kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Bahata =)
Komentari On/Off

Opis bloga

živim ono što pišem jer pišem ono što živim

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moja najveća ljubav

trenutno hodam i živim sa svojim ivekom
sa kojim sam već godinu i pol dana...
jako nam je ljepo.....cure ako imate problema u ljubavi
uvijek vam mogu pomoći savjetom...
barem sam u tome dobra
,,,tako kažu ,,,..
ja sam inaće nova
i volim sve što vole mladi...
zovem se Iva
i uživam u svakom novom danu...

ludo sam zaljubljena u dupine
i u slike od luisa roya....
zadnja sam godina prod, i jedva ćekam da
završim školu... :)



prića tužnih ljubavnika




voljela ga je više od samoga BOGA,,
ona za njega sve bi dala...
otišao je tako brzo i tiho.....
nije joj rekao ni zbogom ni hvala



--volio sam je više od bilo koga....za nju bi dao sve
od sebe...
i derem se i vrištim ali nećuje me ona...i ne
zna da me bog uzeo za sebe



zvala sam te ljubavi
ti nisi došao
nisi ni odgovarao na pozive moje...
samo sam u tišini glasno ćula kako vrišti srce tvoje..



--ne znaš ljubavi ....ni ne sumnjaš mila.....da mene više biti neće...
sada imam raspon širokih krila...
poslušaj samo jedno gdje god bila...

ova te duša nije zaboravila...volim te!!!!!!!


subota, 25.08.2007.

Moja smrtna presuda

Doći će i taj dan.
Moja smrtna presuda..
sve je tuga,i život moj
to je samo osuda.

nema tu ljubavi,
nema tu sreće tu je
samo jedna osamljena duša..
koja nezna što je ćeka
ona je tu tek tako da sluša..

kada odem roditelji moji neznam
kako če vam biti,jer više neznam
što je to ljubav..ni kako
je voljen biti..

Kad odem seko moja neznam kako će ti biti,jer više nećemo
tražiti skupa dećke,
i noćima suze liti..

Kad odem prijatelji moji....
zapalite za mnom crnu svijeću..
isprtite ovu nesretnu dušu,,
makar vas se više sjećati neću...
doći će i taj dan....moja
smrtna presuda...sve je tuga i
život moj to je samo osuda....

|Komentiraj 1| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.