razboliti zadnja dva dana nastave, dva dana prije početka praznika. Ivona, voljam te.


Image Hosted by ImageShack.us


Jutrom se sjeti Boga, u podne zadovoljno blaguj svoj kruh, uvečer
se razmisli da ćeš umrijeti, noću spavaj slobodan od svih briga.


Image Hosted by ImageShack.us

***

Čuvaj se malih pukotina;mala će pukotina potopiti i veliki brod.
Benjamin Franklin

***

Nikad nisam bio siromašan, ali sam bio bez novca. Biti bez novaca je prolazno stanje: biti siromašan je stanje duha.
Mike Todd



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

***

Oni koji nikada ne mijenjaju mišljenje, vole sebe više nego istinu.
Joseph Joubert

***

Kad su svi protiv Vas to znači ili da ste apsolutno u krivu ili apsolutno u pravu.
Albert Guinon


***

Image Hosted by ImageShack.us

***

Tko želi nešto naučiti, nači će način; tko ne želi, naći će izliku.
Pablo Picasso

***


Budite kao baklja na nebu, zračeći ljubav i svjetlost.
Zamislite tisuću takvih baklji na nebu, poput sjajnih zvijezda u
dalekim galaksijama koje možete vidjeti za vedre noći.
Vi imate u sebi istu snagu da zračite ljubav i svjetlo i trebali biste
sjajiti poput zvijezde, od trenutka kad se probudite ujutro pa do
trenutka kad idete spavati.



***

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

***

Spavao sam i sanjao da je život radost. Probudio sam se i otkrio
da je život služenje. Dao sam se na služenje i spoznao da je
služenje radost.

Tagore

***

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

***

Naposljetku, suština saznavanja nije u tome gubimo li igru, već
kako gubimo, što s time spoznajemo, čemu nas je poraz naučio i
kako nas to mijenja. Gubiti na određeni način znači - dobivati.


***

Oprezni ljudi koji na sve misle, koji sve predviđaju, stalno upadaju
u klopke, jer računati na poteškoće, znači stvarati ih.


***

Image Hosted by ImageShack.us

***

Trebamo pokušati točno reći ono što govorimo, ne očekujući da naši
prijatelji pogađaju značenje naših riječi. Umjesto čitanja misli svojih
prijatelja, trebamo provjeriti jesmo li ih pravilno shvatili.


***

Don`t be afraid your life will end. Be afraid that it will never begin.

***

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Create yours at BlingyBlob.com!



Create yours at BlingyBlob.com!


ponedjeljak, 30.04.2007.

