<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 13.08.2007.

Hy...

Bok svima... Vidim da ovdje ima jako puno ljudi koji muku muče s kilogramima... I ja sam jedna od njih... Imam 16 godina, visoka sam 163 cm i imam 60 kila.

Napravila sam ovaj blog kako bih pomogla svima vama koji se želite riješiti neželjenih kila, da krenete sa mnom na dijetu zvanu- Lollipop. Ja sam na njoj tjedan dan i izgubila sam već 3 kile. Prošli tjedan imala sam 63 kile, sada imam 60.

Vjerojatno ste čuli za Amy Winehouse, poznatu pjevačicu koju pamtimo po pjesmi 'Rehab'. E pa vjerovali ili ne, ona je sa ovom dijetom izgubila više od 20 kila. Ovdje možete vidjeti kako izgleda sada i kako je izgledala prije:



Iako svi kažu kako izgleda odvratno, meni izgleda perfect...
I sama je izjavila kako tijekom dana jede sam jedno lizalo i to joj je pomoglo da smršavi. Neznam da li znate, ali lizalo ima 22 kalorije. Tako da čim vas napadne glad, stavite lizalo u usta na par sekundi i zatim ga vratite u omot sve dok vas ponovno ne uhvati glad.

A evo i jedne slike gdje izlazi iz trgovine s punom staklenkom lizala:



Sad će vjerojatno neki pametnjakovići doći sa spikom kako su to slatkiši i kako to deblja. Lizalo je veličine jednog bombona i ako ga cuclate cijeli dan, tj. kad vas uhvati glad NE MOŽETE se udebljati, možete samo smršaviti. Ja sam uspjela i idem dalje. Na 57 kg... 3 kile po 3 kile...
Ako mislite da ne možete-vjerujte mi, možete.
Ja sam inače tijekom dana stalno žderala. Evo otprilike jelovnik kakav sam imala do prije 2 tjedna:

Doručak: toast sa salamom i sirom, King double, cola
Ručak: 2 šnite kruha, 2 šnicle, krumpiri, juha, salata
Užina: 2 King doublea
Večera: corn flakes, kolač

Tako da ako mislite da ne možete s takve prehrane prijeći na 1 lizalo na dan-varate se... Nisam ni znala da to mogu dok nisam probala. A sada kile samo idu dolje. Čak ni ne vježbam puno. Možda 20 minuta 2 puta tjedno. A kile idu dolje, dolje...

Hvala ti, Amy, što si s nama podijelila svoju tajnu... :o)



- 21:20 - 5 ××× Lollipop ××××


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

New Beginning



- Odlučila sam se za mršavljenje uz 3-Hour-Diet, na kojoj je bila Tyra Banks. Svaki tjedan gube se 2 kile.
- Doručkuje se sat vremena nakon što se probudiš, a poslije toga jedeš svaka 3 sata.

××× 3-Hour-Diet ×××

Doručak: 10.00 - pahuljice s mlijekom
Snack: 13.00 - voćka
Ručak: 16.00 - bilo što kuhano (najviše povrće)
Snack: 19.00 - sladoled
Večera: 22.00 - pahuljice s mlijekom


××× Thinspo (18.08.) ×××