<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 23.08.2007.

Great...

da se i ja napokon javim, nisam već tjedan dana... meni je odlično na ovoj dijeti, izgubila sam 3 kile u tjedan dana, iako se ovom dijetom gube 2 tjedno. I prezadovoljna sam. Jedem što hoću, svaka 3 sata. I ono što je najzanimljivije, salo s trbuha stvarno odlazi prvo... Probajte dijetu, odlična je!
Kako ste mi vi...?



- 23:26 - 7 ××× Lollipop ××××


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

New Beginning



- Odlučila sam se za mršavljenje uz 3-Hour-Diet, na kojoj je bila Tyra Banks. Svaki tjedan gube se 2 kile.
- Doručkuje se sat vremena nakon što se probudiš, a poslije toga jedeš svaka 3 sata.

××× 3-Hour-Diet ×××

Doručak: 10.00 - pahuljice s mlijekom
Snack: 13.00 - voćka
Ručak: 16.00 - bilo što kuhano (najviše povrće)
Snack: 19.00 - sladoled
Večera: 22.00 - pahuljice s mlijekom


××× Thinspo (18.08.) ×××