rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: x

brushevi: x

Opis bloga

moj 100 blog.. Ja sam nej normalna.. Jempot pozabim lozinku, jempot mi dojde kaj ga zbrišem jempot neznam niti sama kaj..ahh..

Tu morate obavezno iti!




Free shoutbox @ ShoutMix



Nebi vam bilo teško skopirati ga, ne?









photo hosting



Moj bjacek.. XD (da bi bil žensko..)

free myspace backgrounds

free myspace backgrounds





Mallo musice!!!--JUKEBOX


O meni--
IME-Filipa
GODINA-15 i pol
ŠKOLA-graditeljska,pismoslikarica,2.e. razred
EMOTIVNO STANJE-slaba na emotivnome polju..Jaaako osječajna..
LJUBAVNO STANJE- zaljubljena kak luda..
ŽIVOTNO STANJE-supač
Jaaaako puno popuštam i opraštam..Neke stvari puno puta zaboravim..aL dok mi se sve nabere, onda puknem..
Inače sam nora i zvrckasta..Neam srama za nikaj..Lažem dok trea..Delam se kaj mi god puhne..Jedna sam od dve bombi..
Volim život, volim si tu i tam spiti nekaj..Volim mojega lubeka..Volim sve moje frendice, neke više neke manje..

-->ja mislim da je to to kaj treate znati...Oni koji trebaju kaj više znati-znaju...

--DRUŠTVO--

Školsko..
To su moja nora Meeelica, luda i zeznuta Teffika, lopov David, Mišo, bratić Kuka, Josip, zavodljivi Bedy, Pagec (jaaako superiška tipek inače) i ostali frikovi..

Selsko..

luda Marya, Slađica, najjača Jaja, mala i crna Vikky, Mony, Kika i ostali..

Žiškovčarsko..
moja crazy Tinika, opasna Kuka, Ingo, moj sinek Dodo, Šalamon s Šenkovca, PERVERZNI Nino (joke), njegov burazer Theo, Kvisko, Paulica, Nikola i Nina, of jeden mali koji voli maltretirati životinje..


Majeni chat box..


Get your own Chat Box! Go Large!


Most important people in my life..łoł

Meeeelika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stefika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Stefika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me and naš Dadooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maj buraz se gubi..Koja pička, a???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prestal se gubiti, misli da zna svirati..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Veličanstvena trojka..hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



-->posle denem još slikica..:P..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj buraz-živa legenda, mali naporen užasan aL sve najbolje o njemozujolazekissheadbangburninmadroflnonopartysmokinblablapjevanjamifinoNopmouthwashNop
Tina-zakon curkica s razreda..Bomba..Baš je zakon..Moja dobra frendicanutthumbupkisszubo
Theo-zakonski blog, zakon onaj koji ga (ne)piše..aL inače grejt tipek..thumbupnutkiss
Maithy-jedna zakon curka koju ne poznam aL skužila sam da je baš grejt..thumbupkissthumbupkissthumbupkissthumbupzubo
Manuel-no comments..Lenčina, balavec, bezobraznik, pijanec-alkoholičar teški..hehe.. Šalim se..Dober je on..Krištanovčar..hehezujothumbupbelj
Ninek (perverzni)-moj maljeni sinek, drugi v Žiškovcu..Ja njega radi imam i on to zna..Sve najbolje za njega..naughtythumbupzubokissfino
Emica-Jenda svetska cura..Ostavlja po tonu komentara, piše fenomentastične posteke, i inače jako grejt cura, ne poznam ju aL se znamo prek blogeca..:zubonutkiss




Crystal Ball Generator



Grunge Angel Generator at bigoo.ws
zujolazethumbuproflburninmadmad

utorak, 25.09.2007.

zubo EJ..ŠTAFETA..:P..zubo

-->Ole..Kaxte kaj???
Ja sam superiška..ono fakat..:P..
Maloprije su Nikola,Nina,Kuka i Mićo odišli doma..Nikola me s Čakovca s škole dopelal..Bili smo v Klompi i on je tam bil pak me pital ak me trea doma odpelati..hehe..najs..Pozvala sam ih na kafu, malo smo se pospominali i tak..kulj..hehe..
Ve mi je došla volja da zmislim štafeticu..:P..

