nedjelja, 24.08.2008.

1. Crtanje na Anime nacin - Part 3

Ohayo, my dear students!
Sensei je dobre volje jutros --> gledala je anime and nice things happened =D
Napisala bi ovo predavanje jos jucer al nisam stigla...
al bas sam kanila rec da cu predavanja pisat subotom =D bizarno jelda?
Al subotom imam najvise volje za to ^___^

Sad I shall otkriki gresku u proslom predavanju koju ocito nitko nije primijetio

--------->
--> noge su malo dulje i deblje od nogu, pazite gdje pocinju, lol
(trebalo je ici ruku, lol)

posto mi je jos ostalo onih 20 bodova koje nikom nisam podijelila, napravit cu gresku i u ovom predavanju da vidim hoce li ovaj put tko primijetiti =DD


Ovo predavanje ce biti malo krace (bar mislim) i ovo je zadnji dio o crtanju anime likova (budite sretni da neznam nista vise o tome).
Danas cemo crtati --> Chibi anime likove!
(Chibi oznacava sve malo i slatko, a ja obozavam sve sto je chibi =D)
Princip crtanja chibi likova je isti kao i kod odraslih, samo sto oni imaju jos vecu glavu od tijela (lol), i ta glava je okruglija, bar u mom slucaju =D.
Dakle ovo bi bila jedna chibi glava:




Djeca imaju velike, okrugle oci, i vrlo malene nos i usta, moja gotovo da i nema usta, lol, ali ako se recimo smiju mogu imati velik osmjeh preko cijelog nosa =)

Tijelo --> jednom rijecju da ga opisem - Chibi!
Ruke i noge su im krace nego kod odraslih, i mogu imati veca stopala, i vece sake.
Evo ovdje primjera za tijelo. Ovaj put nije u neutralnom polozaju, nego sam je nacrtala kako sjedi =D




I naravno da se dijete ne prehladi na ovom blogu, posto je ovdje nocu hladno, sad cemo je odjenuti ^__^





Po mom misljenju djeci pasu svjetle, njezne boje --> one u kojima izgledaju slatko!
(doduse ja sve zivo oblacim u ljubicasto, to mi je omiljena boja, cudo je da je ovaj blog uopce plav o_O")

Ah, sad bi trebala zadat i neku zadacu (valjda), daaakle......... stanite usred sobe, zavrtite se, podignite ruku u zrak i recite kyuuu!
taman za zadacu ^__^
bas me zanima tko ce se usuditi napraviti je =DDD
a sto se tice dodatnog zadatka --> mozete
a) --> uzeti ovaj predlozak i likicu drugacije obojiti
b) --> uzeti ovaj predlozak i likici nacrtati drugu frizuru

To nisu obavezne stvari i to radite cisto ako imate volje za takve stvari =)
Sretno u nalazenju greske! =D

- 10:44 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ovo je ucionica............................... ili samo vi to tako mislite *w*
    Ja sam Onpu-sensei btw... ako me vec zelite nekako zvati....
    doduse ja obicno dodem sama =D

Linkovi

  • Away with the stupid links!
    Bwhahahahahahaha!

Radovi ucenika!










  • by Anrjel, Hinode no Heya









    By Clare, Hinode no Heya






    by Miyoko, Yume no heya