Zena za brak dijaspora - Stvarne djevojke

subota , 22.12.2018.

muskarca SVAJCARSKA










Click here: Zena za brak dijaspora






Visoka sam 161 cm, a teška 64 kg. KOJA JE LEPA I USAMLJENA... Ne trazim prostitutke ili one koje bi radile ovo samo zbog novca!



zena za brak dijaspora

Kazu da izgledam mladje u odnosu na svoje godine. Lepa, opustena i komunikativna.



zena za brak dijaspora

Dijaspora klub: sajt za upoznavanje, druženje, ljubav ili posao u dijaspori - Agencija za upoznavanje i bračno posredovanje RUDINOFFICE Beograd. Za više detalja pogledaj moj.



zena za brak dijaspora

Starije i one koje ne znaju sta zele da se ne javljaju. Potrebna je pametna i preduzimljiva zena: Koja zna da bez uslovno voli u zlu i dobru! Sa kojom cu m... Neka se jave samo ozbiljni sa slikom. Bez glume i lazi volim diskretne osobe,Ja zivim vani imam 47 godina i slobodan sam. Ako se nademo postoji mogucnost i za brak. Meni je 51 godina,trazim mladu koja bi u eventualnom bra... Mozete da me nazovete bilo kada u danu. Zaposlen stamb obezbedjen kulturan obrazovan. U jednom svetu zivim, u jednoj kulturi,a sve ti se vreme namece proslost. Namece ti se jedna druga kultura i vrednosti iz nekog sveta u kojem si roden. Vrednosti iz starih pr... Ako ima neka mama sa malim detetom ili bez dece koja zeli brak i nekog ko ce podjednako sa njom brinuti o detetu neka se javi. Vec duze vrijeme zivim u Svedskoj. Trazim finu zenu za ugodan zivot. Samo iskrene i ozbiljne za wezu i brak.. Ja sam Dejan,38godine owde sam sad u Serbia a ziwim u Swedska.. Owo je moj meil mareacare1 gmail. KOJA JE LEPA I USAMLJENA... Situiran,direktor firme,sportski tip,treniram tenis vec 5 godina. Neka se javi neka normalna i osecajna cura koja veruje u pravu ljub... Moj je upravo izgubio, upecao se ovde somina na drugom oglasu i sa drugim mejlom. E zato ce sad pr... KOJA JE LEPA I USAMLJENA... Prednost onima koji se potrude da napisu vise o sebi i pos... I shodno tome potreban ti je stalni sig... Komunikativna sam volim salu pricu...... Nikada nisam bio u brak. Trazim ozbiljnu devojku za brak. Pa zato ako je brak institucija prartnerstva za taj deo od zivota ona traba da ispunjava neke karakteristike I uslove. Sama sam i jako mi je dosadnooooo... Ako zelis pozovi me odmah : 0611391182... Podesavanja kolacica mozete izmeniti u vasem pretrazivacu. Dobijaju novac za posredovanje od poslodavca i ne uzimaju novac od kandidata. Ukoliko nije tako, imate razloga za sumnju. Bez registracije, mozete da postavite oglas u brojnim kategorijama: posao u inostranstvu, licni kontakti, brak u inostranstvu, sezonski poslovi, izdavanje i kupovina ili prodaja stanova i kuca. Mi vam pruzamo najbolju uslugu, kroz brzo i lako oglasavanje kao i pretragu vise desetina hiljada oglasa. Vasi inozemstvo oglasi ili inostranstvo oglasi su potpuno besplatni i ovde se oglasavaju srpska dijaspora, bosanska dijaspora, hrvatska dijaspora i domovina. Licni kontakti Dobro dosli na web portal namijenjenog za oglasavanje i pregled malih oglasa iz razlicitih kategorija sa podrucja BiH, regije i dijaspore. Svi oni koji zele da objave svoj mali oglas mogu to uciniti preko forme. Kako postaviti oglas kao Izdvojen, saznajte. Molimo posjetioce da ne postavljaju oglase u kome nekoga za nesto optuzuju, vec da te navode prijave nadleznim drzavnim organima cija je nadleznost rjesavanje takvih problema. Molimo