Nalaziš se u kafiću, zgodan/a dečko/cura te pokušava zavesti...Imaš curu/dečka...Ti češ...

-->slatko ću se nasmijati, možda ću popričati s njim, a onda ću reći da kasnim na sastanak s dečkom..

Nisi u vezi, u kafiću ti za oko zapadne zgodna/an djevojka/dečko...Želiš joj/mu platiti piće...Ti biraš...

-->neznam..Najvjerojatnije martini s dvije masline..

Društvo izlazi van, ti imaš dogovor s dečkom/curom, pozvan/a si! Biraš dečka/curu ili društvo?


-->prvo bi pitala ako dečko želi ići s nama,a ako ne želi ostala bi kod njega. Ipak s prijateljima se mogu vidjet kad god želim a s dečkom ne baš tako često..

Zakasnio/la je na sastanak, prvo što pomisliš je...


-->znam da brine za svoju higjenu, aL dal treba baš tolko..Ako dođe NEobrijani, pomislim da je ili zaboravio na mene ili je išao u susret drugoj, pa nije imao vremena..Ne vjerujem muškarcima baš tolko!!!

Šećeš u gradu s frendicama/frendovima, jer je dečko/cura otkazao/la sastanak, odjednom ugledaš njega/nju kako šeće s drugom/drugim...Tvoj reakcija je..

-->požalit će da se rodio..Prvo bi došla do njega, gledala njegov izraz na licu kad me ugleda, tada bi slušala jadne isprike kako mu je to sestrična, rođakinja ili kajjaznam, gledala bi kako bi mu ta djevojka opaljuje šamar, onda bi dobio između noga, kad bi se srušio podigla bi ga, a tada bi ga boxnula u čeljust da mu se iskrivi i da se sruši na zemlju..Tada bi ga dobro zritala i nebi me se mogao riješiti do kraja života..MRZIM PRIJEVARU!!!

Dečko/cura ti kaže da si tovar..Tvoja reakcija je..

-->ljutnja, mržnja, bijes jer te riječi dolaze od voljene osobe..Isprika ne važi, to pamtim do kraja života..

Udariš dečka/curu s laktom skačući na njega/nju.. Poslije te cijelo vrijeme zeza zbog toga..NAMJERNO..Tvoja reakcija je..

-->katastrofična!!!

U kafe baru si s voljenom osobom.. Ona sjedi pored tebe, aL te totalno ignorira..


-->žalosna sam, aL to ne pokazujem.. Pokušavam se sve više smijati da se ne shvati i da me koačno primjeti da sam tu..Nemogu si pomoći..

-->dobjo to bi bilo to..
Ovu štafeticu predajem:

Maithy
Tini (kaj bu mela kaj za napisati)
Niniju..perverznjači (šala)
Manuelu

-->to bi bili svi..neznam kme još..

-pozzam------------->mojega suckera fino Mićija, Meeelu, Stefu, Ivančicu, Maithy, Emicu s kojom očem meti posla, Tinu, Kuku, Jaju, Slađu, Leona, Ninija, Theija, Silviju, Šalamona, Tenčika wah,wah, Dodija i sve ostale koje sam zabila..pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Živio transformator!!!



~ komentiraj (90) ~ printaj ~ # ~

ponedjeljak, 24.09.2007.

Taj feeling..ayay..




