KVIR do bola, ljubavi Lilie & Okovi
srijeda, 22.06.2005.

D E S I R E



duboko se zavlačiš u ono moje ja koje inače ostaje skriveno
pronađeš nevidljivu poru, približiš se kad spustim pogled i nečujno uvučeš
prodreš u mene, kliziš kroz meso, režeš kosti, radiš si put
rasteš, hraniš se mislima koje presretneš
doznaješ najdublje tajne

tvoja boja je crvena

protječeš žilama, u tren se prospeš po unutrašnjosti, stisneš i grčiš
miluješ kožu s unutarnje strane, stvaraš zamamnu jezu

tvoja boja je plava

šapćeš, intrigiraš riječima
kovitlaš misli, moje i usađene - da ih ne razaznam
gledaš kroz moje oči svojima

tvoja boja je zelena

i ne znam od kad si tu, samo osjećam kako bujaš i obuzimaš
dotičeš
zavodiš

tvoja boja je vatra

gorim


Okovi
- 19:19 - Komentari (70) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>