Kovalentna veza nastaje spajanjem atoma nemetala

Jadna današnja mirna i odgovorna dječica moraju ispaštati zbog hiperaktivnih derištadi željnih avantura.
Donosim priču o 4 djevojke.
Bio je zadnji dan mjeseca aprila i 4 lepojke-Kitara, Kitica, Kita i Kitana (xD) nakon kave i sladoleda prošetale su se promenadom.
Kitana i Kitara su se raspričale i hodale brzim hodom.
Kitica i Kita nisu htjele hodati pa su sjele na klupicu.
Nakon dugo vremena primjetile su da Kitare i Kitane nema.
Nazvale su Kitanu i ona je rekla:
„Tu smo u nekom sablasnom parku kod onog dvorca, dođite po nas.“
Kita i Kitica hodale su i tražile ih i našle su dvorac i cijelog ga obišli, ali nisu našli neki ulaz u taj dvorac.
Ponovno su nazvale Kitaru i Kitanu, ali objema su mobilni uređaji bili isključeni.
Kita i Kitica tražile su ih, zvale ih, ali ove se nisu javljale.
Pao je mrak.
Kita i Kitica napravile su par krugova oko sablasnog dvorca i Pijane.
Nisu našle Kitanu i Kitaru.
Već su se uplašile.
Ozbiljno su se uplašile.
Na mobitel se i dalje nisu javljale.
Napokon, Kitanin mobitel se upalio i Kitana se javila te je rekla da im nađu neki izlaz jer su se zaglavile i da ne mogu pronaći rupu, što li već, kroz koju su ušle.
Kita i Kitica vraćale su se sa sredine Pijane do sablasnog dvorca.
Ništa.
Vraćale su se.
Kita je ugledala jako puno žaba i to ju je jako uplašilo.
Vrištala je.
Skoro pa su se vratili na Pijanu, ali tad je Kitana rekla da su izašle.
Našle su se kod Rokove crkve.
Kitana i Kitara su samo zezale Kitu i Kiticu.
A Kita i Kitica su se jako upklašile za njih.
Crne misli prolazile su im glavom.
Eto kako možete izgubiti prijatelje...
Kako to smješno zvuči...
I nerealno...
Ali, vaš prijatelj može otići u dućan, što je sasvim rutinski proces, i nestati.
I nikad ga više nećete vidjeti.
I to se događa.
Ali hvala Bogu, Kita i Kitica nisu izgubile prijateljice zauvijek.
I nisu se toliko jako ljutile na Kitaru i Kitanu što su ih malo zezale.
Ipak su osjetile veliko olakšanje.
Ali možda se i malo ljute na njih jer su zbog njih kasnije došle kući i propustile omiljene serije =(
Ovo je istinita priča koja se dogodila ove noći.
A Ivona i ja smo zajedno prošle tu avanturu.
Moglo bi se reći da smo glavni akteri ove priče.
I shvatile kako je jadnim brižnim roditeljima.
Ivona, voljam te. Laku noć.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (6) | print | # |


ponedjeljak, 16.04.2007.

Ego Emu Emoi Eme

Ponedjeljci su nešto što najviše mrzim na svijetu.
Prošli su dakle praznici i sva ona rutina, navika, pala je u vodu =(
Umjesto da se ustanem u 10, upalim msn i odem spavat, ja sam se probudilo u 7 =(


EDIT 2.5. Ovaj dio posta mi se njet sviđati pa ja to obrisala
EDIT 3.5. Nije mi se viđalo pa sam skoro cijeli post obrisala, ipak je sad ovo javno xD

Valjda.
Valjda je raspoloženje.
Uglavnom.
Etogac. Post. Reda radi.
Pa-pa Ivona. Voljam te.
Naprawi ga i ti xD

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (2) | print | # |


utorak, 10.04.2007.