-->ej evribadi..
Danas sam super,aL u subotu niti nisam tak fest bila..
Neznam ak znate,aL znate onaj osječaj dok želite nešto napraviti, nešt kaj čekate jebenih 2 il više tjedna i onda dok vam se konačno pruži prilika onda vas nešto cijelo vrijeme ometa, zajbava.. Ajaj, tak sam ja v subotu štela napraviti nekaj kaj sam prije zbog neimenovanih poteškoča ne mogla.. Jedva sam čekala da napravim to kaj sam započela a onda...............................cry
To je jedan prokleti osječaj kojim se nikak nikada više nebudete mogli opustiti i raditi to kaj ste u tom trenu radili bez panike da vas netko opet nebude zasmetal..ajajajajajajajajajaj...........UŽAS!!!
A u kurac..
Ništa..idem sad..LoLim vas sve..kiss
Pusa KoKoTeKu, LoLim teeeeeeeekisscerek!!!I nesam tovar-->belj a ovo za lakat..Nadam se da me več nebudeš ljutil za to..SOOORY!!!Mislim da si skužil da to nisam štela napraviti..A ve me to progoni.Ak očeš ja te več nebudem dirala, niti bila blizu tebe..Nam ti nikaj več delala,ak očeš to..sorry još jempot........crycrycry
ju or maj SUCKER------>fino
Hehe..volim te!!!

Ajda onda..uživajte i ostavite puuuno commeka..


Živio transformator ili kak bi Tea rekla "živela vešmašina"!!!!!!!



~ komentiraj (23) ~ printaj ~ # ~

petak, 21.09.2007.

zuboHeY..Kaj se javim..:Pzubo





Ej pEpOli..kAj sE jAvim..i kAžEm kAk jE svE..
OnO..dOmA..OkE..mUčnO mi jE dOk sAm dOmA,aL tO minE,nE?
DOsAdnO mi jE i nEAm kAj zA dElAti..aL OkE..nEjE bAš tAk FEST lOšE..
PO vikEndAj smO jA i mOj bUrAz v ŽiškOvcU prE drAgAj..On prE KUkici,A jA prE mOjEmU MićijU..mOrEtE bElivEt..JA sAm v vEzi s nEkim višE Od 2 mjEsEcA..niti sAmA nEmrEm bElivEt..tO mi jE OnO..tAk čUdnO..inAčE svE mOjE vEzE sU trAjAle pO 2 tjEdnA..aL OvO jE..nEkAj pOsEbnOgA..pOznAm gA višE Od 3 mjEsEcA i jOš nAvEk zAtrEskAnA dO vUhEkAAA!!!!
Baš danas smo ja i tina išle malo do međimurke, pa smo si išle sprobavat haljine..malo smo se slikale..ja sam zlagala laze kaj mi se frendica ženi i da smo ja i Tina djeveruše..Tak da smo si onda lepo hajinice sprobavale..Bum dela slike na blog dok ih dobim..
Ah nikaj..begam..Sutra se konačno vidim s lubekom, mojim bombončekom..OVO-->fino bum mu naprajlanaughtycerekkiss..nakon 3 dana se vidimo..računajuči i sutra 4..Volim te, Mićo!!!!
Volim i sve vas..Poseban pozek ide mojoj Maithy koja mi je jako falila..I koju naravno jaaaako LoLim...
Pusa svima..UŽIVAJTE..LoL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zubozubozuboŽivio transformator i živjela sloboda!!!zubozubozubo



~ komentiraj (45) ~ printaj ~ # ~

srijeda, 19.09.2007.

Hello!!! I'm back..sam falila?

-->ej evribadi..
Evo me pakwavewave..sam vam falila kaj?
Meni ste svi vi tak falili..još navek usavršavam blogec..budem dela linkove i sve ostalo..malo kasnije..hehe..
Dobro..samo kaj još velim..NISAM TOVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mislim da sam dosta napisala za prvi post..
Kissssam vas sve..pusex.x.x..
Pa paaa..Ostavite tonu komentara..mwa,mwa!!!kiss
E ovaj smajlek mi je zaaaaakon!!!zubo
I ono ima fora ime..zubo..hehe..hah..zubo..eh..pak sam se počela gubitit..a to znači..niti ja sama neznam kaj to znači..
Eh..ajda bok..uživajte..idem(fala Bogu)!!!!



~ komentiraj (46) ~ printaj ~ # ~

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.