Kako se pravilno sexa - Susretit će se u sredini

ponedjeljak , 24.12.2018.

Lada Bizovičarja smo poklicali, ali bo res postal očka - TO je njegov odgovor!










Click here: Kako se pravilno sexa






Nisu potrebni saveti, uputstva, tuđa iskustva i mišljenja. Vmesno stanje je dosegljivo smrtnikom samo, če se spustiš v resno zvezo. Pravila ponašanje u seksu.



kako se pravilno sexa

Žene su verbalna bića-pričaj joj Žene su puno jače na riječima, posebno kada se radi o seksu. Ako ste skloni infekcijama, apstinirajte dok se krvarenje ne završi.



kako se pravilno sexa

Kako se prvi put upustiti u seks - Igraj se s njom Sada počni s lizanjem dijela gdje se spajaju noga i pica. Povejte ženske, kaj je narobe z vami, zakaj ne marate sexa?



kako se pravilno sexa

Resno me zanima, kako ženo prepričati, da bo bolj zainteresirana za sex. Sexava 1X na mesec in to izključno zato, ker njej ni do sexa. Včasih načneva to temo, bolj na mojo pobudo in pove, da enostavno ne čuti želej po sexu.... Kako je to mogoče? Tisti en ušivi sex na mesec je kar dober, vedno ji pride in meni in tudi uživa tako tudi sama pravi in res se potrudim, da bi bilo obema lepo. Saj jo poskušam večkrat prepričati, dajem pobudo, nisem zloben do nje, je ne varam.... Ne vem, kaj narediti in želim, da se nekaj spremeni ker meni gre vse skupaj vedno bolj na živce dovolj imam drkanja. Povejte ženske, kaj je narobe z vami, zakaj ne marate sexa? Avtor, mojega posta pa nisi dojel. Lahko bi tudi ti namigovala, da me vara ali pač, da nisem pravi moški za njo.... Prvo skoraj gotovo ne drži, drugo pa ne vem.... Nikoli ne izrazi želje o pogovoru o tem, ko jaz začnem mi takoj postane jasno, da ji ni prijetno in da se ne želi pogovarjati o sexu. Saj se sama zaveda, da je to problem in to tudi priznava, da jo to mori ampak noben od naju ne ve, kako to rešiti.... To drugo sem mislial, da nisi pravi moški zanjo. Pa ne mislim, da si ti slab človek. Mislim preprosto, da za drug drugega nista prava. Kar pa še ne pomeni, da je stvar brezupna. Samo pogovor mora steči. Če vama pa pogovor ne steče, potem res nista drug za drugega. Ponavadi ženske bolj rabimo pogovor kot seks, ampak, če pogovor steče pa ne pogovor v stilu čenč, ampak tako globoki pogovori o občutkih, težavah, veslju, čustvih pa tudi želja po seksu zraste. Seks ni samo porivanje. Počni vse razen seksa: masiraj,božaj,crkljaj jo vsepovsod le mednožje pusti popolnoma primiru, uživajta romanco... Žensko pripravi tako, da bo to sam hotela,vendar ne tako, da jo nagovarjaš. Saj veš kako se magneta privlačita. Bodi strasten ampak pozabi na seks in ji daj to vedeti. Tudi meni je padlo slo po seksu,čist totalno in ni bilo hujšega kot zvečer it v posteljo, ko sem vedela, da bo prišlo zopet do nagovarjanja. Sem se prav oddahnila, ko sva enkrat na teden čist zaradi slabe vesti ,ker sem vedela, da bo par dni mir in me bo težil. Ne vem kolk časa sta stara ampak, lahko so hormoni. Daj, bodi malo inovativen - pejta ven na sprehod, pa kje na samem ruknta numberco. Na sprehodu jo primeš za roko, jo objameš, ji poveš, da jo imaš rad - verjemi - bo čist mehka v tvojih rokah. Poskusita na vseh lokacijah, kjer se da. Samo v postelji ali pa na kavču je pa res dolgočasno. Pa še luknja se naredi v jogiju. Morda ji ravno tista vdolbina gre na jetra in bi raje kje drgje. Poskusi, ne bo ti žal! Glej, takih kot je tvoja žena, nas je sigurno 50, 60 % ali celo več. Pač smo drugače narejene in se ve, da medtem ko bi moški seksali vsak trenutek, ženske pač ne čutimo tega. Jaz priznam, da koliko seksam 1x tedensko , seksam samo zato, da se mož poteši, če se mi pa slučajno kaj zameri pa še 1x tedensko odpade. Tako pač je, zato ti tudi jaz svetujem, da bodi z njo prijazen, izkazuj ji ljubezen in bo mogoče seks malo bolj pogosto, pa ne zaradi njenega užitka, ampak bolj usluga tebi, da ne boš javkal, kako ne moreš živet brez seksa. Pa še to vedi, če razmišljaš, da bi ženo zamenal, bo druga čisto ista, ker tiste ki pa so nore na seks, pa imajo čisto drugačno življenje, ki pa jim ga ti mogoče ne boš kos. Tudi ljubica verjetno odpade, ker če je žena pametna, te bo odslovila, takoj ko bo izvedela. Tako da najbolje se vdat v usodo in naredi vse kar pač lahko, da bo v postelji malo bolj živahno. Kot ženska ki je že dolgo poročena ne morem verjet da žene delate take lastnim možem. Prva stvar ki me je šokirala je ta da vas mora prositi za seks kot kakšen cucek. A ne privoščite dostojanstva lastnim možem ki naj bi jih imele tako rade? Vse imamo usta da govorimo in skupaj z možmi iščemo odgovore in jim tudi povemo naše občutke. Razni izgovori z utrujenostjo so pa še bolj prozorni in na njih upam da moški ne padete. Ni boljšega kot seks takrat k si psihično in fizično zmatran, je svet takoj lepši. Midva sva že dolgo let poročena pa seksva ogromno, vsaj v primerjavi z mojimi prijateljicami. Je pa seveda res da imava v nulo pošlihtane odnose, lahko mu povem čisto vse, vidim da si me želi in to je odličen občutek. Druga resnica pa je ta da se moj izjemno izjemno potrudi v postelji, to pa je posledica tega da sva se veliko pogovarjala v mladih letih in sva drug drugemu povedala kaj nama paše in kaj ne. Me je pa presenetil včeraj ko je rekel da se boji kaj bo ko on ne bo zmogel več.



5 Osoba Koje Su Stradale Tokom Sexa
Nemoj zaboraviti da ih prije moraš navlažiti. Analnim seksom mogu se prenijeti razne zaraze, a među onim najgorim su svakako HIV i. Kako pronaći par za grupni seks? Možeš ih polizati ili ih navlažiti sa sokovima iz njene mačkice, ali ih svakako navlaži prije diranja klitorisa jer on sam po sebi nije baš navlažen i doista je osjetljiv. Najidealnija mogućnost za to je tijekom tuširanja odnosno kupanja u kadi tijekom masturbacije, kada je tijelo potpuno opušteno. Pravilno oblačenje u pozorištu. Sex na godišnjem odmoru.

[Trg play|Kako zaraditi novac na kladionici bingo|Xat hrvatska u srcu]






Oznake: kako, se, pravilno, postavlja, dekorativni, kamen

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.