Sarma

Nadam se da vas je Zeko posjetio i ostavio trag.
Meni je. Wiii.
Danas je utorak. Jeije.
Njet. To njet valjati.
Neki dan ja i išlo kući i srelo nekog emo klinca u tramvaju.
Klinac nekih 11-12 godina.
Nije dovoljno što si je uvrnio hlače gore da mu se vide marte i što je imao čudnu frizuru, već je na poleđini jakne imao napisano-EMO.
Jedne subote, odnosno, ove subote, išla sam na večernju čajanku (sa Ivonom =) )
Vratila sam se sat vremena ranije pa su starci bili ljuti na mene.
Rekli su mi da ako kažu da se moram vratit u 9, da se vratim u 9, ak kažu u 1, onda u 1, ni minutu ranije, samo može kasnije.
A ovo bi trebala biti demokratska država.
Ništa ne kužim.
Smijem kasniti, a ne smijem uraniti.
Ahaaaa. Sad skužilo.
Ali njet skužilo zašto.
U mojoj neskromnoj kućici ovih dana bilo je jako mnogo veoma vrlo puno hrane.
Ja popapalo svu sarmu =)
Sarma je zdrava.
Mrzim kad netko izjavi da obožava sarmu ili to uopće ne izjavi, svejedno.
ono što hoću reći je da mrzim kad netko jede sarmu a izvadi kupus a onda izjavi da je jeo sarmu.
To njet sarma!!!!!
Treba stati na kraj takvim mekušcima!
I treba im prestati posluživati sarmu jer ima puno ljudi koji bi ju htjeli jesti, a ovo je praktički bacanje sarme!!!!!!!
Konjevi. Naljutili me.
Sad sam moralo uzeti zvrk da bi se smirilo.
Oke.
Sad kad smo kod konjeva, neki dan sam bila na konjičkom.
Diralo konje.
Jedan konj me je poljubio u usta.
Htjeo me je zažvalit ali ja mu njet dalo.
Jeo mi je zrak iz ruke.
Dražestan.
Agnus Dei.
Image Hosted by ImageShack.us
Jučer sam bila u Parku Prirode Jankovac.
Veoma vrlo mnogo jako puno lijepo.
Igralo se sa malim, smeđim, čokoladnim žabicama promjera 1 cm i gušterima.
Bio je jako lijep dan jučer.
Uzelo sam deku i leglo na sred livade.
Totalno sama. Ja bila.
Sunce je sjalo.
Nebo je bilo nebeski plavo.
A oblaci snježno bijeli.
Vjetar je lagano puhao.
Bilo je jako vruće.
Dodirnulo sam dlanom svoju kosu koja je bila užarena.
Samo da vatra nije krenila iz nje.
Jesam li spomenulo da je sunce pržilo?
Onda sam moralo staviti svoje ružičaste naočale pa je sve postalo rozo.
Image Hosted by ImageShack.us
Mrzim dvoličnost i metaforu.
Ružičasto i rozo.
Koja je razlika?
To me zbunjuje.
Jako.
Zašto postoji dva izraza za isti pojam.
Ili to nije isti pojam, samo ja ne znam?
Mrzim poeziju.
Mrzim kad netko neku normalnu i jednostavnu stvar objašnjava na kompliciran način.
Mrzim metaforu, dvoličnost i dvosmislenost.
Čemu to?
Trošenje vremena.
Ne da mi se pisat. Ovo napisalo reda radi.
Ivona voljam te.
Obrisat ću ti blog ako mi ga budeš komentirala preko pm-ova i dalje.
I ako mi tu ne ostaviš komentar.
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (3) | print | # |


utorak, 03.04.2007.

Vidim svijet kroz ružičaste naočale

Nja Nja. Ne može mi nitko ništa reći.
Ja sam sada službeno faca.
Nja Nja.
Vidim svijet kroz ružičaste naočale.
Ma što to značilo.
Nikad neću znati što to znači isto kao što nikada nisam saznala što znači zdravo za gotovo.
Ali ja doslovno vidim svijet kroz roze naočale!
I NEMOJTE MI REĆI DA TO NISU ROZA NAOČALE KADA JESU!
I nemojte ih dirati inače ću morati da intervenišem!
I tako ja sam sexy faca dok pod velikim odmorom trčim do Zrinjevca sa fensi naočalama na ušima...nja nja...
Izgledale bi ovako...

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Nemojte mi reći daltonist jer ja nisam daltonist.
Ja sam samo ove slike gledala dok su roza naočale bile na meni.
I ovako se vide boje.
Moje roza naočale...nja nja...
Ko bi reko da su roza...
Ali jesu...
I ne možete reć da nisu...

Osim što gledam kroz roza naočale, ja imam i zvrk koji sam dobila u Kinder Jajetu i jako veoma mnogo vrlo puno je fensi i zabavan
Jeijeije
Zavrtim ga i pustim i on se vrti
I zabavlja me.
Jako sam sretno dijete danas.
Još ću biti sretnije jer ću dobit nove dr.martens cokule.!
Wiiiiii.
Ja faca.

Razmišljalo sam i shvatilo da ja ovaj blog uređujem skoro mjesec dana.
Ljeno ja.
Al nadam se da će fensi Ivona sada biti sretna.
voljam te.
Nadam se da te neću razočarat.
I eto, od danas ovaj blog funkcioniše. Wiii.

Ništa mi ne može ovu sreću pokvarit.
Osim ako netko bude naudio mojim naočalama i zvrku.
Onda ja biti bijesno.
I razvalit pedofila koji ih dira.



| komentari (1) | print | # |


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.