nisam vise ruzno pace

debela i umorna

Umoran, umoran sam prijatelju, umoran,
i od muskaraca, i od dijete, umoran,
koda mi je tristo kilogrma.

Umoran, umoran sam prijatelju, umoran,
od kafane, i od dima, umoran,
budim se iz nekog polusna.

Doslo vrijeme da se smirimo,
da uz nekog zivot zivimo.
Doslo vrijeme da se smirimo,
pusti nek` nas nosi rijeka,
neko negdje na nas ceka...

Umoran, umoran sam prijatelju, umoran,
i od pjesme, i od tuge, umoran,
i od nociju sto su preduge.

Doslo vrijeme da se...

Umoran, umoran sam prijatelju, umoran,
i od dijete...

Budim se iz nekog polusna.
Koda mi je tristo godina.

jadna sam i bjedna!!!!!! isla sam jesti ogromna glupaca je isla jesti...pojela sam krusku i dijetni kruh sa pastetom-povracati nemogu a jadna sam sama sebi....skrivam svoju sve vecu kilazu crnom odjecom ali vidi seeeeeeeeeee nezelim vise jesti nezelim mrzim jelo

09.04.2008. u 23:41 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog bivse mie...nekad ruznog paceta...danas labuda

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

CILJEVI

7.4.2008. KILAZA sad vagano 64 kg
cilj-do 22.5 doci na 59 kg
do 22.6 doci na 55 kg valjda budem uspijela :P