Welcome to the garden of destruction
:: home
Evo ovako. Napokon sam si malo uredila blog i triba mi vrimena da ispunim sve ovo a trenutno mi se neda. Ako vas zanimaju postovi bloga kliknite na :: blog entries.
Fala bogu ja to moram ovako lipo objasnit jer naravno na ovom svitu postoji nepismenih idiota koji neznaju eng...>.>
Ugl uzivajte a ja idem lec.
Bai bai

:: description
:: webmaster
:: Name :: Elizabeth
:: Bloodtype :: 0
:: DOB :: 27/11/89
:: Sex :: Shemale
:: Hair :: Dark brown
:: Eyes :: Blue-green
:: Location :: Croatia
:: Sexuality :: Straight
:: Personal Status :: Married
:: Husband :: Nocturnal_Wings
:: Occupation :: Fashion/web design
:: Film :: Mortal Kombat I. & Never Been Kissed
:: Cartoon :: The Grimm adventures of Billy and Mandy
:: Book :: All Harry Potter books
:: Band :: Dir En Grey
:: Song :: The dream must stay alive [The Tribe theme]
:: Vocal :: Kyo [Dir En Grey]
:: Addictions :: My boyfriend, chocolate & milk
:: blog entries

Komentari On/Off

subota, 04.11.2006.

Cinjenice

Evo ovako. Nabrojat cu par cinjenica o sebi i o mom zivotu koje bi bilo dobro da procitaju svi oni koji namjeravaju bilo sta komentirat sada i ubuduce na mom blogu.

1. NE podnosim anonimne komentare (ide mi na zivce kad neko anoniman nesto komentira i misli da ce mene to sta pogodit)
2. Boli me neka stvar sta mislilte o meni (zar stvarno mislite da je meni stalo kad mi neko komentira neka sranja ka npr. da se neznam oblacit il' da sam propala i slicno. NOT! da je stvarno tako zar stvarno mislite da bi ja onda imala hrabrosti tako se oblacit?? ne bas, zato me takvi komentari NE zanimaju i boli ne kurac za njih)
3. Jedina osoba na ovom svitu kojoj u potpunosti virujem je Zoky i bilo sta, sta mi neko rece u vezi nase veze mene uopce NE zanima jer nisu oni u ovoj vezi i nemaju se oni sta uopce misat u nasu vezu.
4. Ja volim Zokya a i on voli mene i to je gotova prica, a vi koji imate sta protiv toga ili komentirat neko sranje u vezi toga, zabijte si glavu u supak i umuknite.

Ja mislim da sam bila poprilicno jasna u vezi ovoga, a onome kome se ovo nesvida nek jednostavno odjebe jer me boli kurac za njega.
Hvala

- 11:19 - Komentari (16) - Isprintaj - #

:: random
:: gallery
:: contact

Layout © Kyori [Elizabeth III.] 2007 All Rights Reserved