posjetioce da ne postavljaju oglase neprimjerenog sadrzaja i da uzastopno ne postavljaju iste oglase. Oglasi neprimjerenog sadrzaja ili vise puta uzastopno postavljeni isti oglasi ce, bez predhodne najave, biti uklonjeni sa portala. Portal automatski filtrira i prikazuje male oglase objavljene u posljednjih 90 dana. Napomena: Ukoliko neko slucajno ili namjerno postavi mali oglas u kome su kontakt informacije sa vasim brojem telefona ili vasom email adresom, a vi navedeni oglas niste objavili, molimo vas da nas, sms porukom ili emailom, odmah obavijestite kako bi navedeni oglas uklonili sa portala. Zadnji postavljeni oglasi ovdje se prikazuju samo oglasi koji su potvrdeni danas u 18:56 danas u 18:42 danas u 18:10 danas u 18:08 danas u 18:06 Nekretnine Vozila Oprema i materijal Tehnika Racunari Mobiteli Usluge Literatura Moda i ljepota Kuca i ured Posao Muzicka oprema Sportska oprema Zabava Zivotinje Napomena: Mali oglasi objavljeni na ovom web portalu su dobiveni od strane posjetilaca. Prenoseci informacije o malim oglasima ovaj web portal ni na koji nacin ne preuzima odgovornost za njihov sadrzaj ili realizaciju. Mi vam pruzamo najbolju uslugu, kroz brzo i lako oglasavanje kao i pretragu vise desetina hiljada oglasa. Molim samo ozbiljne, prirodne osobe zenskog pola da me kontaktiraju. Pisite nam: E-mail::carineevoisier3 gmail. Korisnici koji su se registrovali, a nisu mogli da aktiviraju svoj nalog su sada aktivirani i mogu se prijaviti na sajt email adresom i sifrom koju su uneli pri registraciji. Prednost pozivima iz Beograda... Uw website-adres of de sub-banden genoemd deep link. Vous ne devriez pas avoir trop de liens externes sur votre site Web. Ako se nademo postoji mogucnost i za brak. Bogata ponuda Beogradanki, Novosadanki, Suboticanki i iz svakog grada. Es ist durchaus moglich, dass es sich um Suchanfragen, die Sie verwenden, um Ihre Website zu fordern. Muskarac, 61 godina, dijaspora licni kontakti, usamljen, trazi zenu od 50 do 60 godina, bez obaveza, postenu i usamljenu. Cela augmentera votre nombre de visiteurs potentiels. Mozete me videti i na instagramu- masseurbgd Sin 26 godina radim relax i erotsku masazu celog tela ozbiljnim muskarcima i parovima. Muskarac, 28 godina, iz Gracanice, trazi curu ili zenu za povremena intimna druzenja, diskrecija 100%. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript. SMS PORUKOM Besplatan medico oglas do 150 karaktera mozete predati SMS dijaspora licni kontakti na 091 110 500 1 objava ili 091 210 501 4 objave POSTOM ILI SANDUCE Besplatan mali oglas iskljucivo na KUPONU iz SuperOGLAS-a, mozete poslati postom ili ubaciti u sanduce. Cuvanjem pretrage i dobijanjem informacija o rezultatima izvestajem na Vasu e-mail adresu.



Trazim zenu za brak(Seksi mladenke)
Podrazumeva se moja finansijska podrska na mesecnom nivou ili kako se dogovorimo. Iskreno ja to nikad ne bi uradila ali opet kazem hvala Bogu pa ima tih koji bi na takav nacin pomogli jer draze mi je cuti kad neko ima posao i normalan zivot nego da nema posla i da jedva sklapa kraj s krajem... Neka se jave samo ozbiljni sa slikom. Na slici je broj kao dokaz da su slike prave. Koji voli more, prirodu i sve lepe trenutke koji nas okružuju u svetu ljubavi.

[Bosna chat ulaz 1|Crna rotkva ili|Oglasi sa slikama žene]






Oznake: zene, za, brak, novi, SAD,

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.