Welcome to the garden of destruction
:: home
Evo ovako. Napokon sam si malo uredila blog i triba mi vrimena da ispunim sve ovo a trenutno mi se neda. Ako vas zanimaju postovi bloga kliknite na :: blog entries.
Fala bogu ja to moram ovako lipo objasnit jer naravno na ovom svitu postoji nepismenih idiota koji neznaju eng...>.>
Ugl uzivajte a ja idem lec.
Bai bai

:: description
:: webmaster
:: Name :: Elizabeth
:: Bloodtype :: 0
:: DOB :: 27/11/89
:: Sex :: Shemale
:: Hair :: Dark brown
:: Eyes :: Blue-green
:: Location :: Croatia
:: Sexuality :: Straight
:: Personal Status :: Married
:: Husband :: Nocturnal_Wings
:: Occupation :: Fashion/web design
:: Film :: Mortal Kombat I. & Never Been Kissed
:: Cartoon :: The Grimm adventures of Billy and Mandy
:: Book :: All Harry Potter books
:: Band :: Dir En Grey
:: Song :: The dream must stay alive [The Tribe theme]
:: Vocal :: Kyo [Dir En Grey]
:: Addictions :: My boyfriend, chocolate & milk
:: blog entries

Komentari On/Off

četvrtak, 14.06.2007.

Malo o skoli

Jos samo malo i skola je gotova!
ala jedva cekam..
za sada je sve ok, proc cu sa 5 definitivno, samo je pitanje oce li mi prosjek bit manji il veci.
zakljucilo mi je sljedece predmete:
Engleski - 5
Povijest - 5
Povijest likovne umjetnosti - 4
Textilni materijali - 5
Izrada odjece i dodataka - 5
Kreiranje odjece i dodataka - 5
Informatika - 5 (duh! ^^)
Konstrukcija materijala - 5
Tjelesni - 5
Crtanje i slikanje mi jos nije al to ce mi sutra, i bit ce mi 5
Oblikovanje plosnih proizvoda mi isto jos nije al i to ce mi isto bit 5
Hrvatski ce mi bit 4 ili mozda mozda 5
Matematika mi jebe sve al jbga, nemos sve. Bit ce mi najvjerojatnije 3 al pokusat cu izvuc i cetvorku al cisto sumnjam a i posto mi je to izborni predmet nije me bas toliko ni briga
Vjeronauk mi triba bit 5


I to bi bilo to od mojih ocjena
nadam se da cu uspit dignit mat i hrv, drzite mi fige ^^
Bai bai =))

- 22:55 - Komentari (9) - Isprintaj - #

:: random
:: gallery
:: contact

Layout © Kyori [Elizabeth III.] 2007 All Rights Reserved